Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun luottokampauksesi? Oli tilanne mikä tahansa.

Vierailija
03.08.2017 |

Mulla on korkea ponnari tai sitten sivuponnari ja molemmissa kiepautan vähän latvoja.
Sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Tilanteeseen kuin tilanteeseen. 👍🏼

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta

Vierailija
42/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi iso palmikko. Hiusta on paljon ja pitkästi ja joskus menee hermo näihin mut sit taas kun mä tykkään että ne näyttää niin kauniilta. Toistaiseksi oon pysynyt poissa kampaajalta miehen avustuksella joka suorastaan anelee etten leikkaisi. 

Voi noita miehiä...

Mulla aivan sama. Mies melkein rukoilee mutta itselle tulee joskus hetkiä jolloin haluaisin muutosta, mutta en sitten lopulta haluakaan kun näistä hiuksista saa niin monenlaista nättiä kampausta väkerrettyä ja auki ollessaankin ne näyttää minusta ihan kivoilta. Kun vaan aina jaksaisi ja viitsisi panostaa. Luottokampauksen suhteen mulla on ehkä yksi suosikki, semmoinen letti/palmikko mikä kiertyy pään ympäri. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaiskin tehdä noita teidän hienoja lettejä. Mulla on yleensä vain ponnarilla tai sellanen suttura nuttura.. Pitäis kyllä harjotella kun on tuota tukkaa mihin sais kaikenmoista :)

Vierailija
44/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivujakaus ja hainleukaponnari (pitkät, suorat hiukset). Helppo, käytännöllinen ja sopii pyöreään naamaani. Kopion kampauksen aikoinaan vielä pyöreänaamaisemmalta opiskelukaverilta. :D

Vierailija
45/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan tylsä perusponinhäntä. Ohuet, hennot, nirunaruhiukset ja kaikki näyttää todella tyhmältä. Ja mulla on ärsyttäviä lyhyitä hiuksia, jotka ei pysy siellä ponnarin sisällä ja ne sitten harottaa joka suuntaan vaikka kuinka laittaisi lakkaa, muotoilutuotteita tai pinnejä ja sitten näytän joltain kodittomalta pummilta. Kivaa. Leteistä tykkään, mutta koko hiuksista tulee mun etusormen paksuinen luiru, eikä auta vaikka sitä lettiä "levittää." On minulla ongelmat

Vierailija
46/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kruunuletti. Classic-mitta eli takapuolen alle.

Classic-mitta?? Tuollainen susta vai jotenkin klassinen ja yleinen???

Vierailija
47/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sivuilta paksuhkot hiusosiot rennosti pinneillä takaraivolle, muuten auki. Hiukset ovat olkapäille asti pitkät ja vahvasti laineikkaat, kerrostetut. En edes yritä enää nykyään tehdä siistejä kampauksia, kun hiukset sojottavat itsepäisesti aina eri suuntiin joka tapauksessa. Ponnari on minulla pahin, kun se yrittää olla siisti, mutta pään päällä leijailevat haituvahiukset ihan innoissaan. Lakka auttaa sen pienen hetken. Vähänkin jos tuulee tai hikoilee tai on kostea ilma, niin PUFF. Tulee sellainen hullu tiedemies -look tahtomattaan, kuin sähköiskun olisi saanut... Pakko mennä vähän epäsiistillä lookilla aina. Kun sen kantaa niin kuin se olisi tarkoituksellista, niin täydestä menee.

Vierailija
48/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeastaan kolme, ranskalainen letti, donitsinuttura ja ihan tavallinen ponnari. Vähän mielikuvituksen puutetta myönnän. Mutta silti näihin voi aina luottaa ja ne syntyy tosi nopeasti. Käy arkeen ja juhlaan paitsi ponnari (mun tekemänä) on kyllä enemmän arkityyliä.

Tykkään tehdä myös muita kampauksia. En tosin koskaan osaa niitä oikein, mutta harjoittelu on kivaa. Miehistä kun täällä puhuttiin, hän toimii monesti "tuomarina" ja naureskellaan yhdessä. Hän saattaa yrittää tehdä mulle jotain ja vaikka se ei useinkaan tuota mitään nättiä tuntuu ihanalta se kosketus :)

Vierailija
49/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivujakaus ja hainleukaponnari (pitkät, suorat hiukset). Helppo, käytännöllinen ja sopii pyöreään naamaani. Kopion kampauksen aikoinaan vielä pyöreänaamaisemmalta opiskelukaverilta. :D

Minkälainen on hauenleukaponnari? En löytänyt, vaikka netistä yritin löytää.

Vierailija
50/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on hauenleukaponnari? En löytänyt, vaikka netistä yritin löytää.

Jaa siis hainleukaponnari. Luin väärin että hauenleukaponnari. Johan tajusin. 😆

Vierailija
51/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuttura menee arkeen ja juhlaan jos on kiire aikataulu.

Vierailija
52/80 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kruunuletti. Classic-mitta eli takapuolen alle.

Classic-mitta?? Tuollainen susta vai jotenkin klassinen ja yleinen???

Classic on pitkätukkafoorumeilla käytetty termi, puolet vartalonmitasta. Ei kumpaakaan ehdottamaasi.

Vierailija
53/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille!

Vierailija
54/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko häpeillen tunnustaa, että kyllä se poninhäntä on. Voi apua kun teillä muilla on niin kauniilta kuulostavia lettejä, palmikoita, nutturoita kun olen kahlannut tätä ketjua läpi. Ja tuo miesten asenne on aivan hassua. Meilläkin on talossa pitkätukkafani vaikka herralla itsellään on kyllä lyhkäinen kuontalo :D

Youtubessa on tosiaan paljon kampausvideoita. Pitäisi vaan löytää aikaa että alkaisi opettelemaan. Saisi kyllä tehtyä vaikka ja mitä kun latvat keikkuu tuolla alaselässä.  

Vierailija
55/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pikku saparoa, kasvatan....😟

Vierailija
56/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luottokampaus on vaihdellut tän kolmivuotisen kasvatusprojektin aikana monta kertaa. Tällä hetkellä se tuntuu olevan tupaletit/palmikko milloin milläkin tyylillä. Monesti juhliin laitan letit takaa kiinni. Viimeksi yritin tehdä niistä sydämenmuotoiset kun olin kaverin kaasona.

Mitä pidemmäksi mun hiukset on kasvaneet sen enemmän mä huomaan kuluttavani aikaa tukan hoitoon ja kampauksiin. Aika monesti mieheltä kuulee moitteita jos lähteminen johonkin reissuun tai juhliin kestää vähän kauemmin. Toisaalta kun kyllästyneenä kerran kysyin häneltä leikkautanko sitten takaisin lyhyeksi niin vastaus oli "ei ei en mä sitä tarkottanut noi sun hiukset on kauniit". Hämmentävää... :D

Vierailija
57/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on korkea ponnari tai sitten sivuponnari ja molemmissa kiepautan vähän latvoja.

Sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Tilanteeseen kuin tilanteeseen. 👍🏼

Täällä sama :) joskus kiinnitän palmikon puolittain pään ympäri ja sit siihen tavallaan sivuponnarin. Vähän niinkun toisella puolella palmikko ja toisella ponnari.. äh vaikee selittää mut mulla toimii. 

Vierailija
58/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaaninuttura: tarviit käsille kourallisen pinnejä.

Vedä tukka taakse alas ponnarille. Sitten kierrä sitä, ite kierrän oikeelle / myötäpäivään / kellon suuntaan koska olen oikeekätinen. Nosta kierteellä oleva ponnari takaraivolle tupsu ylöspäin. Nyt vasemmalla on sileetä, oikealla kanjoni. Tuikit siihen kanjoniin pinnejä riittävän tiheään, vaikka parin sentin välein. Tupsun voit jättää vapaaksi tai tunkea päät alle/sisään pinneillä.

Lakkaa ympäriinsä.

Vierailija
59/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiharat jotka teen laittamalla märät hiukset sykerölle kuivumaan.

Vierailija
60/80 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaaninuttura: tarviit käsille kourallisen pinnejä.

Vedä tukka taakse alas ponnarille. Sitten kierrä sitä, ite kierrän oikeelle / myötäpäivään / kellon suuntaan koska olen oikeekätinen. Nosta kierteellä oleva ponnari takaraivolle tupsu ylöspäin. Nyt vasemmalla on sileetä, oikealla kanjoni. Tuikit siihen kanjoniin pinnejä riittävän tiheään, vaikka parin sentin välein. Tupsun voit jättää vapaaksi tai tunkea päät alle/sisään pinneillä.

Lakkaa ympäriinsä.

Sori kun mietin niin ehkä kuitenkin kierrän toiseen suuntaan, en voi nyt testata kun on se juurikin tehtynä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi