En jaksa enää olla huolissaan miehestä
Olemme nuori pari, ollaan oltu naimisissa n. Viitisen vuotta ja ainokaisemme on nyt 4v. Miehellä oli railakas nuoruus, kun aloimme seurustella. Kuitenkin meistä molemmista tuli vastuullisia aikuisia. Saimme työpaikat, muutimme yhteen, menimme naimisiin ja saimme lapsen. Nyt mies on aloittanut uudelleen samanlaisen touhuamisen kuin teinipoikana. On ryyppyreissuillansa ja viettää aikaa kavereidensa kanssa mielettömästi. Ihan, kun olisi oikeasti tullut teiniksi jälleen. Nytkin lähti ja sanoi, että kova meno tulee olemaan.. Hän on siis lomalla. Käytös ei sovi yhteen sen kanssa, että meillä on lapsi ja minä haluaisin viettää rauhallista, tasaista elämää. Kun lapsi täytti 4v tämä riehuminen alkoi. Käy siis monta kertaa viikossa kavereiden kanssa, jossain ihan selvinpäinkin, mutta myös suhteellisen usein ihan viihteellä. Kun on juhlimassa en saa häntä kiinni, pelkään aina, että jotain tapahtuu.. Olen huolissani. Lapsen nähden ei onneksi ikinä ole humalassa, muuten olisin jo eron ottanut. Toisaalta mietin myös nyt jo eroa, kun tuntuu, että viihde-elämä menee perhe-elämän ohi sata nolla. Kun olen yrittänyt jututtaa häntä niin vetoaa siihen, että en alkaisi pirttihirmuksi... Mitä ihmettä oikeasti voin tehdä. Alan olla epätoivoinen ja lapsemmekin on vielä niin pieni.
Kommentit (6)
Lapsen nähden ei saa olla humalassa, mutta sun nähden saa? Miehesi on juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen nähden ei saa olla humalassa, mutta sun nähden saa? Miehesi on juoppo.
Ei tule kovin usein kotiin kuin krapulaisena. Menee suoraan nukkumaan. Lapsi on niin pieni, ettei ymmärrä mikä isällä on. Humalassa en todellakaan halua miehen esiintyvän 4v silmien edessä. Ja alkoholiongelmaa olen miettinyt kyllä, mutta tuli kuin puskista nyt tämän viimeisen vuoden aikana. Nuorena käytti jonkun verran, mutta teini-iän ylitettyä hänestä tuli ihan normi aikuinen, joka ei ottanut paljon. Nyt on joku ihmejuttu päällä, ehkä se sitten on alkoholisoitunut. Mikä on karmeaa.
Ap
Itse on katsoisi tuollaista kovin pitkään. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää. Mies otta sinut j lapsen itsestäänselvyytenä. Olisiko mahdollista että miehellä on toinen, koska hänen käytöksensä muuttui yhtäkkiä.
Jos menitte naimisiin kovin nuorina ja heti lapsikin alulle, niin ei suuri ihme, että jompaakumpaa tai molempia alkaa "menetetty nuoruus" vetää puoleensa.
Vieras torvi kiinnostaa, ei ole juossut tarpeeksi. Tulette eroamaan valitettavasti parin vuoden sisällä.
Mies haluaa ottaa uusiksi nuoruuden, joillekin käy niin. Neuvoja en osaa oikein antaa.