Selkäkipu johon liittyy elohiiret ja lihasheikkous jaloissa :(
Olen yrittänyt etsiä verkkotohtoria, tuloksetta... Sain ajan terveyskeskuslääkärille vasta kahden kuukauden päähän..
Kommentit (65)
Etkö sä jo aikaisemmin tehnyt tämän aloituksen? Mene oikealle lääkärille!
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä jo aikaisemmin tehnyt tämän aloituksen? Mene oikealle lääkärille!
En ole tehnyt ensimmäistäkään aloitusta. En liene ainut 5,5 miljoonan suomalaisen joukosta, joka potee vaivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene yksityiselle, pääset nopeammin hoitoon.
Kun on yksinhuoltajana yksin kotona, niin yksityiset lääkäripalkkiot verottaa kukkaroa liikaa! On muitakin suita elätettävänä kuin oma suu... Tiedän, että täällä käy lääkäreitä.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Magnesiumin puute?
Syön monipuolisesti kasviksia, viljoja ja lihaa. Ei minulla voi mitään puutosta olla!
Aloittaja
Jos jotain arvaus diagnosia odottelet niin hieman enemän olis varmaan kannattanut kuvata oireita ja kestoa jne....
Näillä mitä kerroit sait nyt sitten vain tuollaisia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain arvaus diagnosia odottelet niin hieman enemän olis varmaan kannattanut kuvata oireita ja kestoa jne....
Näillä mitä kerroit sait nyt sitten vain tuollaisia vastauksia.
Johan kerroin oireet. Selkäkipu, elohiiret ja lihasten heikkous.. :(
Tyhmyyden hoitoon ei ole pilleriä.
Voit myös mennä tk:n fysioterapeutille näin ensihätää, heillä on hyvä kokemus tule-vaivoista ja sinne luulisi pääsevän nopeammin kun kahden kk päähän.
Mikäli kipu on alaselässä ja lihasheikkoutta jaloissa/toisessa jalassa, syynä voi olla laaja välilevytyrä. Joku siellä todennäköisesti painaa selkäydinhermoja. Onko iskiasoireta ilmennyt? Syynä voi olla jokin muukin mutta tuo tuli ensimmäisenä mieleen..
Suosittelen että varaat ajan joko yksityiseltä tai menet naprapaatin tms. terapeutin vastaanotolle. He ohjaavat sieltä eteenpäin jos kyseessä on jatkohoitoa vaativa toimenpide. Jos kyseessä on pieni ja helposti hoidettava vaiva niin ohjeet saat siihenkin.
Ja muistathan että täältä saadut neuvot ja diagnoosit (myös minun) eivät välttämättä pidä sinun kohdalla täysin paikkaansa. Eli ammattilaisen pakeille vaan
T. Alan opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Nää on niin ärsyttäviä heittoja. Sehän on selvä, että jokaisella on varaa käydä yksityisellä lääkärillä ja huvikseen sitä niitä terkkariaikoja varaillaan.
Mulla on tuollaista välilevyn rappeumasta johtuen. Fysioterapia ja ergonomiaan huomion kiinnittäminen on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollaista välilevyn rappeumasta johtuen. Fysioterapia ja ergonomiaan huomion kiinnittäminen on auttanut.
Miten sinun oireet alkoivat ja jouduitko neurologin tutkimuksiin?
Selkäkivut voi johtua jopa kasvaimesta selkärangasta, sinuna menisin magneettikuvauksiin.