Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisen tyttären ja isän läheinen suhde

Vierailija
04.08.2017 |

Mietin tässä että olenko itse kasvanut tosi oudossa perheessä vai onko näkemykseni vaan muuten kiero. Hyvän ystäväni perhe on jotenkin silmiinpistävän läheinen keskenään, ollut aina ja nimenomaan heidän isänsä taholta ainakin fyysisesti. Henkisesti tämä isä minun näkemykseni mukaan on paljon töissä ja poissa kotoa. Kotona asuva vielä 25-vuotias tytär, joka on siis minun ystäväni on isäsnsä kanssa tosi läheinen. Isänsä hieroo hänen kipeitä hartioitaan, reisiään, selkää, ihan siis siten että olen itse heillä käymässä ja vaikka olohuoneeseen heittävät lattialle patjan että hieroppas vähän iskä minun kipeitä pohkeita. Ekan kerran kun tämän näin olin ihan huuli pyöreänä, omassa lapsuudenkodissani ei olisi ikinä tullut kuuloonkaan moinen enkä osaisi ikinä kuvitella omaa isääni vastaavassa tilanteessa, se olisi todella outo. Olemme olleet tämän perheen kanssa useissa samoissa juhlissa, joissa tämä tyttö tanssii isänsä kanssa paritansseja ja viimeksi kun nähtiin juhlissa he tanssivat yhdessä hitaita biisejä kaulakkain. Kukaan muu ei tuntunut kiinnittävän tähän mitään huomiota, mutta itse olen tätä katsellessa todella kummallisella epämukavuusalueella kun yritän hahmottaa mistä ihmeestä tässä on kyse. Olen itse kolmekymppinen ja seurustelen, enkä pienessä mielessäkään osaa kuvitella itseäni 25-vuotiaana sinkkuna tanssimassa hitaita isäni kanssa pienessä hiprakassa jossakin juhlissa, olisin varmasti käynyt katsastamassa vapaiden miesten tarjontaa ja käynyt vaikka väkisin jonkun kanssani tanssilattialle :) miten te näätte tämän tilanteen? Onko tällainen läheisyys normaalia vai onko minun ajatusmaailmani vain rajoittunut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kieroutunut.

Nykyään samaa sukupuolta olevat saavat asua keskenään ja vihille jopa.

SAIRASTA

Vierailija
2/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Huono provo/fantasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaksi vastausta ja molemmat ohi aiheen? Homot olkoot liitoissaan, se ei tähän aloitukseen nyt kuulunut. Tämä aloitus on ihan tosi ja mietin vain että näkeekö kukaan muu tätä outona kuin minä? -Ap

Vierailija
4/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Sä ajattelet kieroutuneesti.

Vierailija
5/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, munkin mielestä ihan normaalia. Oma ajatusmaailmasi on rajoittunut.

Vierailija
6/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaiden tanssiminen kuulostaa omituiselta, muuten mennään mielestäni ihan normaalin puitteissa. Paritansseja nyt voi tanssia kenen kanssa vain. Varsinkin jos harrastaa tanssia niin sopiva pari on tärkeä.

Itse olen hieman rajoittunut fyysisen kontaktin kanssa, joten olisin myös epämukavuusalueella, jos kaverini isä aikaisia hieroa häntä. Mutta jos kyseessä vain normaalia hieromista, ilman seksuaalista jännitettä, niin ei siinä ole mitään outoa. Minä taas en koe mukavaksi mitään hieromista.

Ja itse olen myös läheinen isäni kanssa, tosin vain henkisesti. Meidän fyysinen kontakti on halaaminen hyvästellessä.

Vierailija
7/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makailevat patjalla olohuoneen lattialla toistensa reisiä hieroskellen kun käymässä on vieraita. Porvoossa on erilaiset tavat :D

Vierailija
8/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär haluaa aina tulla kainaloon. Se on 17 ja on täysin isin tyttö. Ei siinä mitään. Saattaa se loppua kun se löytää oman mielitiettynsä mutta en minä omaa tytärtäni lähde siitä kieltämään. Tulkoon viereen niin kauan kuin haluaa.

Vierailija
9/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on urheillut paljon, ei-eroottinen hieronta on normaalia.

Insesti taas on monimuotoista ja joskus epänormaalista on tullut normaali. Ainakin isällä on ollut jotenkin liian dominoiva vaikutus.

Insestikuviot voi olla niin outoja, ettei sellaista voisi edes keksiä. Aina kyse ei ole väkivaltaisesta penetraatiosta, erilaiset kielari ja hinkkaustemput voi silti vaurioittaa lasta, jonka pitäisi voida luottaa huoltajaansa. Kilttikin iskä voi tarvita vallantunnetta, ja pieni lapsi on helppo kohde.

Ette voi tietää mitä helvettiä jotkut joutuu käymään läpi.

Vierailija
10/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär haluaa aina tulla kainaloon. Se on 17 ja on täysin isin tyttö. Ei siinä mitään. Saattaa se loppua kun se löytää oman mielitiettynsä mutta en minä omaa tytärtäni lähde siitä kieltämään. Tulkoon viereen niin kauan kuin haluaa.

Oletko siis tyttäresi poikaystävän korvike?

Vierailija
11/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 24-vuotias, kotona en tosin ole asunut kahdeksaan vuoteen, ja hyvin läheinen isäni kanssa. Olen aina ollut iskän tyttö ja edelleen meille on tavallista, että halataan paljon, saatan kotona käydessäni pyytää isääni esimerkiksi harjaamaan hiuksiani tai hieromaan hartioita, joitain kertoja olemme myös tanssineet juhlissa yhdessä.

Tulisi inhottava olo, jos joku luulisi läheisissä väleissämme olevan jotain seksuaalista. Meillä ainakin kyse on puhtaasti siitä, että toinen on tärkeä ja rakas, ja lähellä oleminen tuntuu turvalliselta.

Vierailija
12/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuullostaa vähän oudolta. Ymmärrän sinua.

Vierailija
13/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se on ihan normaalia, fyysinen läheisyys luontevaa - siis ilman mitään ällöttävää seksuaalista ulottuvuutta.

Meidän perheessä / suvussa ei todellakaan, mutta aivan varmasti monissa muissa perheissä.

Vierailija
14/15 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut jotain vielä kauheampaa. Yksi perhe menee kuulema yhdessä saunaan ja kaikki aivan alasti vaikka tyttärellä on alkanut jo rinnat kasvaa. Pitäisikö tehdä lasu?

Vierailija
15/15 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sairasta munkin mielestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan