Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päällimmäinen ärsytyksenaihe juuri tänään?

Vierailija
02.08.2017 |

Minulla se, että mikä hele***** idea on läpinäkyvissä paidoissa...?! Töihin päästyäni muistin taas, miksen ollut erästäkään kaappiin unohtunutta paitaani pitänyt. Sovituskopissa asiaa ei huomannut, mutta normaalissa valossa paita on aivan läpikuultava. Mikä ihmeen pointti on vaatteissa, jotka ovat niin läpinäkyviä, että niihin olisi pakko änkeä alle joku toppi? Samalla sitten koko ilmava ja "hento" vaate menettää ideansa, kun joku spagettiolkaintoppi paistaa sieltä alta. Tilasin myös aivan ihanan mekon vähän aikaa sitten, mutta palatukseen meni kun 60 euron mekoksi olisi ihan kiva, että sitä voisi käyttää muutenkin kuin yöpaitana. Aivan läpinäkyvä sekin. MIKSIIII?! Erikseenkö sinne pitäisi joku alushame ostaa? Eikö voi vaan tehdä sellaista vaatetta, joka riittäisi sellaisenaan?

Mutta joo tällainen ärsytyksen aihe tänään. Hyvänä kakkosena tulee AINA liikunnan aloitettuani iskevä flunssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punastumisherkkyyteni

Vierailija
22/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ilman tiskikonetta ja huonot kokkaustaitoni.

Surkea kesäduuni, jossa kyttäävä pomo. Lihominen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP.Ei miehenä haittaa yhtään jos vähän läpi näkyy,olet vain entistä kuumempi pakkaus😎

Vierailija
24/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän näköalattomuus, se etten hallitse elämääni eikä minulla ole mahdollisuuksia vaikuttaa siihen isommissa asioissa. Mahdollisuudet ovat aina tasoa "joisinko nyt kahvia vai en". Nyt juon. 

Vierailija
25/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun miehen kaveri oli kysynyt mieheltä olenko raskaana. Oikeaa syytä ajatuksilleen ei kuulemma sanonut mutta mulla tietysti päällimmäisenä ajatuksena että olen lihonut. Ja kun miehelle sanoin tästä, tämä vain toteaa että no vedä vatsaa enemmän sisään... Taikasanat mitä olisin halunnut kuulla olisi olleet "onpa omituista kun olet niin hoikkakin". Mutta ei. Lenkille -->

Vierailija
26/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut vuodessa 15 kg ja maha röllöttää housujen yli. Hankala hengittää ja kurkkua kuristaa kaksoisleuan alku. En voi syyttää kilpparivaivoja tai geenejä tai raskautta. Ihan syömällä olen hankkinut kilot.

Vierailija
27/27 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen sairaus ja sen tuoma kipu ärsyttää aina, niin tänäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi