Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä ok asu häihin (kuvaus)

Vierailija
03.08.2017 |

Eli tarjolla olisi olkapäät peittävä, kirkkaan pinkki polvimittainen mekko sekä musta jakku, mustat korkkarit ja pikkulaukku. Minulla ei ole muita vaatteita! Tuo mekko tekee minut ehkä vanhemman oloiseksi, olen kolmenkympinkriisiä poteva naikkonen :D Nuorekkaampi mekko olisi ehkä rennompi, mutta tuo on ajaton enkä jaksa lähteä ostoksille...

Lähinnä mietityttää tuo musta jakku, onko se ok? Entä mekon kirkas väri? En aio laittaa sukkahousuja, mikäs sen "pakolllisuus" oikeasti on? Rikonko nyt kaikkia sääntöjä, onko lähdettävä ostoksille......

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulostaa kivalta. Laita ihmeessä!

Vierailija
2/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä on :)

Mutta laita ihonväriset sukkahousut, kuuluu juhlapukeutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö? Eikö tosiaan ole liian "ärhäkkä" väri, tämä siiis on mekon väri suunnilleen https://www.google.fi/search?rlz=1C1PQHA_enFI672FI672&biw=860&bih=742&t…:

Vierailija
4/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA jos joku osaa tähän hätään suositella huippuhyviä (mahd. halpoja) juhlasukkahousuja, niin kertokaa toki...

Vierailija
5/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi olla mustat asusteet värikkään mekon kanssa, ei riko etikettiä :) Tuskin on myöskään liian huomiota herättävä, jos ei ole paljastava tai mitään. Sukkahousut periaatteessa kuuluisi olla, jos ei ole hellettä, mutta jos mekko on polviin ja sääret sheivattu ja rasvattu niin antaisin anteeksi sukkahousuttomuuden.

Vierailija
6/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan hyvä yhistelmä?  Anna mennä vaan.

Vierailija
7/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on kuvottavat!

Vierailija
8/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan ok. Värit hyvät.

Vierailija
9/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät häissä Leppis-jätskiltä 😂

Vierailija
10/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Eikö tosiaan ole liian "ärhäkkä" väri, tämä siiis on mekon väri suunnilleen https://www.google.fi/search?rlz=1C1PQHA_enFI672FI672&biw=860&bih=742&t…:

Minä en menisi kenenkään häihin tuon värisessä vaatteessa.

Vierailija
11/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytät häissä Leppis-jätskiltä 😂

:D No sehän sopis mun persoonaan, kun oon udon huumorintajun omaava....

Vierailija
12/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälämpimällä myös stay-upit on hyvä vaihtoehto, jos ei tykkää sukkahousuista. Kokeile kuitenkin etukäteen kotona, että ovat varmasti tarpeeksi napakat, eikä ala rullautua mekon alla.

Vierailija
13/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko vsikuttaa kivalta, mutta voisko sen jakun jättää pois? Tai käyttää vain jos sää pakottaa.

Vierailija
14/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset kuuluu todella juhlapukeutumiseen oli helle tai ei.

Norlynilla edullisia sukkiksia. Muistaakseni Norlynin satin ultra sukkikset huomaamattomat.

Vierailija
15/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakku? Sitä käyttävät vain kuuskymppiset tantat. Mustat kengät ja laukku on tylsät, tuntuu ettei suomalaiset osaa ostaa muunvärisiä asusteita: vihreä, keltsinen, pinkki, turkoosi

Vierailija
16/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri sitä, että kulettaisin mukana, mutta eikö sekin ole outoa tai siis MISSÄ pidän sitä hemmetin jakkua? :D

Sitten tuo sukkahousuhomma.. muuten laittaisin ilomielin, mutta leennän perseelleni jo kirkossa noilla korkkareilla, niillä on TODELLA paljon helpompi kävellä ilman sukkahousuja kuin luistavien housujen kanssa... en yleensä käytä korkkareita ja osaan niillä juuri ja juuri kävellä -paitsi jos ne luistaa :P Pitänee katsoa vielä ja harjoitella kotona..

Vierailija
17/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok asu ja Tottakai häävieraan asu saa olla pirteän värinen. Sukkahousut minustakin kuuluvat asiaan häissä.

Vierailija
18/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakku? Sitä käyttävät vain kuuskymppiset tantat. Mustat kengät ja laukku on tylsät, tuntuu ettei suomalaiset osaa ostaa muunvärisiä asusteita: vihreä, keltsinen, pinkki, turkoosi

Mitä muuta ylävartalonpeitettä / lämmikettä voi nainen juhlapukeutumisessa käyttää? Itsekin menossa häihin ja paikkakunnalle luvattu +15C ja sadetta. Ihan en mekolla tarkene, mutta en keksi, mitä muuta jakun sijaan laittaisin kun kaikki muu on niin arkista. Mulla on siis nilkkapituinen ns. juhlallisempi mekko (ei siis mikään hellemaksimekko vaan monta kangaskerrosta, tyköistuva ylävartalosta, ei jousta, pitsiä vyötäröllä).

Vierailija
19/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan hyvältä, musta jakku ei haittaa! Sukkahousut vähän siinä ja siinä, periaatteessa kuuluu etikettiin mutta kuka noita etikettejä nykyään niin tarkkaan enää edes tietää. Itse hikoilin sopivaa mekkoa ja sukkiksia häihin etsien, ostin oikein parit varasukkiksetkin mukaan ettei tarvii hävetä jos menee rikki. Noh kirkkoon kun pääsin, tajusin, että ihan turhaan oli mietittyä asua niin tarkkaan.. eräs nainen oli siellä huppareissa ja housuissa, miehillä oli jalassa tennarit ja useimmat mekot oli sellasia tosi arkisia trikoisia jne. En oo itse tarkka etiketistä vaan suosisin mielummin itsekin tommosia rennompia juhlapukeutumisia, joten siinä mielessä ei haitannut muiden pukeutuminen, mutta harmitti kun oli itse monta kuukautta metsästänyt sopivaa mekkoa ja kenkiä, joille ei muuten ole käyttöä kuin tuolla häissä, kun oliskin vähemmällä päässyt. En siis tuntenut hääparia entuudestaan kovin hyvin niin en tiennyt kuinka tarkkaa on. Toki mielummin tuntemattomiin häihin etiketin mukaan kuin ottaa riskiä että onkin ainoa joka rikkoo etikettiä.

Vierailija
20/27 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta ylävartalonpeitettä / lämmikettä voi nainen juhlapukeutumisessa käyttää? Itsekin menossa häihin ja paikkakunnalle luvattu +15C ja sadetta. Ihan en mekolla tarkene, mutta en keksi, mitä muuta jakun sijaan laittaisin kun kaikki muu on niin arkista. Mulla on siis nilkkapituinen ns. juhlallisempi mekko (ei siis mikään hellemaksimekko vaan monta kangaskerrosta, tyköistuva ylävartalosta, ei jousta, pitsiä vyötäröllä).

Kyllä se jakku nimenomaan on se siistein yläosa. Neuleet liian arkisia ja bolerot taas -anteeksi nyt vaan- melko juntteja. Joku iso huivi on tietysti kanssa vaihtoehto mutta niistä kyllä tulee kanssa aikamoinen mummofiilis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi