Paras suudelma, jonka olet saanut - minkälainen se oli?
Niin ja millaisessa tilanteessa? :) Miksi se oli mielestäsi juuri se paras suudelma?
Kommentit (36)
Suudelma sen oikean kanssa on parasta. Kipinää, intohimoa, kestää ja kestää.
Jokin niistä kiihkeistä haukkailuista silloisen yhteiskoulun siivouskomerossa, jota muutkin parit käyttivät kyseiseen toimintaan. Jotkut menivät siellä pidemmällekin kuin me, jotka pitäydyimme kielareissa ja poika hankasi telttaetumustaan mua vasten.
Nojasin selkääni seinään, mun käteni olivat yleensä ylhäällä ranteet kiinni hänen toisessa kädessään ja toinen käsi teki taikojaan vartalollani vaatteiden päällä. Nautin hänen kiihkeydestään. Se kaikki tuntui niin äärettömän hyvältä ja kielletyn teon vaikutelma vain lisäsi sitä huumaa.
Hän oli todella taitava suutelija, yllätti rytminvaihdoksillaan ja voimakkuudella mut joka kerta, mikä myöhemmin tapahtui myös rakastellessamme. Ainakin hänen kohdallaan tuo korreloi, että hyvä suutelemaan oli myös hyvä sängyssä.
Mulla tuskin tulee tyttö/naisystävää koskaan olemaan, mutta joskus olen miettinyt että suuteleminen ahdistaa ihan hirveästi kun en ole sitä koskaan päässyt ns. harjoittelemaan. :|
Olin 18-vuotias (N), hän 19 (M), oltiin oltu kavereita jo jonkin aikaa kunnes sitä vaan kerran päädyttiin baarista luokseni. Hän suuteli niin että meinasi polvet pettää alta, isohkot pehmeät huulet, sopivan hellästi, sopivasti kieltä. Hän oli myös älyttömän komea, oikeasti niin komea että muut naiset sanoivat ihan suoraan että ovat minulle kateellisia. Olisi voinut jäädä suutelemaan ikuisuuksiin... jjja niin olisi kannattanutkin, eikä mennä sen pidemmälle, sillä hän oli aivan puuduttavan tylsä sängyssä, sitä yhtä ja samaa hidasta ja tasaista silmiin tuijotuksen kera, tuntui että kesti tunteja. Se oli vielä mun eka kerta miehen kanssa, aattelin että "Tätäkö tää nyt on? Miksi seksiä on hehkutettu?" 😅
En ole koskaan pitänyt suutelemisesta. Ei ole mitään suudelmaa joka olisi jäänyt mieleen. N35
Vierailija kirjoitti:
Jokin niistä kiihkeistä haukkailuista silloisen yhteiskoulun siivouskomerossa, jota muutkin parit käyttivät kyseiseen toimintaan. Jotkut menivät siellä pidemmällekin kuin me, jotka pitäydyimme kielareissa ja poika hankasi telttaetumustaan mua vasten.
Nojasin selkääni seinään, mun käteni olivat yleensä ylhäällä ranteet kiinni hänen toisessa kädessään ja toinen käsi teki taikojaan vartalollani vaatteiden päällä. Nautin hänen kiihkeydestään. Se kaikki tuntui niin äärettömän hyvältä ja kielletyn teon vaikutelma vain lisäsi sitä huumaa.
Hän oli todella taitava suutelija, yllätti rytminvaihdoksillaan ja voimakkuudella mut joka kerta, mikä myöhemmin tapahtui myös rakastellessamme. Ainakin hänen kohdallaan tuo korreloi, että hyvä suutelemaan oli myös hyvä sängyssä.
Ai että ne teiniaikojen suutelusessiot... miten sitä pystyi antautumaan aivan täysin sille hetkelle, nauttimaan toisen läheisyydestä ja joo siitä maskuliinisuudesta ja kiihkeydestä. Pojan vartalosta omaani vasten, suudella vaan minuutista toiseen vaikka pitäisi jo mennä. Poika ei malta päästää mua menemään, mä en halua lähteä hänen läheltään. Vielä ne ihan viimeiset kovat suukot, jolloin huimaa ja tekisi mieli laskeutua makaamaan päällekkäin. Käytiin niinkin romanttisessa paikassa kuin sähkökeskuskomerossa ja siellä joskus mentiin sitten pidemmällekin. Se teki nannaa, miten tunsi olevansa haluttu, nätti ja kaikkee... Nykyisinkin miehen kanssa suudellaan usein, ihanaa on mutta tavallaan erilaista. Nuorena hormonit hyrrää niin mahdottoman lujaa.
4 vuotiaalta lapseltani, suhde tyttäreen on paras mitä ihminen
Vierailija kirjoitti:
4 vuotiaalta lapseltani, suhde tyttäreen on paras mitä ihminen
T Setämies
Liittyy seksiin upean naisen kanssa. Nainen päällä ja kumartuu suutelemaan juuri oikealla hetkellä. Monta asiaa yhdistyy fyysisesti ja tunnepuolella samanaikaisesti.
Peruskoulun yhdeksännellä oppitunnilla luokkatoveru haukkui meidän luokan "pahistyttöä" oppitunnilla h**raksi. Itse oli eturivin hiljainen hikipinko poika, joka pärjäsi hyvin koulussa. Tytöille en uskaltanut puhua kuin läksyistä. Jokin vaan kuitenkin naksahti päässä ja huusin siihen väliin, että "laita sinä se sun turpa kiinni kun ite näät vaan unia p**lusta". Se oli sen päivän viimeinen tunti. Kotimatkalla tämä tyttö otti mut kiinni ja sanoi: "Mulla on yksi juttu" sitten se suuteli mua siinä pyörätiellä niin, että näin tähtiä ja jatkoi matkaansa. Seisoin siinä paikallani täysin pöllähtäneenä hymyillen jonkin aikaa. Itseluottamusta tuli tuosta kokemuksesta ujolle pojalle hämmästyttävä määrä.
Tätä tyttöä muistan vieläkin lämpimin ajatuksin ja pohdiskelen välillä miten hänen elämänsä meni.
Hyvistä suutelijoista ylivoimainen ykkönen oli tuntematon homomies, joka suuteli minua, heteronaista, keskellä baaria joskus 90-luvun alkupuolella. Olin tuntenut hänet noin kymmenen minuuttia enkä ole sittemmin nähnyt. Jollen olisi jo istunut baaripallilla, polveni olisivat varmaan pettäneet alta.
Taitaa olla niin, että paras saamani suudelma on maksulliselta naiselta. Ihan varmasti en pysty sanomaan. Sen verran elämässäni pusutellut.
Teknisesti paras oli ensimmäinen saamani suudelma eli kielari, jota mies jatkoi siitä kaulalle. Meni kylmät väreet koko kehon läpi. Tunnetasolla jätti kylmäksi koska en ollut ihastunut mieheen, mutta varsinkin jälkeenpäin seuraavaa miestä suudellessani tajusin että tuo oli kyllä todella taidokas suudelma.
Seuraava ei siis ollut mikään taitava suutelija. Tähän mennessä ihanin suudelma oli silti ensimmäinen jonka sain häneltä, koska siihen oli latautunut niin paljon tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun yhdeksännellä oppitunnilla luokkatoveru haukkui meidän luokan "pahistyttöä" oppitunnilla h**raksi. Itse oli eturivin hiljainen hikipinko poika, joka pärjäsi hyvin koulussa. Tytöille en uskaltanut puhua kuin läksyistä. Jokin vaan kuitenkin naksahti päässä ja huusin siihen väliin, että "laita sinä se sun turpa kiinni kun ite näät vaan unia p**lusta". Se oli sen päivän viimeinen tunti. Kotimatkalla tämä tyttö otti mut kiinni ja sanoi: "Mulla on yksi juttu" sitten se suuteli mua siinä pyörätiellä niin, että näin tähtiä ja jatkoi matkaansa. Seisoin siinä paikallani täysin pöllähtäneenä hymyillen jonkin aikaa. Itseluottamusta tuli tuosta kokemuksesta ujolle pojalle hämmästyttävä määrä.
Tätä tyttöä muistan vieläkin lämpimin ajatuksin ja pohdiskelen välillä miten hänen elämänsä meni.
Vähän sama, mutta ei ollut pahistyttö. Hän oli se enkelimäisin kaunotar, jota kaikki luokan pojat ja varmaan koko koulunkin halusivat suudella miesopettajat mukaan lukien. Istuin ruokalassa lapioimassa hernekeittoa suuhuni, kun luokan pahispoika sanoi sarkastisesti ihanalle Jennille: "Sä et oo ees yhtään hyvännäköinen". Jokin naksahti päässä ja huudahdin vihaisesti: "Ole sinä saatanan idiootti hiljaa ja mee specsaversille." Koko ruokala hiljeni, pahispoika sulki suunsa tuijottaen mua. En uskaltanut katsoa tyttöä. Näin jälkeenpäin ajatellen olin tosi rohkea. Olisin voinut saada selkään välkällä tai kotimatkalla. Olin ujo ja väistyjä, enkä normaalisti halunnut riitaa kenenkään kanssa. Matkalla kotiin Jenni pyöräili takaani ohittaen kävelevän minut. Hän kääntyi, hyppäsi pois pyöränsä selästä ja ennen kuin tajusin mitään sain ihanimman ja hellemmän suudelman ikinä. Hän piti mua leuasta kii, käänsi päätäni ja suuteli. Jatkoi sitten matkaa, eikä asiaan ikinä palattu. Mitään ei sanottu, enkä uskaltanut yrittää tyttöä mitenkään. Olimme niin "eri sarjassa".
Kun suutelin häpyhuulia ensimmäistä kertaa.
Kyllä se vaan on niin, että eri ihmiset suutelevat eri tavoilla. Välillä se on ollut osaltaan ihan vaikuttamassa siihen, haluanko jatkaa suhdetta vai en, että millainen suutelija mies on. On kireähuulisia nopeita kuivia pusauttajia, suu ammollaan purijoita, pölynimurimaisia imijöitä, heti kielen kurkkuun tunkevia, kaikkea löytyy.