Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rakastunut naispuoliseen työkaveriini

Vierailija
03.08.2017 |

Hän on minua 11 vuotta vanhempi, olemme molemmat naimisissa miehen kanssa ja hänellä on pieniä lapsia.
Meillä on todella hauskaa yhdessä ja samanlainen huumorintaju, hän on upea, kaunis ja karismaattinen. Minulla on hyvä olla hänen lähellään.
Hän ei millään tavalla osoita, että olisi minusta kiinnostunut, satunnaisia katseita lukuunottamatta. Mutta ne todennäköisesti ovat sattumaa.
En halua varsinaisesti tehdä mitään, en rikkoa kenenkään toisen perhettä enkä omaa parisuhdettani. On vain pusertava tunne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa enemmän ihastumiselta. se menee ohi. älä tee mitään vaan nautit vaan hänen seurastaan ystävänä.

Vierailija
2/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuulostaa enemmän ihastumiselta. se menee ohi. älä tee mitään vaan nautit vaan hänen seurastaan ystävänä.

Niinpä. Tämä on vain jo jatkunut pari kuukautta, ja hän näyttää koko ajan vain viehättävämmältä silmissäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Tämä on vain jo jatkunut pari kuukautta, ja hän näyttää koko ajan vain viehättävämmältä silmissäni.

pari kk on vielä lyhyt aika, itse olin ihastunut parisuhteessa ollessani pari VUOTTA. auttoi kun hyväksyin, että on ihan normaalia ihastua muihin. myös naisiin

Vierailija
4/4 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, sekoitan oman pääni. Oli tosi latautunut tilanne nyt ruokalassa kun istuimme vastapäätä 6 muun työntekijän kanssa.

Hän puhuessaan katsoi enimmäkseen minua intensiivisesti. Yhdessä vaiheessa painoin pääni alas kahvikuppiini. Sitten nostin katseen ylös. Huomasin että hän katsoo minua edelleen, vaikka kukaan ei puhunut. Painoin pään äkkiä takaisin alas ja olin ihan hämilläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi