Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun luottokampauksesi? Oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
03.08.2017 |

Mulla on korkea ponnari tai sitten sivuponnari ja molemmissa kiepautan vähän latvoja.
Sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Tilanteeseen kuin tilanteeseen. 👍🏼

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Olin pitkään surullinen kun hiukseni ovat niin ohuet ja hennot, mutta sitten eräs naisystäväni sanoi minulle kerran että minulla on ihanat keijuhiukset. Joten mennään sitten sillä eteenpäin. :)

Tykkään eniten pitää lettejä.

Ihana<3

Mulla on kanssa niin kovin ohkaiset ja hennon hauraat hiukset. Oon tuskaillut näiden kanssa ikuisuuden mut tää pelasti mun päivän! :) Luottokampausta mulla ei oikeestaan ole jossei sit ns. tuulinutturaa lasketa mikä toimii silloin kun hiukset pitää saada nopeesti kiinni. Arjessa pidän yleensä auki ja sit juhliin yritän tehdä jonkinlaisen letin. En oo kovin hyvä siinä..

Vierailija
62/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat hiukset. En osaa tehdä itelleni mitään kampauksia, muille kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pull through letti. Helppo tekniikka, vaikka viekin aikaa 15-20min.

Vierailija
64/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä kampauksia. Harjaan aamulla hiukseni ja se on siinä.

Vierailija
65/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella, jos tykkää pitkistä hiuksista, saa mukavasti vaihtelua arkeen ja juhlissa sit näyttää tosi nätiltä. Mä ainakin tykkään. Eilen kokeilin ekaa kertaa tehdä kalanruotoletin, joka on kyl nyt mun luottokampauksia tästä eteenpäin.. :) 

Vierailija
66/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju.

Vierailija
67/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se kuuluisa suomalainen hiuslaatu:vähän, hentoa, ohutta, liian monta kertaa käsitelty haituvaa?

Täällä palstalla vain paksuja, pitkiä, puoliselkään ulottuvia, luonnonkiharia hiuksia.

Vaikea uskoa kirjoittajia suomalaisiksi: olisiko porukka Aasiasta,lähi-idästä tm.

Naiset kuvittelevat omistavansa paksut ja pitkät hiukset, jos ne nyt ovat hieman tuuheammat ja ulottuvat peräti lapaluihin asti kuin perus ohut olkapäille ulottuva hiirenhäntä mikä useimmilla suomalaisilla naisilla on.

Tänään tuli facessa vastaan kuva naisesta, joka luonnehti hiuksiaan paksuiksi ja pitkiksi. Hieman nauratti, kun kuvasta kävi selväksi, että ihan sellainen normi ohut suomalainen olkapäille ulottuva tukka hänellä on. Päänahkakin paistoi päälaelta hiusten läpi mukavasti, mutta niin vaan hän on uskotellut itselleen, että paksut hiukset on... 

Vierailija
68/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hiukset nutturalle ja kiinnitän kahdella mustalla kauniilla hiussoljella kiinni, edestä sitten vähän hiuksia irti. Joskus myös pöyhin nutturaa niin saa vähän rennomman näköisen viritelmän.

Vierailija
69/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusykerö. Vähän kuin sivuponnari, mutta hiukset on sykeröity epämääräiseksi nutturaa etäisesti muistuttavaksi takkumytyksi. Juhlissa siistitty versio.

Korkea ponnari on toinen, mutta sitä yritän välttää takaraivolta ohentuneiden hiusten vuoksi.

Tykkään myös lettivirityksistä, mutta useimmiten ne näyttää lähinnä säälittäviltä omassa ohuessa hiirenhäntälirussa.

Vierailija
70/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Vierailija
71/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaisesti sutaistu nuttura. Sillä mennän !

Suttura?

Niin munkin.

Mitä nopeemmin tekee ja ilman peilii, sitä parempi tulee.

Vierailija
72/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena nopea sutturanuttura, juhlissa hiukset auki ja laineet.

Vierailija
73/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä mitään. Kaikki mitä yritän, liukuu auki tai hiukset sojottavat ympäriinsä. Ponnari on ainoa, mikä pysyy mutta siitäkin irtoaa tukkaa naamalle.

Vierailija
74/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, kyllästyin ohueeseen narutukkaan ja pätkäisin poikamalliksi !Olo on epänaisellinen ja ruma, mutta näillä mennään.

En muuten käsitä, kun aina puhutaan hennosta ja ohuesta suomalaisesta hiuslaadusta, mutta minä olen kaveripiirissä ainut jolla oikeasti näin on ! Kaikilla muilla paksut hiukset , osalla luonnonkiharaakin:O ja ihan suomalaisia immeisiä kuten minäkin.

Vierailija
75/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hentotukkaiset "keijut" luovuttako! Monet (miespuolisetkin) tykkäävät just teidän kaltaisista. Haukkujia ja nimittelijöitä aina riittää. En tietenkään tarkoita etteikö jokainen saisi tehdä hiuksilleen mitä haluaa tai että pitäisi mennä miesten halujen mukaan. Yritän kannustaa koska huomasin saman ilmiön kun tuskailin itse tukkani kanssa. Nykyään olen oppinut tykkäämään siitä. 

Luottokampaukseni on ehdottomasti kahdet ranskisletit :)

Vierailija
76/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sotken vaan hiukset jotenkin pään päälle :D

Vierailija
77/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :D

Vierailija
78/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaakohan täällä myöntää että mun hiukset on yleensä vaan auki. Aika harvoin teen kampauksia, enkä silloinkaan mitään kovin monimutkaista/hienoa. Syy on sama kuin muutamalla muulla täällä, en vaan osaa. Nolottaa kun niin monet tuttavat laittelevat hiuksiaan milloin mitenkin ja mulla fleda vaan liehuu tuolla ristiselässä.

Eilen tapahtui sit jotain ihanaa. Mun paras ystävä laittoi mulle tosi nätin kampauksen. Osan hiuksista sivulta kiinni, osalle pikkupalmikko, osa auki. Voi vitsi kun osaisi kuvailla paremmin tai tietäisi sen nimen... :)

Kävisi kyl luottokampauksestakin, jos osaisin itse sen tehdä...

Vierailija
79/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa sellainen käytäntö, että kerran viikossa hän tekee mulle jonkun kampauksen. Ei ole parturi/kampaaja ammatiltaan mutta osaa mun mielestä aika kivasti väkerrellä. Itse en osaa kuin ponnarin ja nutturan kun pikaisesti pitää saada hiukset kiinni. Elikkäs olisko ne kaks sitten mun luottokampauksia, en tiiä :) Pitää kyllä opetella jotain muuta vaikka sit miehen avustuksella..

Vierailija
80/80 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaan mun kaikki hiukset taakse ja pistän ne pysymään sillä tavalla hiuslakalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän