Sinä, jonka mielestä imettää ei saa julkisesti edes rinnat piilossa!
Haluaisin saada kysymykseen vastauksen otsikkoon sopivalta ihmiseltä. Pohjustan hieman:
En itsekään pidä imetyshypeä tarpeellisena, enkä toisia kunnioittavana imettää koko rintavarustus loisten. Itse imetän aina niin, että rintaa ei näy varmasti ollenkaan. Aina harson tai muun suojassa. Silti olen saanut näitä kummallisia paheksumisia osakseni, kuten eilen:
Olin huoltoasemalla syömässä lapseni ja mieheni kanssa. Vauva nukkui koko ajan, kunnes heräili hiljaa ja alkoi syömään, ei siis häirinnyt edes ketään. Aloin imeyttää kuten aina muulloinkin eli käännyin poispäin muista ihmisistä, raotin imetyspaitaani ja imetin "nurkassani". Kuulin, miten läheisen pöydän naiset alkoivat isoon ääneen paheksua, kun imetetään julkisesti, miten rumaa ja huomiotakerjäävää se on! Nämä ihmiset näkivät vain minun selkäni ja vauvan jalkoja hieman, kun hän söi poikittain sylissäni.
MIKSI? miksi pitää tehdä toiselle paha mieli?
Hävettää naisena nykyaikana sanoa että ymmärtäisin, jos olisin esitellyt rintojani kaikelle kansalle, mutta ei. He näkiväta vain selkäni ja vauvan tossut.
Haluaisin oikeasti mielenkiinnosta tietää, mikä siinä tiedossa että vauva syö, on niin pahaa. Ja tämä ei ollut suinkaan ainoa kokemani kerta.
Olisi tehnyt mieleni kääntyä, ja näyttää maitoa valuvat tissit huutaen " Tässä parempaa paheksuntaa!", mutta sitä jotenkin tuntee itsensä aika hauraaksi, kun tuollaisessa tilanteessa aletaan haukkua. Mieheni meinasi räjähtää heille, mutta kielsin. En jaksa alkaa tapella oikeidestani istua selin ihmisiin..
Ei jankata tässä ikuisuuskysymyksestä, saako imettää rinnat vilkkuen, haluaisin vain perustelun siihen, miksi joidenkin mielestä ei saa, vaikka sitä rintaa ei näkyisi ollenkaan!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukkuja varmasti tulee, mutta minusta ajatus siitä, että viereisessä pöydässä joku imee toisen ruumiinnesteitä, on vain yksinkertaisesti todella ällöttävä. Siinä ei ole mitään seksuaalista ja kyse ei ole edes rinnoista, vaan ylipäätään tuo ajatus on yhtä inhottava kuin jos joku sylkisi toisen suuhun, tai syöttäisi toiselle räkää. Ja inhottavana se pysyy, vaikka sen tekisi kuinka piilossa.
Kiitos rehellisestä vastauksesta! Kun yleensä ihmiset kokevat imetyksen luonnollisena, ajatteletko että on toisten vastuulla pitää oma, henkilökohtainen ällötyksesi piilossa vai ajatteletko, että sinun pitää selvitä 'pelkosi" kanssa tässä maailmassa ja hyväksyä imetys?
Vertaan siihen, että itse koen monenkin asian ällöttäväksi, mitä muut tekevät, enkä silti puutu siihen tai paheksu vaan ymmärrän, että se on nimenomaan minun ongelmani.
-apMillä perusteella väität että "yleensä ihmiset kokevat imetyksen luonnollisena"? Eihän mitään imetyskohuja edes syntyisi, jos lähes kaikille se julki-imetys olisi ok! On siis päivänselvää että tuo väitteesi ei ole tota, ts, iso osa ihmisistä EI koe julki-imetystä luonnollisena. Jos vain yksittäiset ihmiset ajattelisivat asiasta kuin minä, ei siitä mitään kohua vielä saisi aikaiseksi.
