Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja minua panettaa vain ovulaation aikaan

Vierailija
02.08.2017 |

Niin eikös tämä ole biologisesti aivan normaali tilanne? Ei kai muuhun aikaan kuusta ole mitään syytä panetukselle. Tietenkin sitä voi haaransa levittää, mutta on eri asia, tuntuuko se yhtään niin hyvältä kuin ovulaation aikaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan normia että ovulaation aikana panettaa pirusti ja jo miesten polkupyörä alkaa näyttää kiihottavata. :D

Vierailija
2/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pieni ihme, että edes silloin tekee mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En kieltäydy koskaan mutta oikeasti panettaa vain ovulaation aikaan.

Vierailija
4/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vauvanhankintapillu- ja se kuume. Ota yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoon, tai pyydä vertaistukea.

Vierailija
5/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa vain menkkojen aikaan! Eikä tähän ole mitään biologista selitystä. Mistäköhän tämä johtuu :D olenkohan ainoa?

Vierailija
6/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Tai joskus tekee mieli kuukautisten aikaankin. Oon 35, yksi pieni lapsi ja imetän vielä. Ei hormonaalista ehkäisyä käytössä.

Oon potenut asiasta huonoa omaatuntoa ja pelännyt, että rakastan miestäni huonosti, kun en halua varsinaisesti ulkonäöllisesti häntä, vaan tavallaan vain seksiä hänen kanssaan. Tai siis vaikea selittää. Oviksen aikaan hän "muuttuu kuumaksi", mutta muulloin näen hänen epäkohtansa herkemmin. Siitä koen huonoa omaatuntoa, kun kuitenkin mielestäni rakastan häntä tosi paljon eikä nuo pienet ulkonäköseikat saisi haitata. Eikä ne siis haittaakaan, mutta haluaisin voida rakastaa ja haluta häntä aina niin paljon, että hän olisi omasta mielestäni maailman herkuimman näköinen, vaikkei oikeasti olisikaan. Enkä siis itseni takia halua sitä, vaan hänen takiaan. Hän ansaitsisi sellaisen vaimon...

Mulla on kyllä kai rocd (eli relationship obsessive compulsive disorder).

Vierailija
7/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua panettaa vain menkkojen aikaan! Eikä tähän ole mitään biologista selitystä. Mistäköhän tämä johtuu :D olenkohan ainoa?

Hormonaalinen vaihtelu sen tekee.

Vierailija
8/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas niin, että viikkoa ennen kuukautisia tekee ihan älyttömästi mieli ja sitten heti, kun kuukautiset on loppunut. Ja se onkin yhtä tuskaa, jos seksiin ei ole mahdollisuutta, sitten uneksun seksipäiväunia. Mutta muina aikoina ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä onko biologia takana vai mikä on. 

Vierailija
9/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!!! Ovulaation aikaan voisin hyvin kuvitella panevani muitakin. Oma mies näyttää kiihottavalta, muina aikoina hän on taas se sama väsynyt elämänkumppani. Ja voin kertoa, että nämä tunteet ai hormonikohtaukset vaan pahenee ja voimistuu kun ikää tulee. Tai todennäköisesti siihen asti, kun voi lisääntyä. Varmaan kropan tapa mahdollistaa lisääntyminen, kiihtyy kun viimeiset hetket on käsillä. Mutta, minä olen nauttinut täysin rinnoin (heh) näistä päivistä. Silloin on vaan pakko saada...

Vierailija
10/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luonnollista.

Vierailija
11/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sellainen TABU vielä tänäkin päivänä naisen seksuaalisuudesta. Ovuloinnin aikaan ja muuan päivä siitä naista PANETTAA. En ymmärrä miksi vuonna NYT vielä pitää tällaista edes käsitellä.

Vierailija
12/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vähemmän luonnollista jos olisit mies ja sinua panettaisi vain ovulaation aikaan...

Vierailija
13/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama!!! Ovulaation aikaan voisin hyvin kuvitella panevani muitakin. Oma mies näyttää kiihottavalta, muina aikoina hän on taas se sama väsynyt elämänkumppani. Ja voin kertoa, että nämä tunteet ai hormonikohtaukset vaan pahenee ja voimistuu kun ikää tulee. Tai todennäköisesti siihen asti, kun voi lisääntyä. Varmaan kropan tapa mahdollistaa lisääntyminen, kiihtyy kun viimeiset hetket on käsillä. Mutta, minä olen nauttinut täysin rinnoin (heh) näistä päivistä. Silloin on vaan pakko saada...

Joo sama! Mies jaksaa aina ilahtua, kun sanon, että nyt mä haluan vain panna. Vaikka on jo oppinut tietämään tietyn ajan kuukaudesta. :)

Vierailija
14/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä unohtaa, että eläimiä mekin olemme.

Vierailija
15/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa ympäri kuukauden, ja ihan järkyttävää se on ovulaation aikaan. Pystyn silloin haistamaan miehet eri tavalla kuin muulloin. Näin liki nelikymppisenä edelleen tarvitsen orgasmin päivässä, tai laukean unissani. Kumpikaan aviomiehistä ei ole jaksanut ylläpitää samaa tahtia, joten yleensä olen autellut itseäni.

Vierailija
16/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoa panettaa ennen kuukautisia ja sitten myös kuukautisten jälkeen. Toki myös ovulaation aikaan. Muulloin ei sitten panetakkaan.

Vierailija
17/18 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on taas niin, että viikkoa ennen kuukautisia tekee ihan älyttömästi mieli ja sitten heti, kun kuukautiset on loppunut. Ja se onkin yhtä tuskaa, jos seksiin ei ole mahdollisuutta, sitten uneksun seksipäiväunia. Mutta muina aikoina ei voisi vähempää kiinnostaa. En tiedä onko biologia takana vai mikä on. 

Mulla on sama

Vierailija
18/18 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tai joskus tekee mieli kuukautisten aikaankin. Oon 35, yksi pieni lapsi ja imetän vielä. Ei hormonaalista ehkäisyä käytössä.

Oon potenut asiasta huonoa omaatuntoa ja pelännyt, että rakastan miestäni huonosti, kun en halua varsinaisesti ulkonäöllisesti häntä, vaan tavallaan vain seksiä hänen kanssaan. Tai siis vaikea selittää. Oviksen aikaan hän "muuttuu kuumaksi", mutta muulloin näen hänen epäkohtansa herkemmin. Siitä koen huonoa omaatuntoa, kun kuitenkin mielestäni rakastan häntä tosi paljon eikä nuo pienet ulkonäköseikat saisi haitata. Eikä ne siis haittaakaan, mutta haluaisin voida rakastaa ja haluta häntä aina niin paljon, että hän olisi omasta mielestäni maailman herkuimman näköinen, vaikkei oikeasti olisikaan. Enkä siis itseni takia halua sitä, vaan hänen takiaan. Hän ansaitsisi sellaisen vaimon...

Mulla on kyllä kai rocd (eli relationship obsessive compulsive disorder).

Onko tämä todella siis ihan biologiaa ja normaali asia, josta ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi