Äitiyspakkauksen vaatteiden myyminen.
Jengi myy ihan pokkana torissa. En tiedä oliko käytettyjä vai käyttämättömiä mut tunnistin, kun meillä samoja. Muutaman vuoden takainen talvihaalari 8€ jne.. Ei tulis mieleenkään myydä niitä! Neuvolan "saa ottaa" hyllyyn oon ajatellut viedä, kun ei enää meillä ole tarvetta.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.
Mietin joskus julkisella paikalla kuunnellessani v-ttusaat-na -äitejä, että heilläkin on oikeus lisääntymiseen.
Ihmeellinen maailma.
ohis
Mun eka ajatus silloin on että tasan ei käy nallekarkit lapsilla.
Ohis tämäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.
Mietin joskus julkisella paikalla kuunnellessani v-ttusaat-na -äitejä, että heilläkin on oikeus lisääntymiseen.
Ihmeellinen maailma.
ohis
Ai se, että käytän sanaa vituttaa tekee minusta automaattisesti huonon äidin ja semmoisen joka kiroilee julkisilla paikoilla? Taattua av laatua :D
Jos ei lahjoita niin sitten myy. Minä myin kirppiksellä aikas halvalla.
Älkää nyt ainakaan roskiin niitä heittäkö. Neuvoloissa on jossakin kierrätyspöytä.
Olet maksanut oman pakettisi yksin verorahoista mutta et esim kokonaista koulua tai muuta vastaavaa.