Mikä on sinun luottokampauksesi? Oli tilanne mikä tahansa.
Mulla on korkea ponnari tai sitten sivuponnari ja molemmissa kiepautan vähän latvoja.
Sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Tilanteeseen kuin tilanteeseen. 👍🏼
Kommentit (80)
Kolme pinniä. Sillä saan nostettua hiukset kauniiksi. Luonnonkiharan takia kampauksista ei koskaan tule sliipattuja joten helppo tehdä. Joku hiuskoru viimeistelee juhlakampauksen. Mulla on melkein olkapäille ulottuvat hiukset.
Hiukset takaraivolle kiinni klipsillä, hiusten latvaosat jäävät roikkumaan vesiputouksen tavoin, muutama suortuva kasvoja kehystämään. Tai sitten ballerinanuttura sellaisten nutturatäytteen (en tiedä nimeä) avulla, nutturan ympärille voi laittaa nätin huivin. Joskus myös ponnari, jos hiuksia ensin kihartaa (että ponnari näyttäisi tarpeeksi muhkealta). Omat hiukset ylettyy lapaluiden alaosaan ja on melko tuuheat ja ei liukkaat.
Yksi iso palmikko. Hiusta on paljon ja pitkästi ja joskus menee hermo näihin mut sit taas kun mä tykkään että ne näyttää niin kauniilta. Toistaiseksi oon pysynyt poissa kampaajalta miehen avustuksella joka suorastaan anelee etten leikkaisi.
Korkea ponnari, nuttura tai half-updo (puoliponnari tms suomeksi?)
Hiukset auki tai esim. tuulisten olosuhteiden johdosta löysä väliaikaisnuttura niskassa, josta hiukset saa pikaisesti auki kun saavutaan kohteeseen. T. Täälläkin hiukset ristiselkään
Missä se kuuluisa suomalainen hiuslaatu:vähän, hentoa, ohutta, liian monta kertaa käsitelty haituvaa?
Täällä palstalla vain paksuja, pitkiä, puoliselkään ulottuvia, luonnonkiharia hiuksia.
Vaikea uskoa kirjoittajia suomalaisiksi: olisiko porukka Aasiasta,lähi-idästä tm.
Vierailija kirjoitti:
Missä se kuuluisa suomalainen hiuslaatu:vähän, hentoa, ohutta, liian monta kertaa käsitelty haituvaa?
Täällä palstalla vain paksuja, pitkiä, puoliselkään ulottuvia, luonnonkiharia hiuksia.
Vaikea uskoa kirjoittajia suomalaisiksi: olisiko porukka Aasiasta,lähi-idästä tm.
Minulla juuri sellainen: vähän, ohutta ja hentoa, mutta ristiselkään saakka. Juuri tuon ohuuden ja hentouden vuoksi näyttää parhaalta auki, ei nutturoihin ja muihin hiukseni katoavat täysin ja näytän kaljulta.
Mulla sama juttu. Olin pitkään surullinen kun hiukseni ovat niin ohuet ja hennot, mutta sitten eräs naisystäväni sanoi minulle kerran että minulla on ihanat keijuhiukset. Joten mennään sitten sillä eteenpäin. :)
Tykkään eniten pitää lettejä.
Kruunuletti. Classic-mitta eli takapuolen alle.
Mun mies tuntuu olevan niin ihastunut mun hiuksiin että ehdottelee aina mulle uusia kampauksia. Sillä on Youtubessa joku letittäjä jota se seuraa. Ihan hupsua. Mä tykkään peruspalmikoista ja nutturoista joita sit käytän aika usein. Ja joskus miehen mieliksi kokeilen jotain sen ehdotusta :)
Mä tykkään pitää auki ja kihartaa latvoja laineille.
Mä pidän myös laineista. Nukun toisinaan letit päässä että saan aallot sit aamulla kun avaan hiukset. Mut ehkä mun luottokampaus on kuitenkin nuttura. Jos vaikka on kovin tuulinen keli niin kuin nyt täällä päin sen saa tehtyä nopeasti.
Olen mies jolla on pitkä tukka ja tähän asti olen käyttänyt vain ponnaria jos pitää laittaa hiukset kiinni. Joten kai tuota vois luottokampaukseksi sanoa. Nutturoitakin näkee joskus jätkillä...
Vierailija kirjoitti:
Ranskanletti tai amerikkalainen letti, juhlallisempana versiona teen vähän vinoon ja nostan hännän pinneillä ylös.
Millainen on "amerikkalainen letti"?
Hiukset auki ja suoristettuina tai vaihtoehtoisesti mustilla pienillä "klipseillä" edestä hiuksia taakse laitettu, käy arkeen ja juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Kruunuletti. Classic-mitta eli takapuolen alle.
Tykkään kans, ja sit semmonen ranskalaisen letin ja nutturan yhdistelmä. Ensin tehdään letti ja sit kiepsutetaan se kiinni päälaelle. Mulla ei ihan pepun alle yllä hiukset mut tonne lanteille ehkä, en ole hetkeen mitannut :)
http://cutediyprojects.com/wp-content/uploads/2015/01/The-Easy-Chignon…
Tuollainen kampaus (tai sitten vaan tuo 2. vaiheen itsensä ympäri pyöräytetty ponnari) jos tilanne on enemmän juhlava, muuten aina vaan hiukset tylsästi auki tai sotkunutturalla pään päällä.
Banaaninuttura. Toimii niin arkena kuin juhlissa ja on jo muodostunut vähän niin kuin omaksi tavaramerkiksi. Vie aikaa tehdä n. minuutin ja pienellä lisävaivalla saa ison ja näyttävämmän.