Miksi kiusaajat kuvittelevat, että jos kiusattu aikuisena menestyy niin se olisi heidän ansiotaan?
Kysehän on juuri siitä, että vihdoin kiusaaminen loppui ja kiusattu pääsee toteuttamaan itseään ja näyttämään todellisen potentiaalinsa. Monen menetetyn vuoden jälkeen.
Luulitteko tehneenne minusta vahvan? Luulitteko minun saaneen opiskelu- ja työpaikan teidän tekojenne takia? Väärin, kävin aivan pohjalla takianne. Pelkäsin kouluun menoa, pelkäsin elämää. Vain se, että löysin ystävällisiä, normaaleja ihmisiä ympärilleni, pelasti minut. Huomasin, että minussa ei ollut vikaa vaan teissä, ja sydämissänne.
Kommentit (13)
Niin, miksei natseja kiitetä ja ylistetä, vaikka juutalaiset heidän ansiostaan saivat oman valtion ja niin vahvan voitontahdon, että ympäröivät monikymmenkertaisesti suuremmat arabimaat eivät heille pärjää?
Mistä olet saanut vaikutelman, että kiusaajat ajattelisivat niin? Tai että he ylipäänsä ajattelisivat sinua ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on juuri siitä, että vihdoin kiusaaminen loppui ja kiusattu pääsee toteuttamaan itseään ja näyttämään todellisen potentiaalinsa. Monen menetetyn vuoden jälkeen.
Luulitteko tehneenne minusta vahvan? Luulitteko minun saaneen opiskelu- ja työpaikan teidän tekojenne takia? Väärin, kävin aivan pohjalla takianne. Pelkäsin kouluun menoa, pelkäsin elämää. Vain se, että löysin ystävällisiä, normaaleja ihmisiä ympärilleni, pelasti minut. Huomasin, että minussa ei ollut vikaa vaan teissä, ja sydämissänne.
Miksi täällä on koko ajan näitä lapsellisia ihmisiä jotka valittavat jostain kiusaamisesta kuin pikkulapset.
Jatkakaa elämää ja lopettakaa tuo valitus
Kiusaajat eivät ajattele kiusatusta mitään. Eivät muista koko ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on koko ajan näitä lapsellisia ihmisiä jotka valittavat jostain kiusaamisesta kuin pikkulapset.
Jatkakaa elämää ja lopettakaa tuo valitus
Mistähän kaikista pikkuasioista sää olet ehtinyt jo tällä viikolla valittaakaan...? Oliko kahvi kylmää ja työkaveri nyrpisti sulle nenää?
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajat eivät ajattele kiusatusta mitään. Eivät muista koko ihmistä.
Uskon myös, että näin useimmiten on. Vain harva tulee katumukseen. Ja ne harvat, jotka katuvat, eivät varmasti ota krediittiä kiusatun mahdollisesta menestyksestä. Jos ottaisivat, katumus tuskin edes olisi aitoa.
Jos kiusaajat tajuaisivat edes häivähdyksen siitä kylmästä vihasta, mitä juuri heitä kohtaan tunnetaan joka ikinen päivä vuodesta toiseen, niin voisivat nukkua hieman huonommin.
Se viha ei laannu eikä unohdu.
Vierailija kirjoitti:
Jos kiusaajat tajuaisivat edes häivähdyksen siitä kylmästä vihasta, mitä juuri heitä kohtaan tunnetaan joka ikinen päivä vuodesta toiseen, niin voisivat nukkua hieman huonommin.
Se viha ei laannu eikä unohdu.
Viha voi laantua, anteeksi voi antaa mutta unohtaa ei voi. Tietyt nöyryyttävät hetket useiden, jopa kymmenien ihmisten todistaessa, ne vaan joskus pulpahtavat mieleen.
Kiusaajatkin muistavat, ainakin jotkut.
- Ilmeisesti hyvämuistinen, pienikokoiseksi jäänyt yksilö kuulemma siirtyy hyvissä ajoin kadun toiselle puolelle, kun vastaan tulee entinen, kookkaaksi ja lihaksikkaaksi kasvanut entinen uhrinsa.
Minua kiusattiin koko peruskoulu. Minun kiusaajani olivat lapsia. Heille en ole yhtä vihainen kuin niille aikuisille, jotka eivät saaneet selkeää kiusaamista loppumaan. Eniten ihmettelen yhtä miesopettajaa, joka haukkui erästä poikaa esimerkiksi juntti-einariksi ja muutenkin vittuili pojalle tämän tästä. Ei siis koskaan kutsunut poikaa tämän omalla etunimellä vaan Einariksi. Poika ei pukeutunut ehkä yhtä trendinmukaisesti kuin muut. Toisen pojan otti silmätikukseen siksi, että tämä oli ujo ja hiljainen. Tuo opettaja saa minun puolestani saada vaikka jonkun ikävän, tuskallisen taudin. Vaikka minä en edes ollut hänen uhrejaan. Ilmeisesti koska olin tyttö. Vantaalla 90-luvun lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajatkin muistavat, ainakin jotkut.
- Ilmeisesti hyvämuistinen, pienikokoiseksi jäänyt yksilö kuulemma siirtyy hyvissä ajoin kadun toiselle puolelle, kun vastaan tulee entinen, kookkaaksi ja lihaksikkaaksi kasvanut entinen uhrinsa.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksei natseja kiitetä ja ylistetä, vaikka juutalaiset heidän ansiostaan saivat oman valtion ja niin vahvan voitontahdon, että ympäröivät monikymmenkertaisesti suuremmat arabimaat eivät heille pärjää?
Natseja toimitetaan vielä eläkevaareinakin tilille teoistaan. Miksei koulukiduttajia?
No enpä usko että kukaan kiusaaja ajattelee että menestyit heidän takiaan :,D mistä näin päättelet?