Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samu Haberin uusi mielitietty

Vierailija
03.08.2017 |

Tanssija Etel Röhr. Mitä mieltä? Ennen kuulemmat deittaillut Antero Vartiaa.

Lähde: Seiskan nettisivut

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ton ikäsenä ottaisi 25vuotiaan jos saisi..mikä siinä on ihmeellistä?ja kyllä ton ikänen nainen voi olla ihan fiksu.itsellä 16 vuotta nuorempi avokki ja en ole rikas tai rokkari.kyllä nuori nainen pitää nuorena..en ikinä vaihtaisi oman ikäseeni ( olen 38v). Enkä tajua mitä säälittävää sin on että tykkää nuoresta,spontaanista,iloisesta timmistä nuoresta naisesta.jokanen makunsa mukaa.

Anna mä arvaan, olet kirjoituksesi tason ja mielipiteesi perusteella joku amis? En tiedä kuka nainen ottaa vapaaehtoisesti 16 vuotta vanhemman miehen, nuoremmat  jaksaa kaikkea paremmin.

Vierailija
142/181 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, mä otin aina alle kakskyt ja risat -korvilla kokeneempia. Omanikäiset ei ollu silmissäni miehiä millään tavalla. Lapsellisia takertuvia kokemattomia ruikuttajia.

Kivaa oli aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höps, mä otin aina alle kakskyt ja risat -korvilla kokeneempia. Omanikäiset ei ollu silmissäni miehiä millään tavalla. Lapsellisia takertuvia kokemattomia ruikuttajia.

Kivaa oli aina!

Kestikö ne jutut sitten vanhojen ukkojen kanssa? :)

Vierailija
144/181 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa oli aina!

Ei. Muttei kyllä kestänyt omanikäistenkään kanssa. Täytyy kokeilla nuorempaa seuraavaksi.

Vierailija
145/181 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaa oli aina!

Ei. Muttei kyllä kestänyt omanikäistenkään kanssa. Täytyy kokeilla nuorempaa seuraavaksi.

Kandee. Sitten ymmärrät, miksi on vähän erikoista, että naikkonen etsii tarkoituksella vanhempaa ;-)

Vierailija
146/181 |
11.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu on nuoreKAS. Varsinkin kropaltaan..ja biisintekokyky tallella.

Eli...No v*ttu miksei!

Vierailija
147/181 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä bongattu nyt mistään yhdessä vai joko kiinnostus pieneen tytteliin hiipui?

Vierailija
148/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne on siirtyny sisätiloihin, syksy tulee

Vierailija
149/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne on siirtyny sisätiloihin, syksy tulee

Toivottavasti! Mutta maltetaan vielä hetki, nainen vaikuttaa aika estottomalta tapaukselta, kun julkisella paikalla lehden mukaan vaivaantuu jo sivullisetkin :) Ei olisi Samusta uskonut, hillitympi linja sopi paremmin.

Vierailija
150/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flowssa ne ainakin on spotattu, tulivat vastaan. ;)

Vierailija
151/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala nimi ainakin. Röörieetteli.

Vierailija
152/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Ethel kyllä sopisi paremmin. Varmaan kutsumanimi vaan jääny käyttöön tms.

http://www.elonet.fi/fi/henkilo/1491913

Vierailija
153/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flowssa ne ainakin on spotattu, tulivat vastaan. ;)

Oho, Samua en heti mieltäisi Flow-kävijäksi... Tuntuu, että tuo nainen haluaa oikein näyttäytyä Samun kanssa. Ei nyt piilotellakaan tietty tarvii, mutta antoihan ne Seiskan-kuvat vähän tiettya vaikutelmaa, että julkisuuteen olisi kova hinku tai sitten jotain omistushalua ja saaliin näyttelyä. Siis takuulla kohta varmaan tyyliin naistenlehdissäkin joku yhteishaastattelu ;D

Ei silti olen pitänyt Samusta, mutta alkaa kyllä tämä sen villitys parikymmentävuotta nuorempiin naisiin vähän ihmetyttää.

Vierailija
154/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Uutiset/Samu-Haberin-romanssi-tvsta-tutun-tanssij…

Nyt on otsikointi vähän yliampuvaa. Siivosti istuvat rakettilaitteessa Linnanmäellä. Mun mielestä tohon laitteeseen on pituusyläraja. Ei näemmä koske kaikkia..

Vierailija
155/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Samu-Haberin-romanssi-tvsta-tutun-tanssij…

Nyt on otsikointi vähän yliampuvaa. Siivosti istuvat rakettilaitteessa Linnanmäellä. Mun mielestä tohon laitteeseen on pituusyläraja. Ei näemmä koske kaikkia..

No onneksi eivät ole siellä sentään innostuneet näyttämään mallia esileikeistään :D Nolo muija, mutta vielä nolompi Samu, on tässä kuitenkin se stara.

Siinähän sitä on kuvatodistusta, että Lintsi rikkoo turvarajojaan, kun julkkis laitteessa.

Vierailija
156/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan röhrit rassattu?

Vierailija
157/181 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte vaan kateita kun Samu on rakastunu!

Vierailija
158/181 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan kateita kun Samu on rakastunu!

Kateita? Ei syytä, pojulla on menossa saletisti joku laastarisuhde eikä toi ole mitään verrattuna entiseen huippumalliavokkiin. On mahtanut äijää harmittaa, että sellainen lähtee kävelemään ja joutuu tyytymään samanlaiseen tavis perusmuijaan, kuten me kuolevaiset :))

Vierailija
159/181 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuo uusi on paljon verevämpi kuin se entinen suurehkopäinen kuikelo jota huippumalliksi täällä kutsutaan. Ja sukulaislapsetkin jo messissä -> ei laastarisuhde.

Eiköhän niillä ollu yhteiselo sen exän kanssa jo pitkään aika satunnaista, ei varmaan ihan seinään loppunu.

Vierailija
160/181 |
14.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, kun miehet eivät kestä ikäistänsä seuraa. Mielestäni tuollainen jatkuva "pikkutyttöjen" deittailu on noloa ja ällöttävää.

Olisi todella upeata jos asiaan voisi itse jollain tavoin vaikuttaa. Ikävä kyllä kaiken ikäiset miehet pitävät noin 20-vuotiasta naista kaikkein viehättävimpänä. Mielelläni minäkin tuntisin intohimoa itseäni vanhempia naisia kohtaan, mutt toistaiseksi en ole siinä mielikuvaharjoittelusta huolimatta onnistunut. Mikäli joku tietää keinon muuttaa omia mieltymyksiään, niin kuulisin sen erittäin mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi