Samu Haberin uusi mielitietty
Tanssija Etel Röhr. Mitä mieltä? Ennen kuulemmat deittaillut Antero Vartiaa.
Lähde: Seiskan nettisivut
Kommentit (181)
Höps, mä otin aina alle kakskyt ja risat -korvilla kokeneempia. Omanikäiset ei ollu silmissäni miehiä millään tavalla. Lapsellisia takertuvia kokemattomia ruikuttajia.
Kivaa oli aina!
Vierailija kirjoitti:
Höps, mä otin aina alle kakskyt ja risat -korvilla kokeneempia. Omanikäiset ei ollu silmissäni miehiä millään tavalla. Lapsellisia takertuvia kokemattomia ruikuttajia.
Kivaa oli aina!
Kestikö ne jutut sitten vanhojen ukkojen kanssa? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa oli aina!
Ei. Muttei kyllä kestänyt omanikäistenkään kanssa. Täytyy kokeilla nuorempaa seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa oli aina!
Ei. Muttei kyllä kestänyt omanikäistenkään kanssa. Täytyy kokeilla nuorempaa seuraavaksi.
Kandee. Sitten ymmärrät, miksi on vähän erikoista, että naikkonen etsii tarkoituksella vanhempaa ;-)
Samu on nuoreKAS. Varsinkin kropaltaan..ja biisintekokyky tallella.
Eli...No v*ttu miksei!
Onko näitä bongattu nyt mistään yhdessä vai joko kiinnostus pieneen tytteliin hiipui?
Jospa ne on siirtyny sisätiloihin, syksy tulee
Vierailija kirjoitti:
Jospa ne on siirtyny sisätiloihin, syksy tulee
Toivottavasti! Mutta maltetaan vielä hetki, nainen vaikuttaa aika estottomalta tapaukselta, kun julkisella paikalla lehden mukaan vaivaantuu jo sivullisetkin :) Ei olisi Samusta uskonut, hillitympi linja sopi paremmin.
Flowssa ne ainakin on spotattu, tulivat vastaan. ;)
Kamala nimi ainakin. Röörieetteli.
Tuo Ethel kyllä sopisi paremmin. Varmaan kutsumanimi vaan jääny käyttöön tms.
Vierailija kirjoitti:
Flowssa ne ainakin on spotattu, tulivat vastaan. ;)
Oho, Samua en heti mieltäisi Flow-kävijäksi... Tuntuu, että tuo nainen haluaa oikein näyttäytyä Samun kanssa. Ei nyt piilotellakaan tietty tarvii, mutta antoihan ne Seiskan-kuvat vähän tiettya vaikutelmaa, että julkisuuteen olisi kova hinku tai sitten jotain omistushalua ja saaliin näyttelyä. Siis takuulla kohta varmaan tyyliin naistenlehdissäkin joku yhteishaastattelu ;D
Ei silti olen pitänyt Samusta, mutta alkaa kyllä tämä sen villitys parikymmentävuotta nuorempiin naisiin vähän ihmetyttää.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Samu-Haberin-romanssi-tvsta-tutun-tanssij…
Nyt on otsikointi vähän yliampuvaa. Siivosti istuvat rakettilaitteessa Linnanmäellä. Mun mielestä tohon laitteeseen on pituusyläraja. Ei näemmä koske kaikkia..
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Samu-Haberin-romanssi-tvsta-tutun-tanssij…
Nyt on otsikointi vähän yliampuvaa. Siivosti istuvat rakettilaitteessa Linnanmäellä. Mun mielestä tohon laitteeseen on pituusyläraja. Ei näemmä koske kaikkia..
No onneksi eivät ole siellä sentään innostuneet näyttämään mallia esileikeistään :D Nolo muija, mutta vielä nolompi Samu, on tässä kuitenkin se stara.
Siinähän sitä on kuvatodistusta, että Lintsi rikkoo turvarajojaan, kun julkkis laitteessa.
Ootte vaan kateita kun Samu on rakastunu!
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateita kun Samu on rakastunu!
Kateita? Ei syytä, pojulla on menossa saletisti joku laastarisuhde eikä toi ole mitään verrattuna entiseen huippumalliavokkiin. On mahtanut äijää harmittaa, että sellainen lähtee kävelemään ja joutuu tyytymään samanlaiseen tavis perusmuijaan, kuten me kuolevaiset :))
Musta tuo uusi on paljon verevämpi kuin se entinen suurehkopäinen kuikelo jota huippumalliksi täällä kutsutaan. Ja sukulaislapsetkin jo messissä -> ei laastarisuhde.
Eiköhän niillä ollu yhteiselo sen exän kanssa jo pitkään aika satunnaista, ei varmaan ihan seinään loppunu.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, kun miehet eivät kestä ikäistänsä seuraa. Mielestäni tuollainen jatkuva "pikkutyttöjen" deittailu on noloa ja ällöttävää.
Olisi todella upeata jos asiaan voisi itse jollain tavoin vaikuttaa. Ikävä kyllä kaiken ikäiset miehet pitävät noin 20-vuotiasta naista kaikkein viehättävimpänä. Mielelläni minäkin tuntisin intohimoa itseäni vanhempia naisia kohtaan, mutt toistaiseksi en ole siinä mielikuvaharjoittelusta huolimatta onnistunut. Mikäli joku tietää keinon muuttaa omia mieltymyksiään, niin kuulisin sen erittäin mielelläni.
Anna mä arvaan, olet kirjoituksesi tason ja mielipiteesi perusteella joku amis? En tiedä kuka nainen ottaa vapaaehtoisesti 16 vuotta vanhemman miehen, nuoremmat jaksaa kaikkea paremmin.