Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varmaan se ronkelinainen nettideitissä

Vierailija
03.08.2017 |

Kuvallinen profiili, yhteydenottoja tulee illassa 10-15 kpl. Vastailen heille, jotka osaavat kirjoittaa ja voin vaikkapa useamman illan viestitellä. Sitten tulee tuntu, että ei kiitos, enää. Miehillä on edellisessä suhteessaan ollut vaimon taholta (?) alkoholiongelmaa tai syömishäiriötä tai sitten vaan on miehellä pienet lapset, mikä estää tai rajoittaa tutustumista.
Oma elämäntilanteeni on, että lapset isoja ja vapaus liikkua mielen mukaan. Ilmeisesti samanlaista miestä ei löydy ainakaan nettisivuilta.
Ja kyllä minua häiritsee, jos miehellä on alkoholisti-exä tai muuten mt-ongelmaa. Lapset oireilevat taatusti ja varmasti miehellä on huolia keskivertoa enemmän.
Olen ehkä sitten valikoiva, mutta kukapa vaihtaa mukavaa sinkkuelämää lopultakaan ylihaasteelliseen parisuhteeseen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että niiden kuvattomien profiilien takaa löytyy ne komeimmat miehet. 

Niinpä, mutta alapeukutuksen määrästä naiset ei ymmärrä sitä.

Toisaalta miehenä se on ihan sama onko sitä kuvaa vai ei yksin jäät nettideiteissä rannalle uikuttamaan.

Terv, komea mies joka tietää markkina-arvonsa ja se ei ole nettideiteissä.

Vierailija
42/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan se snorkkelinainen nettideiteistä. Löydät minut seuraamalla ilmakuplia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Jos miehellä on alaikäisiä lapsia yhteishuollossa ja entinen vaimo ongelmainen, on ajan kysymys, milloin lapset ovatkin täysin isän hoivissa. Muokkaa siinä sitten rakkaussuhdetta mieheen.

Vierailija
44/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan se snorkkelinainen nettideiteistä. Löydät minut seuraamalla ilmakuplia!

Vai se joka hyppää etelän rannalla jalat kantapäissä? Kaksi maailman yleisintä kuvaa naisilla Tinder-profiilissa.

Vierailija
45/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että niiden kuvattomien profiilien takaa löytyy ne komeimmat miehet. 

Niinpä, mutta alapeukutuksen määrästä naiset ei ymmärrä sitä.

Toisaalta miehenä se on ihan sama onko sitä kuvaa vai ei yksin jäät nettideiteissä rannalle uikuttamaan.

Terv, komea mies joka tietää markkina-arvonsa ja se ei ole nettideiteissä.

Mitä komea mies tekee vauvasivuilla?

Vierailija
46/46 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Pääsetkö kuitenkin koskettamaan miehen vartaloa säännöllisesti, vaikka parisuhdetta ei löydy?

Tuskin edes haluaa. Tollasille naisille pitäs olla jokin yli-ihminen puolisoksi, eikä niitä elämää haittaavia ongelmia sais sit tullakaan.

Minusta on ihan normaalia että seuloo ei-toivotut tapahtumaketjut elämästään jos oma elämä mallillaan. Täällä moni mies kuvittelee olevansa taivaan lahja jollekin, vaikka oma elämä sekaisin. Ehkä kaivataan sitä äitiä joka pistää kaverin elämän raiteilleen.

Kaivetaan tavalla tai toisella se syy esille ettei mies ole hyvä ja naiselle kelpaava. Miehet monesti asetetaan altavastaajaan rooliin ja vaaditaan selityksiä asioille. Tällä tavoin nainen saa kohennettua itsetuntoaan ja unohtamaan omat heikkoutensa.

Outo logiikka. Ei repaleinen lapsuus ja alkkisexät ole miesten yksinoikeus, on niitä meillä naisillakin. Kyllä ne aiheuttavat haastetta parisuhteelle. Ymmärrän hyvin että jos kumpaakaan ei itsellä ole ollut, niin sen ongelmavyyhdin ymmärtäminen voi olla mahdotonta.

Itse erosin alkkiksesta, ja tapasin miehen joka oli myös eronnut alkkisnaisesta. Ollaan kartalla toistemme ajatuskuvioista ihan eri lailla kuin jos oltaisiin siinä asiassa ihan erilaiset. Esimerkiksi kumpikaan ei halua itselleen baarireissuja, eikä ihmettele jos toinen ei kestä kovin kännistä seuraa vaan haluaa kotiin.

Sekin on iso asia miksi on aikanaan valinnut ihmisen tajuamatta että siitä on tulossa kovaa vauhtia alkkis. Lähtee omista luonteenpiirteistä ja taustoista.