Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ulkomaalainen ystäväperhe?

Vierailija
01.04.2006 |

Tietääkö kukaan mitään " järkevää" chattiä tms. netissä jossa voisi kenties netin kautta tutustua johonkin ulkomaalaiseen mukavaan perheeseen?

En tiedä olenko hassu mutta mä olen aina ollut hurjan kiinnostunut ulkomaalaisista ihmisistä, niiden elämästä ja kielestä etc. Olen matkustellutkin aika paljon mutta en turistireissuilla ole sen kummemmin tutustunut missään paikallisiin asukkaisiin.

Viime aikoina erityisesti kun lapset alkavat vähän kasvaa olen ajatellut että ois tosi mukavaa ja rikastuttavaa lastenkin maailmankuvan kannalta jos meillä olisi tuttuja jossain Suomen rajojen ulkopuolella.

Mutta mistäs sitä voisi sellaisen mukavan perheen löytää?? Ne muutamat ulkomaiset chatit joihin olen eksynyt ovat olleet keskustelutasoltaan niin ala-arvoisia etten jaksa sellaisia juttuja kauaa lueskella. Tietäiskö kukaan siis mitään parempia nettiosoitteita, joissa ei pervoilla vaan yritetään oikeesti jutella järkeviä?

T: Suvituuli

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin meille kyllä ajautui kaikenlaista sakkia. Olen jotenkin pitänyt itsestäänselvyytenä, että kaikki tuntee erimaalaisia ihmisiä.

Samalla laillahan ne syntyy kuten muutkin ihmissuhteet. Omat tuttuni olen tavannut ihan oikeassa elämässä useimmat...

Mutta jos teilläpäin ei ketään kerran asu... Kannattaa aina tarttua jokaiseen tilaisuuteen, jos vähänkin haetaan vapaaehtoisia joihinkin hommiin tai jotain.

Jos lähellä on kohtuu iso kaupunki, mene sinne joihinkin erikoiskekkereihin. Mutta älä tee toisten ulkomaalaisuudesta sitä pääasiaa, se on vain yksi ominaisuus, eikä kerro ihmisestä juurikaan.

Oliskohan missään vielä vanhanaikaisia kirjeenvaihtopalstoja?

Vierailija
2/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt outoa jos lapset pidetään vaan jossain tuppukylässä nykypäivänä. Onhan niille tosi tärkeetä nähä että elämää on muuallakin ja erilaisia ja erivärisiä ihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei olla kasvatettu lapsia neljän seinän sisällä.

Täällä meidän kylällä kun ei tosiaankaan erikulttuurisia ihmisiä näe niin osittain juuri lastenkin takia haluaisin jostain löytää jonkun tuttavaperheen, jonka kanssa voisi kirjoitella tai jopa kyläillä joskus. Kyse ei oo sen kummemmasta.

Mutta niitä nettiosoitteita ei taida kukaan tietää?

alkup.

Vierailija
4/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile googlettaa sitä

Vierailija
5/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. worldvillage. com/community/chat. html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme