Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen pitää olla puolialasti jumpatessa?

Vierailija
03.08.2017 |

Videon miehellä on peittävä urheilupaita ja peittävät shortsit, naisella pelkät urheiluliivit ja alushousuja muistuttava alaosa. Miksi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videon miehellä on peittävä urheilupaita ja peittävät shortsit, naisella pelkät urheiluliivit ja alushousuja muistuttava alaosa. Miksi?

Naisella on kahdet rintaliivit päällekkäin.

Vierailija
22/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluaa esitellä itseään ja huomiota 😀

Miksi naiset haluavat esitellä itseään ja huomiota?

Jos haluaa jotakin miksi kaikkeen pitäisi olla perustelut? Miksi haluat tietää, miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...ei kyllä ollut kuuma toi nainen. Ei yhtään urheilullinen, ihan tavis..mutta toi MIES on kuuma !!! :P

Vierailija
24/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin on monesti häirinnyt ihmisten epäkäytännöllisetkin vaatteet salilla. Joskus alkuaikoina kun aloin treenaan ja seurasin paljon, miten muut ihmiset  käyttävät laitteita ja miltä suoritusten kuuluisi näyttää, ihmettelin kun naisilla oli niin hirveän epämukavan näköisiä vaatteita päällä. Tiukkaakin tiukemmat treenitrikoot ja joku pieni toppi/urheiluliivit päällä. Siinä sitten joka liikkeen jälkeen korjailtiin housuja ettei tule yhtäkään mahamakkaraa tai nostettiin liivejä, että tissit on paremmin. EIkö olisi vain järkevintä treenata vaatteissa, joissa on oikeasti mukava olla ja voi keskittyä treeniin? Mulle sinänsä ihan sama mihin kukin pukeutuu, ihmettelen vain tuota epämukavuuden suosimista, kun pelisortsit ja oikeankokoinen urheilumateriaalista valmistettu t-paita riittävät hyvin.

Vierailija
25/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähissä vaatteissa on viileä jumpata ja liikeradat sujuu paremmin kun ei vaatteet kinnaa :)

Vierailija
26/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miks toi muija ei tajuu tota liikettä? Ja miten sillä voi olla noin paska kunto, kun ei ole edes ylipainoa hankaloittamassa?

Ja olihan ne housutkin huonot tuohon tarkoitukseen, mutta ymmärtäähän sen jos ei ole koskaan aiemmin edes nähnyt kuntosalia niin ei tiedä mitä sinne laittaa päälle.

Ei vartalonmalli kerro mitään toisen kunnosta. Hoikka tapaus voi olla hyvinkin huonokuntoinen ja pyöreämpi voi olla yllättävänkin kovakuntoinen. Ihmeellinen ajatusmalli

Vierailija
27/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli jotenkin piristävää, kun toinen oli kerrankin ihan täysin aloitteleva uuno (hyvällä), joka ei suorilta osannut liikettä. Koska onhan tuo haastavaa, jos ei ole lihasmuistia liikkeeseen tai koordinaatiota harjoitellut, vaikka äkkiä kehittyykin. Ähki ja inisi ja horjui, juuri kuten ensikertalaiset. :)

Vierailija
28/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ylipainoinen "moderaattorimme" löytää tämän ketjun, niin tulee aika nopeasti "pääsy kielletty". Taitaa olla ottamassa lääkkeitään kun kestää näin kauan. 

poistonesto

Vierailija
29/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt samaa. Harrastan joogaa ja tämä kuva kiteyttää aika hyvin ajatukseni:

http://d3mz051w0m9hpc.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/08/yoga-in-india-yoga-in-america1.jpg

Eihän tuossakaan länkkärinainen oli puolialasti, mutta kumminkin. Nykyaikaiset tehostevärein laakasaumatatut treenitrikoot on joogassa kauheat: monessa asanassa tulee sellainen vaikutelma, että nuoli osoittaa suoraan reikään... Jotku väljät housut on paljon esteettisemmät eikä haittaa liikkeitä.

Ja ei, en tunneilla katsele muita joogaajia mutta kun katson netistä ohjeita, tuo asia hyppää aina silmilleni.

Yleisurheilussa muuten urheilija ei yleensä saa kisa-asuaan itse päättää vaan seura päättää. Usein toki on vähän valinnanvaraa, että ottaako ne kaikkein pienimmät shortsit vai vähän isommat. Mutta ei aina.

Intialaisnaisen asu ei kyllä näytä kovin käytännölliseltä, vaikka trikoita perinteisempi "jooga-asu" varmaan onkin. Oikean puolimmaisen kuvan asanaa tuskin edes voisi mekkotyyppisessä asussa tehdä. Myös suosimasi leveälahkeiset housut valahtavat nivusiin, kun jalat nostetaan ilmaan, ja lahkeet takertuvat toisiinsa tai kiertyvät jalkojen ympärille eri liikkeitä tehdessä. Tästä syystä suosin trikoita joogatessa, en todellakaan näyttääkseni seksikkäältä. Trikoot ovat monista varmastikin mukavimmat housut, mitä löytyy, ja siksi niitä käytetään. Viisitoista kiloa ylipainoisena en kuvittele, että näytän mitenkään hemaisevalta tiukoissa housuissa. Pukeudunkin liikuntaan omaa mukavuuttani ajatellen, en tarjotakseni muille silmäniloa.

Urheilulajeja esittelevissä kuvissa ja videoissa on eduksi, että kaikki kropan muodot ja liikeradat näkyvät. Tästä syystä esimerkiksi tanssijoilla ja voimistelijoilla, sekä miehillä että naisilla, on ihonmyötäiset asut. Yleisurheilusta olen kanssasi samaa mieltä. Seurojen valitsemista naisten asuista näkee, että niissä on ajateltu (mies)katsojia urheilijaa enemmän.

Vierailija
30/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset haluaa esitellä itseään ja huomiota 😀

Puistojumpissa pyllistelevät tantat ovat kyllä näky. :)

Enkä ole kateellinen.

Vierailija
31/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö...ei kyllä ollut kuuma toi nainen. Ei yhtään urheilullinen, ihan tavis..mutta toi MIES on kuuma !!! :P

Huomaan, että olet nainen. Ei se urheilullisuus, vaan ne muodot. 

Vierailija
32/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ihmetellyt samaa. Harrastan joogaa ja tämä kuva kiteyttää aika hyvin ajatukseni:

http://d3mz051w0m9hpc.cloudfront.net/wp-content/uploads/2014/08/yoga-in-india-yoga-in-america1.jpg

Eihän tuossakaan länkkärinainen oli puolialasti, mutta kumminkin. Nykyaikaiset tehostevärein laakasaumatatut treenitrikoot on joogassa kauheat: monessa asanassa tulee sellainen vaikutelma, että nuoli osoittaa suoraan reikään... Jotku väljät housut on paljon esteettisemmät eikä haittaa liikkeitä.

Ja ei, en tunneilla katsele muita joogaajia mutta kun katson netistä ohjeita, tuo asia hyppää aina silmilleni.

Yleisurheilussa muuten urheilija ei yleensä saa kisa-asuaan itse päättää vaan seura päättää. Usein toki on vähän valinnanvaraa, että ottaako ne kaikkein pienimmät shortsit vai vähän isommat. Mutta ei aina.

Intialaisnaisen asu ei kyllä näytä kovin käytännölliseltä, vaikka trikoita perinteisempi "jooga-asu" varmaan onkin. Oikean puolimmaisen kuvan asanaa tuskin edes voisi mekkotyyppisessä asussa tehdä. Myös suosimasi leveälahkeiset housut valahtavat nivusiin, kun jalat nostetaan ilmaan, ja lahkeet takertuvat toisiinsa tai kiertyvät jalkojen ympärille eri liikkeitä tehdessä. Tästä syystä suosin trikoita joogatessa, en todellakaan näyttääkseni seksikkäältä. Trikoot ovat monista varmastikin mukavimmat housut, mitä löytyy, ja siksi niitä käytetään. Viisitoista kiloa ylipainoisena en kuvittele, että näytän mitenkään hemaisevalta tiukoissa housuissa. Pukeudunkin liikuntaan omaa mukavuuttani ajatellen, en tarjotakseni muille silmäniloa.

Urheilulajeja esittelevissä kuvissa ja videoissa on eduksi, että kaikki kropan muodot ja liikeradat näkyvät. Tästä syystä esimerkiksi tanssijoilla ja voimistelijoilla, sekä miehillä että naisilla, on ihonmyötäiset asut. Yleisurheilusta olen kanssasi samaa mieltä. Seurojen valitsemista naisten asuista näkee, että niissä on ajateltu (mies)katsojia urheilijaa enemmän.

Se, että sinä et kykene tekemään asanoita muuta kun trikoissa ei tarkoita etteikö se olisi mahdollista. Esimerkkinä tämä hasidijuutalainen joogaa opettava pariskunta:

http://intentblog.com/wp-content/uploads/2012/11/void0-1.jpeg

http://www.haaretz.com/polopoly_fs/1.478920.1353315987!/image/2217202443.jpg_gen/derivatives/headline_1200x630/2217202443.jpg

Kundaliinijoogit käyttävät myös erittäin usein jotain muuta kuin trikoita:

http://www.thirdcoastyoga.com/kundalini.jpg

http://kundaliniwomen.org/images/archer_pose_china_lg.jpg

Minä joogaan aina joko löysissä housuissa tai (kotona) hameessa. Tykkään pitää hameita enkä viitsi vaihtaa vaatteita päivittäistä harjoitustani varten. Inversioissa tietysti hame valahtaa vyötärölle ellei sitä laita jalkojen väliin mutta kotonahan se ei haittaa ja löysien housujen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Voin vakuuttaa että sidonnatkin onnistuu vaikka ei olekaan lurexia päällä.

Minä tykkään siitä ajatuksesta että joogaharjoitus on samalla "meeting with your maker" kuten kundaliinijoogassa usein sanotaan. Ettehän te menisi kirkkoonkaan trikoissa, toivottavasti ainakaan. Ainakin minä haluan osoittaa pukeutumisellani kunnioitusta sekä kanssaihmisiä että "luojaani" kohtaan. Itsestäni puhumattakaan.

Mutta minä olenkin kovin vanhanaikainen. Ajattelen nimittäin myös että vähän peittävämpi pukeutuminen on seksikkäämpää kuin pikkuiset trikoot ja topit. Kun jää mielikuvitukselle enemmän työtä. Epäilemättä olen aika yksin tämän ajatukseni kanssa.

Vierailija
33/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen. 

Vierailija
34/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sinä et kykene tekemään asanoita muuta kun trikoissa ei tarkoita etteikö se olisi mahdollista. Esimerkkinä tämä hasidijuutalainen joogaa opettava pariskunta:

http://intentblog.com/wp-content/uploads/2012/11/void0-1.jpeg

http://www.haaretz.com/polopoly_fs/1.478920.1353315987!/image/2217202443.jpg_gen/derivatives/headline_1200x630/2217202443.jpg

Kundaliinijoogit käyttävät myös erittäin usein jotain muuta kuin trikoita:

http://www.thirdcoastyoga.com/kundalini.jpg

http://kundaliniwomen.org/images/archer_pose_china_lg.jpg

Minä joogaan aina joko löysissä housuissa tai (kotona) hameessa. Tykkään pitää hameita enkä viitsi vaihtaa vaatteita päivittäistä harjoitustani varten. Inversioissa tietysti hame valahtaa vyötärölle ellei sitä laita jalkojen väliin mutta kotonahan se ei haittaa ja löysien housujen kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Voin vakuuttaa että sidonnatkin onnistuu vaikka ei olekaan lurexia päällä.

Minä tykkään siitä ajatuksesta että joogaharjoitus on samalla "meeting with your maker" kuten kundaliinijoogassa usein sanotaan. Ettehän te menisi kirkkoonkaan trikoissa, toivottavasti ainakaan. Ainakin minä haluan osoittaa pukeutumisellani kunnioitusta sekä kanssaihmisiä että "luojaani" kohtaan. Itsestäni puhumattakaan.

Mutta minä olenkin kovin vanhanaikainen. Ajattelen nimittäin myös että vähän peittävämpi pukeutuminen on seksikkäämpää kuin pikkuiset trikoot ja topit. Kun jää mielikuvitukselle enemmän työtä. Epäilemättä olen aika yksin tämän ajatukseni kanssa.

Valitettavasti nykyaika tahtoo näkyä väkisin myös kauppamarkkinoilla. Kun ajattelee ostavansa kerrankin kunnolliset housut, ottaa käyttöön huomaakin vasta sitten viat mitä vaatteessa on.  Esim haarusväli näkyy liian hyvin ja vaatteet puristaa jokapuolelta. Saa jo itsekkin hävetä, kun tahtomatta ostaa vaatteita jotka kerjäävät miesten huomiota.

Vierailija
35/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset <3 Pitää varmaan lähteä käymään Aasiassa, enkä edes vitsaile. 

Vierailija
36/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä muodot? Tavallinen, hoikka nainen. En näe hänessä mitään ihmeellistä. Salilla näkee päivittäin paljon kauniimpia. Jos tietty tykkää aasialaisista naisista niin mikäs siinä.

Vierailija
37/37 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä muodot? Tavallinen, hoikka nainen. En näe hänessä mitään ihmeellistä. Salilla näkee päivittäin paljon kauniimpia. Jos tietty tykkää aasialaisista naisista niin mikäs siinä.

Kauniin muotoinen lantio ja pakarat. Kauniit rinnat. Siro kaula jne. Aika harva ihminen on niin erikoinen, että yhtä kaunista/komeaa ei näkisi jos vilkkaassa paikassa jonkin aikaa viettää aikaa. Kaunis hän on kuitenkin ja selvästi keskivertoa kauniimpi.  Ei todellakaan ole salilla joka kerta yhtä kaunista naista, mutta ehkä joskus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi