Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkauksen vaatteiden myyminen.

Vierailija
03.08.2017 |

Jengi myy ihan pokkana torissa. En tiedä oliko käytettyjä vai käyttämättömiä mut tunnistin, kun meillä samoja. Muutaman vuoden takainen talvihaalari 8€ jne.. Ei tulis mieleenkään myydä niitä! Neuvolan "saa ottaa" hyllyyn oon ajatellut viedä, kun ei enää meillä ole tarvetta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Tottakai saa myydä, miksi ei saisi? Omistamallaan tavaralla saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
2/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut oman äitiyspakkaukseni veroilla joten kun minä sen saan se on ostettu pakkaus joten myyn pois jos haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juo lapsilisät..

Vierailija
4/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.

Vierailija
5/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt koota kaverin lahjoittamilla äitiyspakkauksen vaatteilla sen vuoden äitiyspakkauksen ja myydä jos joku nostalgisoiva haluaa ne :) Tosin pitäis ehkä odottaa sinne parinkymmenen vuoden päähän.

Vierailija
6/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut oman äitiyspakkaukseni veroilla joten kun minä sen saan se on ostettu pakkaus joten myyn pois jos haluan.

En ole ajatellut koskaan noin vaikka veroja ahkerasti maksanut olenkin.

Vierailija
7/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali. Tottakai saa myydä, miksi ei saisi? Omistamallaan tavaralla saa tehdä mitä haluaa.

Mulle tulee paljon parempi mieli, kun lahjoitan ne :)

Vierailija
8/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt koota kaverin lahjoittamilla äitiyspakkauksen vaatteilla sen vuoden äitiyspakkauksen ja myydä jos joku nostalgisoiva haluaa ne :) Tosin pitäis ehkä odottaa sinne parinkymmenen vuoden päähän.

Oman lapseni vastaavat (samalta vuodelta) vielä säästän :D Ei raaski luopua... Käytettyjä toki ovat. Minusta 8 e on vielä halpa hinta siitäkin haalarista. Paljonko uusi maksaa?

Turha sanoa, että saahan sen ilmaiseksi, ei kai kukaan sellaista muuten 8 eurollakaan ostaisi, saati kaupasta jotain muuta vastaavaa haalaria.

Vierailija
9/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olet sinä sitten. Vai pitääkö muidenkin lahjoittaa ihan vain että sulle tulee parempi mieli?

Vierailija
10/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule, se saaja ei ole tehnyt mitään ansaitakseen niitä.

Vierailija
11/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikoinaan rahana ja ketutti jälkeenpäin. Ihana ajatus lahjoitus.

Vierailija
12/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tule, se saaja ei ole tehnyt mitään ansaitakseen niitä.

Oukke :D

Vierailija
13/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen verorahoillani rahoittanut kouluja, sairaaloita, kirjastoja, teitä, vankiloita, eduskuntaa, hallitusta ja lukemattomia muita kohteita. Myyn oman osuuteni pois välittömästi eniten tarjoavalle.

Vierailija
14/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe (tai äiti) saa valita, ottaako äitiysavustuspakkauksen vai rahasumman. Ap:n logiikalla ei saisi myydä mitään, mitä vauvalle on hankittu eikä etenkään mitään, mitä joku on lahjoittanut.

Ei se pakkaus ole ilmainen, se on maksuton, jos ei ota vastaavaa etuutta rahana. Samalla tavalla maksuton on isovanhempien lahjoittamat rattaat, niitäkään ei sitten saa myydä eteenpäin.

Vierailija
15/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on moraalitonta myydä niitä Vaatteita, kun on ilmaiseksi saanut. Mutta eihän se laitonta toki ole, itse en kehtaisi, eikä kyllä ole penneistä kiinnikkään, annan sisarusten lapsille jos meille ei enää vauvaa tule :)

Vierailija
16/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on moraalitonta myydä niitä Vaatteita, kun on ilmaiseksi saanut. Mutta eihän se laitonta toki ole, itse en kehtaisi, eikä kyllä ole penneistä kiinnikkään, annan sisarusten lapsille jos meille ei enää vauvaa tule :)

Ei siinä ole mitääm moraalitonta.

Vierailija
17/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen verorahoillani rahoittanut kouluja, sairaaloita, kirjastoja, teitä, vankiloita, eduskuntaa, hallitusta ja lukemattomia muita kohteita. Myyn oman osuuteni pois välittömästi eniten tarjoavalle.

Täysin eri asia. Jos et osaa eroittaa eroa yhteisen omaisuuden ja sinun oman omaisuuden välillä niin voi voi. Ne yhteiset on ostettu niin että nissä ei ole jaettu osuuksia mutta äitiyspakkaus on täysin henkilökohtainen.

Vierailija
18/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ilmainen vaan olet maksanut siitä veroissa. Paitsi jos olet sossupummi.

Vierailija
19/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.

Mietin joskus julkisella paikalla kuunnellessani v-ttusaat-na -äitejä, että heilläkin on oikeus lisääntymiseen.

Ihmeellinen maailma.

ohis

Vierailija
20/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri asia. Jos et osaa eroittaa eroa yhteisen omaisuuden ja sinun oman omaisuuden välillä niin voi voi. Ne yhteiset on ostettu niin että nissä ei ole jaettu osuuksia mutta äitiyspakkaus on täysin henkilökohtainen.

Ihan sama asia. Verorahoilla kaikki kustannetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi