Millainen matkalaukku viikon lomalle??
Minkä kokoisia laukkuja käytätte viikon lomalla, esim turkissa?
Mulla olisi nyt 63x45x25 perus matkalaukku ja n. 50x45 lentokonelaukku.
Kaverit joiden kanssa olen menossa lomalle väittävät että laukkuni on liian pieni ja turkin ostokseni ei tule ikinä mahtumaan laukkuihini..
Mitä mieltä olette, riittääkö laukun koko?
Ja tätä on siinäkin mielessä vaikea miettiä kun en tiedä yhtään paljonko ostelen siellä..
Kokemuksia??
Kommentit (9)
Niin. Jos et itsekään tiedä mahtuvatko tavarasi laukkuun, niin miten kukaan muukaan voisi tietää. Jos laukku on jo lähtiessä tupaten täysi vaatteita, sitä vähemmän sinne sitten mahtuu ostoksia. Pakkaa mukaan vähän vaatetta ja osta paikanpäältä jos jotain tarvitset.
Mä olin 2 vkon etelän reissulla juuri lentolaukun kanssa:) Naisten vaatteet kun menee tosi pieneen tilaan. Tosin tuliaisia en laukkuun saanut mahtumaan ja 1 kengät oli miehen laukussa.
Ottaisin varmaan tuon ruumaan menevän, jääpähän tilaa niille tuliaisille.
Jos tuonkn laukun laittaa täyteen, niin eikö painorajat ole vaarassa ylittyä? Tarkistapa ensin lennon painorajat ja testaa laukkusi paino täyteen ahdettuna.
Itse pärjäisin hyvin yhdellä käsimatkatavararepulla. Uskon että useimmat ylipakkaavat aina lomille.
Jos on paljon tuliaisia palatessa niin voihan sitten jonkun kassin ostaa ja laittaa ruumaan.
Osta tuliaisille toinen laukku, jos oikein olet ostohousut jalassa. Ja kentältä lisää kiloja tarpeen vaatiessa. Vaikea meidän on sun tuliaismääriä täältä määrittää ja kuinka paljon tarvit vaatetta ja muuta rompetta lomalle mukaan.
Ottaisin pienemmän laukun enkä ostaisi roinaa.
Ei Suomeen kannata roinaa rahdata ja siellä ei ole edes hyvää ruokaa
Minä matkustan aina pelkällä lentolaukulla, jonka laitan ruumaan. Käsimatkatavaroina minulla on keskikokoinen reppu.