Nainen, menisitkö treffeille itseäsi 10v nuoremman miehen kanssa?
Kommentit (33)
En. En lähtisi enää treffeille kenenkään kanssa vaikka sinkku olenkin. Eikä minulla ole varaakaan.
Juu, olen yli 50 itse..Seurustelin kolmekymppisenä itseäni 7 vuotta nuoremman kanssa joten ei periaatteessa mitään uutta. Mielummin itseäni nuorempi kuin vanhempi.
Menisin, jos mies kiinnostaisi. N52
Lähtisin ja olen mennytkin, viime kesänä deittailin 10 vuotta nuorempaa, mutta meistä ei tullut paria, koska hän ihastui minuun, mutta minä en häneen. Yleensä mun tapailemat miehet ovat olleet 5-10 vuotta nuorempia nyt keski-ikäistyttyäni, johtuu vaan mun nuorekkuudesta :) seksillä ei ole osuutta, tämä on vaan mennyt niin.
Minä rakastan 10 v nuorempaa miestä muttä hän ei rakasta minua.
Voisin mennä, jos hän olisi fiksu kaksikymppinen.
En, tässä iässä se olisi liian  iso ikäero.Olen 30v
.
Juu, olin pitkään suhteessa 26 vuotta nuoremman komistuksen kanssa! Hän "iski" minut, ei itsellä olisi tullut mieleen, mutta hyvä että hänellä tuli. Erotiikkaa, hyvää sellaista, ja mukavaa yhdessäoloa haimme yhdessäolosta, ja sitä myös saimme. Hän halaisi vieläkin, mutta minä olen suunnannut kiinnostuksen toisaalle. 🌹
En kyl. Joku 5-6 vuotta menisi ihan maksimissaan, mutta siinäkin olisi vähän vanha haahka -olo.
Jos olisin sinkku, niin ehdottomasti. Eihän se tässä iässä ole edes paljon.
N48
Olen seurustellut itseäni 6v nuoremman miehen kanssa ja siitä joku vuosi vielä pois ei merkkaa yhtään mitään ikälukemissa 40-50v. Parikymppisenä vuotta nuorempi tuntui pennulta ;)
Ehkä vanhempana voisin, esim. 45 ja 55 ei kuulosta kovin pahalta ikäerolta. Nyt en toki seurustelisi 14-vuotiaan kanssa.
En koska olen vasta 20. 10v vanhemman kanssa voisin kyllä lähteä.
Vähän kiikunkaakun. Menisin jos ei ihan poikaseksi osoittautuisi. (No itse asiassa olen ollutkin.)
N50
Olen ollut panotreffeillä 33v itseäni nuoremman miehen kanssa. N57
En menisi. Olen itse jo kuusikymppinen, joten kymmenen vuotta nuorempi on ihan liian vanha.
En taitaisi 16-vuotiaan kanssa lähteä treffeille. 18-vuotiaan kanssa kyllä.