Eli, huomioon ottaen että koko kysymyksenasettelusi oli viallinen, niin ei, en ajattele että kyseessä olisi "vain minun ongelmani", koska en ole ainoa, joka sitä julki-imetystä ällöää. Nimenomaan päinvastoin väitän, että useampi ällöää sitä kuin edes tuo ilmi, koska useimmat eivät uskalla sanoa ääneen että imetys ällöttää, koska heti on armeija mammoja hyökkäämässä päin naamaa.
Joten, koska se julki-imetys on todella monille vastenmielistä, on se imettäjien asia lopettaa "ällöttävänä oleminen", ihan niinkuin julkisesti piereskelevienkin ongelma on niiden pierijöiden, ei pieremistä paheksuvien. Se joka aiheuttaa (monissa) inhotusta on se, jonka pitää muuttaa käytöstään.
Huhhuh, tämä on taas sellaista tekstiä, että turha alkaa kai jankkaamaan. Surullista, että ihmiset vertaavat vauvan ruokailua piereskelyyn. Kaikkea hyvää elämääsi!
-apNiin, arvasin kyllä jo alkujaankin, että siinä on taas tyypillinen mamma, joka kysyy, mutta ei hyväksy rehellisiä vastauksia. Miksi kysyt, kun et oikeasti halunnut tietää, vaan heti heittäydyt tuollaiseen moodiin kun saat rehellisen vastauksen selityksineen ja rinnastuksineen? Kyllä, on paljon kaltaisiani ihmisiä, joille imetys ON yhtä inhottavaa kuin julkinen piereskely. Itse asiassa vertaus on oikeinkin sopiva, koska a) jokainen meistä piereskelee (vrt. on imenyt rintaa), b) piereskely pitäisi tehdä privaatisti c) vaikka tiedän että joku menee vessaan piereskelemään, ei se ole läheskään niin ällöttävää kuin viereisessä pöydässä piereskely d) se on täysin luonnollista.
Ei sinun tarvitse mitään toki jankata, sinun pitää vain hyväksyä, että monille se imetys todellakin vertautuu johonkin piereskelyyn, tai ylipäätään, on jo ajatuksena ällöttävä. On typerää alkaa vetää noita "joillekin on hirveää kun tissit on muutakin kuin seksiä varten" juttuja, kun sinulle jo sanottiin ettei kyse ole millään lailla seksistä. Tuollaisilla kommenteilla vain osoitat, kuinka et edes halua kuulla OIKEAA syytä imetyksen paheksuntaan, vaan lyöt kädet korville ja "laalaalaa se on seksistä kiinni koska minä olen päättänyt niin laalaalaa".
Huoh, mammat ja niiden mamma-aivot...
Et ilmeisesti tiedä lastenhoidosta mitään... kyllä se vain on oma ongelma, jos pienen ihmisen ravinnonsaanti ällöttää jo ilman sen näkemistä. Ei imettämiseen oikein muuta paikkaakaan ole, ellei jää kotiin. Vessassakaan se ei oikein onnista, vaikka sinne usein ohjataan. Ps. Piereskely haisee ja kuuluu vessaan, ruokailu ei haise, kuulu eikä näy, silti se sinua ällöttää. toki sinulla on siihen oikeus, mutta kummallista että se saa noin veresi kiehumaan.
-apÄlä mamma-aivo viitsi olkiukkoilla. Saat ihan rauhassa hoita "pienen ihmisen ravinnonsaannin", kunhan se ei tapahdu toisen ihmisen ruumiinnesteitä imemällä julkisesti. Ei syömisessä mitään vikaa ole, kukaan ei ole niin väittänyt, ja taas, on typerää yrittää sellaista olkiukkoa kasata. Syötä sitä pullosta tai syötä se privaatisti, mutta älä väitä, ettei saisi syöttää sitä ollenkaan.
Ja minusta se on ihan sinun oma ongelmasi, jos menet tekemään lapsen; ei ole minun ongelmani missä imetät, jos ei vessa kelpaa. Minä jatkan sitä paheksumista ja ihan varmasti näytän sen kaltaisillesi, ja niin, siihen minulla tosiaankin on oikeus. Kummallista, että vieraan ihmisen paheksunta saa noin veresi kiehumaan...
Siis niin juuri näitten tissifriikkien maailman kuva. Minä, minun, minun oikeuteni. Ei muulla väliä, kunhan minä saan muut toimiin kuten minä haluan.
Mutta aatteles, se on yhä sitä samaa "kamalaa" ruumiin nestettä siinä pullossa, mitä se vauva syö. Ihan identtisen samaa...
Tiedäthän että sylkikin on ruumiin nestettä ja nieleskelet sitä jatkuvasti.... naaaaaamiiiiiiiiiiiii..... :DNiin, kumpi on pahempi: nähdä selkä vai pullo täynnä ruumiinnestettä. Toisaalta, voisihan sen pullon maalata mustaksi, jotta kukaan ei saa traumoja.🤔
Juu näitten "ongelmaisten" vuoksi kohta kaikissa pulloissa on musta pinta, punainen etiketti jossa lukee coca-cola, ettei vaan vahingossa tule mielikuvaa maitoa juovasta vauvasta... ;D
Vierailija kirjoitti:
Mikä v***u teitä vaivaa?!
Vaikea vastata, kun ei tiedä minkä asian suhteen sulla on ongelma ja kenen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena ei sun tissit liikuta mutta se vauvan lutkutus on ällöttävä ja häiritsee.
Pidän kyllä huolen, että et näe etkä kuule sitä. Kutkutteleeko se takapuoltasi silti?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena ei sun tissit liikuta mutta se vauvan lutkutus on ällöttävä ja häiritsee.
Pidän kyllä huolen, että et näe etkä kuule sitä. Kutkutteleeko se takapuoltasi silti?
-ap
Miten pidät siitä huolen etten kuule sitä? Miten pidät siitä huolen ettei se haise kun vauvasi pulauttaa maidot pihalle tai pieree ja paskoo? Vauvat eivät kuulu yleisien tilojen ruokapöytiin! Usko jo, se vie ruokahalun muilta! Syyt eivät sinulle edes liiemmin kuulu kun tiedostat että se useita häiritsee. Plussaa siitä että sinä sentään ymmärrät pitää utareesi poissa silmistä silloin kun päätät julki-imettää. Mistä päästäänkin taas siihen rintojen seksualisointiin. Niin. Mitäpä luulette miksi ihmisnaisille on kehittynyt isot rinnat? Muilla nisäkkäillä ei tietääkseni isoja tissejä ole kuin ainoastaan silloin kun imettävät jälkeläisiään. Ihmisillä ne ovat jo ennestään isot koska yllätys yllätys miehet ovat suosineet isorintaisia naisia ja niiden kanssa on lisäännytty. Että siinä sitä teidän nykyajan rintojen seksualisointia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMiten pidät siitä huolen etten kuule sitä? Miten pidät siitä huolen ettei se haise kun vauvasi pulauttaa maidot pihalle tai pieree ja paskoo? Vauvat eivät kuulu yleisien tilojen ruokapöytiin! Usko jo, se vie ruokahalun muilta! Syyt eivät sinulle edes liiemmin kuulu kun tiedostat että se useita häiritsee. Plussaa siitä että sinä sentään ymmärrät pitää utareesi poissa silmistä silloin kun päätät julki-imettää. Mistä päästäänkin taas siihen rintojen seksualisointiin. Niin. Mitäpä luulette miksi ihmisnaisille on kehittynyt isot rinnat? Muilla nisäkkäillä ei tietääkseni isoja tissejä ole kuin ainoastaan silloin kun imettävät jälkeläisiään. Ihmisillä ne ovat jo ennestään isot koska yllätys yllätys miehet ovat suosineet isorintaisia naisia ja niiden kanssa on lisäännytty. Että siinä sitä teidän nykyajan rintojen seksualisointia...
En imetä kenenkään naamassa kiinni, joten äänet eivät kuulu keneenkään korviin asti. Jos vauva palauttaa juuri juodun maidon, se ei haise. Paskomista en voi estää, kuten eivät useimmat alle 3-vuotiaiden vanhemmat muutkaan, eivätkä vanhusten omaiset. Lapsille on oma pyllynpesupaikka jokaisella huoltoasemalla, joten olettaisin heidän olevan tervetulleita henkilökunnan puolesta. Voit itse valita ravintolan, jossa ei ole lapsille syöttötuoleja yms. sellaisissa paikoissa saa olla yleensä rauhassa lapsilta, kun heitä ei olla tehty asiakaskuntaan kuuluviksi. Lapsivapaina päivinä Valitsen tällaisen ravintolan yleensä itsekin. Rintojen seksualisoinnista sen verran, että jälleen rintani näkyvät enemmän juhlamekossa kuin imettäessäni.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apMiten pidät siitä huolen etten kuule sitä? Miten pidät siitä huolen ettei se haise kun vauvasi pulauttaa maidot pihalle tai pieree ja paskoo? Vauvat eivät kuulu yleisien tilojen ruokapöytiin! Usko jo, se vie ruokahalun muilta! Syyt eivät sinulle edes liiemmin kuulu kun tiedostat että se useita häiritsee. Plussaa siitä että sinä sentään ymmärrät pitää utareesi poissa silmistä silloin kun päätät julki-imettää. Mistä päästäänkin taas siihen rintojen seksualisointiin. Niin. Mitäpä luulette miksi ihmisnaisille on kehittynyt isot rinnat? Muilla nisäkkäillä ei tietääkseni isoja tissejä ole kuin ainoastaan silloin kun imettävät jälkeläisiään. Ihmisillä ne ovat jo ennestään isot koska yllätys yllätys miehet ovat suosineet isorintaisia naisia ja niiden kanssa on lisäännytty. Että siinä sitä teidän nykyajan rintojen seksualisointia...
1) tuskin korvasi on kuin koiralla, eli epäilen että kuulet muun hälinän yli kun apn lapsi syö. Ja edelleen, mikä siinä äänessä juuri on sinua ällöttävää?
2) pulautus voi tapahtua vaikkei juuri imetäkkään. Se on vain elämää. Kakkat jos tulee, ne vaihdetaan pois haisemasta. Pieremistä harrastat sinäkin, ei voi mitään. Onneksi haihtuu nopeastu pois.
3) imetys, varsinkin hienotunteisesti toteutettu, häiritsee vain hyyyyvin harvoja. Suurimmalle osalle, lähes kaikille se on ok, useimmat ei edes huomaa tapahtumaa.
Ja paras... 4) evoluutiossa isot rinnat vihjaavat urokselle, että tällä naaraalla piisaa maitoa, jotta hänen jälkeläisillään on parhaimmat mahdollisuudet selvitä.
Mua ei häiritse imetys ollenkaan, enkä ole edes koskaan nähnyt että kukaan imettäisi rinnat (tai edes toinen rinta) kokonaan paljaana.
En ymmärrä miten jotkut voivat saada siitä niin kamalan draaman aikaiseksi, onko sitten pakko tuijottaa ja korva höröllään jotain lutkutuksia kuunnella? En minä ainakaan ole tähän päivään mennessä haistanut, kuullut tai nähnyt mitään omituista vaikka imettäviä naisia olen paljon nähnytkin.
Häiritseekö teitä yhtä paljon lehmän eritteiden eli maidon juominen, kielletäänkö se seuraavaksi? Varmaan kohta joku ahdistuu siitä kun tajuaa että jokuhan imettää viereisessä huoneessa, kun kerta nytkin häiritsee imetys vaikka ei sitä toimitusta edes kankaan läpi nää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En imetä kenenkään naamassa kiinni, joten äänet eivät kuulu keneenkään korviin asti. Jos vauva palauttaa juuri juodun maidon, se ei haise. Paskomista en voi estää, kuten eivät useimmat alle 3-vuotiaiden vanhemmat muutkaan, eivätkä vanhusten omaiset. Lapsille on oma pyllynpesupaikka jokaisella huoltoasemalla, joten olettaisin heidän olevan tervetulleita henkilökunnan puolesta. Voit itse valita ravintolan, jossa ei ole lapsille syöttötuoleja yms. sellaisissa paikoissa saa olla yleensä rauhassa lapsilta, kun heitä ei olla tehty asiakaskuntaan kuuluviksi. Lapsivapaina päivinä Valitsen tällaisen ravintolan yleensä itsekin. Rintojen seksualisoinnista sen verran, että jälleen rintani näkyvät enemmän juhlamekossa kuin imettäessäni.
-ap
Olet väärässä. Kyllä sen lutkutuksen kuulee ja kyllä kuule haisee se vauvan maitopuklu! On muuten yksi ällöttävimpiä hajuja mitä koskaan haistanut. Mitä sitten edes kyselet täällä kun et totuutta halua kuulla! Tulen paheksumaan sinua ja kaltaisiasi avoimesti jatkossakin.
Minusta siinä ei ole mitään vähääkään ällöttävää jos imetetään julkisella paikalla. Toki on suotavaa että ei nyt ihan tissit paljaana olla ja 99,9% imettävistä äideistä hoitaakin homman mallikkaasti ilman että kukaan näkee yhtään mitään (sikäli kun olen nähnyt). Ennemmin minä huomaan sivusilmällä että jaa, siinä imetetään vauvaa ja keskityn sitten omiin asioihini kuin kuuntelen sitä nälkäisen vauvan huutoa. :)
Naiset jotka paheksuvat imetystä ovat luultavasti lapsettomia, tai sitten heidän omat imetyksensä eivät ole sujuneet hyvin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apOlet väärässä. Kyllä sen lutkutuksen kuulee ja kyllä kuule haisee se vauvan maitopuklu! On muuten yksi ällöttävimpiä hajuja mitä koskaan haistanut. Mitä sitten edes kyselet täällä kun et totuutta halua kuulla! Tulen paheksumaan sinua ja kaltaisiasi avoimesti jatkossakin.
Kuulostat miellyttävältä ihmiseltä. :) Vanha maito haisee, uusi ei.
Mun mielestä se ei ole seksuaalista, vaan ällöttävää. Pahimmassa tapauksessa vauva vielä maiskuttaa, ahnaasti lutkuttaa pinkeää maitotissiä. Lämmin, valuva maito. Yök. Ja mä yritän SYÖDÄ. Ja olen maksanut ruoastani, en sun lämpöisestä, pahanhajuisesta maidosta.
Ja kyllä, olen itse imettänyt kahta lasta, molempia yli vuoden. Mulla ei ollut hinkua ravintolaan alle puolivuotiaan kanssa ja sen jälkeen se onnistuikin helpommin. Esimerkiksi siellä autossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) tuskin korvasi on kuin koiralla, eli epäilen että kuulet muun hälinän yli kun apn lapsi syö. Ja edelleen, mikä siinä äänessä juuri on sinua ällöttävää?
2) pulautus voi tapahtua vaikkei juuri imetäkkään. Se on vain elämää. Kakkat jos tulee, ne vaihdetaan pois haisemasta. Pieremistä harrastat sinäkin, ei voi mitään. Onneksi haihtuu nopeastu pois.
3) imetys, varsinkin hienotunteisesti toteutettu, häiritsee vain hyyyyvin harvoja. Suurimmalle osalle, lähes kaikille se on ok, useimmat ei edes huomaa tapahtumaa.
Ja paras... 4) evoluutiossa isot rinnat vihjaavat urokselle, että tällä naaraalla piisaa maitoa, jotta hänen jälkeläisillään on parhaimmat mahdollisuudet selvitä.
1) Jos olen naapuripöydässä niin taatusti kuulen. Kaikenlainen lutkutus ja mässytys on etovaa. Tykkäätkö sinä kuunnella mässyttävää ihmistä?
2) Voi tapahtua ja juuri siksi vauvat eivät kuulu yleisiin tiloihin ruokailijoiden viereen. Minä osaan pidättää pierua yleisillä paikoilla enkä varsinkaan ruokapöydässä päästele menemään.
3) Hohhoijaa. Miksi asiasta sitten edes on niin paljon keskustelua?
4) Isot rinnat eivät ole yhtä kuin hyvä maidontuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apOlet väärässä. Kyllä sen lutkutuksen kuulee ja kyllä kuule haisee se vauvan maitopuklu! On muuten yksi ällöttävimpiä hajuja mitä koskaan haistanut. Mitä sitten edes kyselet täällä kun et totuutta halua kuulla! Tulen paheksumaan sinua ja kaltaisiasi avoimesti jatkossakin.
Vastaa nyt prkl, mikä siinä äänessä vaivaa? Maailmassa on niin paljon ääniä, mikä pienen vauvan ruokailu äänissä juuri sinua haittaa, kun useimpia ei?
Jos et osaa perustella, mielipiteesi on vailla pohjaa, se ei vaan riitä että sua ällöttää.
Juteltiin juuri mammakerhomme kesken kesälomakuulumisistamme. Todella moni oli reissaillut Suomessa ja maailmalla ja imettänyt ostoskeskuksissa, ravintoloissa, kahviloissa, lentoasemilla, huoltsikoilla jne.
Ja kenellekään ei ollut kukaan sanonut mitään negatiivista, pyytänyt poistumaan tai muuta typerää.
Pieni vähemmistö tekee imettämisestä ongelman.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka paheksuvat imetystä ovat luultavasti lapsettomia, tai sitten heidän omat imetyksensä eivät ole sujuneet hyvin. :(
Mulla on vain yksi lapsi ja imetykseni ei sujunut hyvin, korvikkeella mentiin ja vauva kasvoi hyvin sillä.
Tästä asiasta sain paljon kritiikkiä muutamalta imetyksen sydämenasiakseen ottaneelta.
En siltikään paheksu imetystä yhtään, onhan se maailman luonnollisimpia asioita, ja on vauvan ja äidin perusoikeus imettää ihan kaikkialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat miellyttävältä ihmiseltä. :) Vanha maito haisee, uusi ei.
Kiitos mutta en voi sarkastisen ja passiivisagresdiivisen asenteesi vuoksi valitettavasti sanoa sinusta samaa. (Tähän kohtaan tulee tuo passiivisagressiivinen hymiö) Sinunkaan pentusi tuskin osaa valita pulauttaako se juuri ruokapöydässä istuessanne "vanhaa" pahanhajuista maitoa tai päättääkö se äänekkäästi vääntää haisevat tortut kanssaruokailijoiden nautinnoksi.
Herää kysymys et missä vaiheessa ihminen on vieraantunut niin kauas luonnosta, että ällöttää ajatuskin siitä että vauva syö juuri sitä sille tarkoitettu parasta evästä ja siitä paikasta kun sen on tarkoitettu syövän.
Ällöttääkö samalla lailla jos vaikka jokin eläin, kissa tai koira tai hevonen imettää jälkeläisiään?
Jos sille linjalle lähdetään niin enemmän mun ällöttää ajatus siitä et vieraasta nisäkkäästä(lehmästä) lypsetään maitoa siellä likaisissa olosuhteissa, ja siitä maidosta tehdään ihmisen vauvalle ruokaa monen monen suodatuksen, kuumentamisen ja muiden teollisen toimenpiteen kautta.
Tämäkö ei ole yhtään ällöttävää ja luonnotonta?
Minusta imettäminen ei ole ollut ällöttävää lapsena, teininä eikä näin aikuisenakaan. Minulla ei ollut mitään mielipidettä toisten ihmisten imettämisestä ennen kuin sain oman lapseni, jonka myötä olen lähinnä vain alkanut puolustaa imettämistä. En voi käsittää, miten kukaan, kenellä ei edes välttämättä ole omia lapsia, vähät välittää, miten joku vieras ihminen ruokkii vauvansa. Ja jokainen meistä on nähnyt elämässään paljaita tissejä, joten jos sellainen vahingossa vilahtaa näköpiirissä tuskin saa oksennuksen nousemaan kurkkuun.
Nämä ihmiset eivät ole ihan normaaleja, jotka niin kiihkoissaan rinnastavat imettämisen jopa kusen juomiseen ja seksiin.