Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkauksen vaatteiden myyminen.

Vierailija
03.08.2017 |

Jengi myy ihan pokkana torissa. En tiedä oliko käytettyjä vai käyttämättömiä mut tunnistin, kun meillä samoja. Muutaman vuoden takainen talvihaalari 8€ jne.. Ei tulis mieleenkään myydä niitä! Neuvolan "saa ottaa" hyllyyn oon ajatellut viedä, kun ei enää meillä ole tarvetta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut oman äitiyspakkaukseni veroilla joten kun minä sen saan se on ostettu pakkaus joten myyn pois jos haluan.

Mäkin olen verorahoillani rahoittanut kouluja, sairaaloita, kirjastoja, teitä, vankiloita, eduskuntaa, hallitusta ja lukemattomia muita kohteita. Myyn oman osuuteni pois välittömästi eniten tarjoavalle.

Täysin eri asia. Jos et osaa eroittaa eroa yhteisen omaisuuden ja sinun oman omaisuuden välillä niin voi voi. Ne yhteiset on ostettu niin että nissä ei ole jaettu osuuksia mutta äitiyspakkaus on täysin henkilökohtainen.

Ihan sama asia. Verorahoilla kaikki kustannetaan.

Olet maksanut oman pakettisi yksin verorahoista mutta et esim kokonaista koulua tai muuta vastaavaa.

Vierailija
22/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.

Mietin joskus julkisella paikalla kuunnellessani v-ttusaat-na -äitejä, että heilläkin on oikeus lisääntymiseen.

Ihmeellinen maailma.

ohis

Mun eka ajatus silloin on että tasan ei käy nallekarkit lapsilla.

Ohis tämäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa sua vituttaa että myin omani pois 250e+postituskulut ulkomaille. Sain sillä ostettua kivempia ja sopivampia varusteita ja rintapumpun.

Mietin joskus julkisella paikalla kuunnellessani v-ttusaat-na -äitejä, että heilläkin on oikeus lisääntymiseen.

Ihmeellinen maailma.

ohis

Ai se, että käytän sanaa vituttaa tekee minusta automaattisesti huonon äidin ja semmoisen joka kiroilee julkisilla paikoilla? Taattua av laatua :D

Vierailija
24/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lahjoita niin sitten myy. Minä myin kirppiksellä aikas halvalla.

Vierailija
25/25 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt ainakaan roskiin niitä heittäkö. Neuvoloissa on jossakin kierrätyspöytä.