Tiedätkö minkänäköisistä naisista miehesi pitää?
Kommentit (18)
Olen. Pitää olla noin 170-senttinen, hoikka mutta ei laiha, tummat hiukset mielellään ponnarilla. Siinä minä!
Ilmeisesti naisen pitää olla muistettava. Sellainen että jää mieleen jotakin kasvojen piirteissä ja tavassa kantaa itseään. Persoonattomat instagram-kloonit eivät siis kelpaa, sillä heissä ei ole mitään omaa. Joku sellainen oli kuulemma iskenyt, kun oli nuori. Jätti väliin. Hiusten värillä ei ole hänelle merkitystä. Kunhan sopivat ko. naiselle.
Olen yrittänyt kysellä, mutta en ole saanut oikein vastausta. Musta kuitenkin tuntuu, että tummatukkainen pieni siro nainen olisi hänen makuunsa, vähän niin kuin siskonsa. Itse olen aika pitkä ja normaalipainoinen, en mikään laiha. Hiukset on pyytänyt värjäämään tummiksi, niin kuin mulla joskus oli, niin siitä päättelen että tumma ennemmin kuin vaalea.
Tiedän. Olen itsekin sellainen. Hän tykkää pienikokoisista pitkähiuksisista blondeista. Pienikokoisista vaatekoossa, mutta pitää olla hyvin erottuva lantio ja vyötärö ja kiinteä peppu. Itselläni on hiukset vyötärölle, vyötärönympärys 60cm ja lantio 91cm (rinnat 85cm eli olen päärynä) ja tykkää. :)
En. On aina pitänyt oikeastaan minun vastakohdistani. Taisi aikoinaan tyytyä siihen, mitä sai.
Minulla on paljon tarkempi naismaku kuin miehelläni. Melkein fetissi. Pidän tummatukkaisista, vihreäsilmäisistä, hoikista naisista. Ja olen siis nainen. Miehen kanssa on joskus juteltu tästä ja hän ei ymmärrä yhtään, miten jollain hiusten tai silmien värillä voi olla väliä.
Mieheni tykkää sellaisista hieman teräväpiirteisistä (milla jovovic), hoikista naisista, joilla on otsatukka. Eli meitsistä😁
Vierailija kirjoitti:
En. On aina pitänyt oikeastaan minun vastakohdistani. Taisi aikoinaan tyytyä siihen, mitä sai.
Ei välttämättä. Ei minunkaan kumppanini ulkoisesti ole juuri sitä, mitä halusin, mutta en silti koe tyytyneeni mihinkään. Enemmänkin sillä ei lopulta ollut merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tykkää sellaisista hieman teräväpiirteisistä (milla jovovic), hoikista naisista, joilla on otsatukka. Eli meitsistä😁
Sama maku kuin mulla siis. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsean näköinen tuo Milla Jojovic... :/
Tiedän, ja en ole. Mies suosii blondeja, olen itse brunette. Muuten saatan istua aika hyvin hänen ihannenaismuottiinsa. Hän pitää naisellisesti pukeutuvista naisista, jotka ovat kuitenkin "äijiä" huumorintajultaan ja ajatusmaailmaltaan. Viehättyy helposti hymyilymisestä ja iloisuudesta. Ei osaa edes itse sanoa, onko tissi- vai peppumies, joten niiden molempien pitää olla kunnossa. Pitää isoista rinnoista ja normaalinkokoisesta takamuksesta, eli ei mistään kardashian-pyllystä muttei myöskään lätästä. Hoikka pitää olla. Luonnollinen ulkonäkö, eli ei paljoa meikkiä eikä selkeästi värjättyjä hiuksia.
Suurin osa miehistä pitää nätistä naamasta, pitkistä hiuksista, jättitisseistä ja pepusta. Ja tietenkin tiukasta viivapimpasta.
Maisa Torpan piukeat ja isot utareet olivat jonkun lehden kannessa par päivää sitten. Ukko tuijotti kaupassa kuvaa siihen malliin, että piti kopauttaa ja todeta, että täällä on muitakin. Jäi vielä tien tukkeeksi möllöttämään. Eli ilmeisesti tykkää silikonitissisistä blondeista. Ei sillä, että hänkään minun makuni mukainen olisi ollut aiemmin, saati nykyäänkään, kun avioliittomme on vain taloudellinen sopimus, joka vetelee viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsean näköinen tuo Milla Jojovic... :/
Höpöhöpö! Esim tää on karseen näköinen
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSK53aVJQY0Xv0JAI9…
Mutta Milla ei voi olla millään kriteereillä karseen näköinen. Vaikka hän ei kaunis sun mielestä olisikaan, niin ei kyllä karseen näköinen missään nimessä.
Tiedän, ja tällä hetkellä en vastaa hänen unelmaansa. Viisi vuotta sitten kyllä.
Savolaisukkoni pitää haaskan näköisistä naisita.
Olen. Minun mies tykkää vähän isommista naisista ja hän on itsekin roteva. Olemme hyvä match =)