Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mirtazapiini, ihan kuin asiat menisi vaan ohi

Vierailija
03.08.2017 |

Käytän 3,75mg unettomuuteen. Aamut on ihan unenpöpperösumuisia (enkä esim.nyt aamulla muista suukottiko mies ennen töihi lähtöään), ja tuntuu että asiat menee ihan ohi. Tarvittaessa syön Opamoxia (siitäkin 15mg;stä vähän). Mietin voiko semmonen "kaikki menee ikäänkuin ohi" - olo johtu lääkkeistä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä lääke, kaikin puolin. Onko joku oikeasti käyttänyt sitä onnistuneesti? Jos ei saa nukuttua niin bentzoissa on kyllä lääkkeitä mitkä vie tajun kankaalle mutta ei pilaa seuraavaa päivää.

Minkälaiselta lääkäriltä saat jatkuvasti bentzoihin reseptin ??? Niihin jää myös helposti koukkuun ja annosta pitää myös suurentaa pitkässä käytössä.

Vierailija
42/47 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveä lääke, kaikin puolin. Onko joku oikeasti käyttänyt sitä onnistuneesti? Jos ei saa nukuttua niin bentzoissa on kyllä lääkkeitä mitkä vie tajun kankaalle mutta ei pilaa seuraavaa päivää.

Minkälaiselta lääkäriltä saat jatkuvasti bentzoihin reseptin ??? Niihin jää myös helposti koukkuun ja annosta pitää myös suurentaa pitkässä käytössä.

Minulla se toimi vuosia ihan hyvin, etenkin kun otti maltillisesti ja piti välipäiviä. Ei tullut toleranssia eikä riippuvuutta. Uskon että kaikille ei sovi koska tämä vaatii perus itsekuria. Tämä aihe jakaa myös lääkärikuntaa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että yleensä lääkärit ovat ennemmin ylivarovaisia kuin ottavat pientäkään riskiä, vaikka mahdollinen hyöty voisi olla valtava. Tämän he tekevät jo ihan vain oman mukavuutensa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin että olen pihalla kuin lumiukko. Nyt olen nukkunut 3 yötä ilman mirtaa, vaikeuksia nukahtaa, ekana yönä heräilin monta kertaa, päivällä on huono olo (vierotusoireita) MUTTA pää tuntuu selkeämmältä, aamulla ajatus juoksee kun aikaisemmin meni useampi tunti että tajusin mistään mitään. Tuntuu että muistikin alkaa pikkuhiljaa palautumaan. Nyt olen vähän aikaa ilman "aineita" ja kokeilen miltä elämä tuntuu, harkitsen tarkkaan kokeilenko uutta lääkettä (minkä nimeä en edelleenkään muista ).

Vierailija
44/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sairauteen sitä syöt??

Vierailija
45/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin joskus tota ja nukuin sen 16 tuntia vuorokaudesta, pelottava lääke.

Vierailija
46/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin aikaisemmin että olen pihalla kuin lumiukko. Nyt olen nukkunut 3 yötä ilman mirtaa, vaikeuksia nukahtaa, ekana yönä heräilin monta kertaa, päivällä on huono olo (vierotusoireita) MUTTA pää tuntuu selkeämmältä, aamulla ajatus juoksee kun aikaisemmin meni useampi tunti että tajusin mistään mitään. Tuntuu että muistikin alkaa pikkuhiljaa palautumaan. Nyt olen vähän aikaa ilman "aineita" ja kokeilen miltä elämä tuntuu, harkitsen tarkkaan kokeilenko uutta lääkettä (minkä nimeä en edelleenkään muista ).

Yksikään lääke ei korjaa unta. Etsi siis oikeaa ratkaisua, ei lääkkeellistä ratkaisua.

Vierailija
47/47 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa viikossa pitäis mennä ohi.

Kokeilin 60 iltaa nukahtamiseen ja aamuväsymystä kesti koko ajan. Läheskään aina en nukkunut ollenkaan kokeilun aikana ja niiden valvottujen öiden jälkeen ei ollut sitä aamutokkuraa. Kun ei se ole pelkkää väsymystä, sitä on sellainnen vähän öö pitikö tehdä jotain olo?

Mun mielestä nukahtamislääkkeenä ihan paska. Toinen on ketopriini mitä en suostu ottamaan. Sitä kokeilin lyhyemmän ajan. Nykyään pelkkä melatoniini käytössä kun liian vaikea uusia reseptiä toimivalle nukahtamislääkkeelle josta ei sivumennen sanoen ollut näitä sviddumaisia sivuvaikutuksia.