Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pitääkö opintolaina hakea kokonaan uusiksi tämän muutoksen myötä? :o

Vierailija
03.08.2017 |

Tänään olisi pitänyt tulla lainarahat tilille, mutta ei tullut. Katsoin verkkopankista lainasivuja, ja huomasin, että nostettavissa olevan opintolainan määrä on muuttunut nollaan euroon.

Minulla on opintoja vielä kaksi vuotta jäljellä. Miten tämä nyt menee? Olen jonottanut koko aamun kelan puhelinpalveluun ja Osuuspankin lainapalvelussa on joku yhteyskatko.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän se pidä uusia

Vierailija
2/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin pankista sanottiin, et vuoden välein verkkopankista se uus hakemus vaan. Sen käsittelyssä meni 1-2 pankkipäivää ja rahat nostettavissa. Kelaltahan myös tulee takauspäätös vuodeksi kerrallaan, itse sain kesällä juuri uuden ja sitä myöten uusi hakemus myös pankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni jatkolainakemuksella verkkopankin (pop) kautta, ei tarvinnut allekirjoitella mitään.1.9. alkaen kk-erä 650 €.

Vierailija
4/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se on nolla niin silloin täytyy. Älä ole noin uusavuton.vai meinasitko että kun soitat kekaan niin ne ruuvaa aiihen uuden luvun tosta vaan?

Vierailija
5/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hakea uusiksi. Kuinka tyhmiä nykyopiskelijat ovat? Jatkohakemushan pitää laittaa vuosittain.

Vierailija
6/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aiemmin laittanut aina jatkohakemuksen, mutta nyt tulee vain ilmoitus, ettei minulla ole lainoja joihin olisi mahdollista hakea jatkoa. :/ Pitää siis hakea kokonaan uusi laina? Milloin tätä vanhaa aletaan sitten maksamaan takaisin? Lainasopimuksessa lukee, että kahden vuoden päästä siitä kun lainasopimus on päättynyt, mutta tässä tilanteessahan olen silloin vielä koulussa.

AP

Vierailija
7/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mennyt luottotiedot? Oppilaitokselta tullut tieto, ettet ole edistynyt tarpeeksi opinnoissa? Eipä sitä lainaakaan ihan vastikkeettomasti saa, joku sulla nyt mättää. Pankki todennut sinut maksukyvyttömäksi ja katkaissut luoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme