Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideittailijat--naiset

Vierailija
02.08.2017 |

Kuinka paljon saatte viestejä? Onko kuva vai ei? Johtaako yleensä mihinkään, edes treffeille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä nyt pari viikkoa. On kuvia. Mielestäni tykkään aika harvoista, matcheja on tullut ehkä kolmisenkymmentä ? Noin puolet on laittanut viestiä ja suurimman osan kanssa olen jutellut pitempäänkin. Muutamat on pyytäneet treffeille ja varmaan jossain vaiheessa käynkin 🙂

Vierailija
2/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderia en ole käyttänyt--pitäisiköhän kokeilla?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä kannattaa kokeilla. Kaikista helpoin ja tehokkain tapa tutustua uusiin ihmisiin. Matala kynnys tapaamiselle. Ei tarkoita seksiä tinderin maineesta huolimatta. 

Laita pari kivaa kuvaa ja pieni esittelyteksti. 

Olen sitä kautta tavannut lukuisia todella mahtavia miehiä, joita moni on vakavalla mielellä liikkeellä.

Vierailija
4/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Samaa mieltä :) Kokeile ihmeessä. Ei ole ihan niin järkyttävä paikka kuin tätä palstaa lukemalla voisi kuvitella :D 

t. eka vastaaja

Vierailija
5/5 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että Tinder on toimiva deittisovellus. Sen tekee toimivaksi se että kummankin osapuolen on osoitettava jotain kiinnostusta toiseen ennen kuin pystyy aloittamaan viestittelyn. Perinteisissä deittisovelluksissa ja sivustoissa naiset saavat enemmän viestejä kuin ehtivät lukemaan, minkä takia miehet eivät niissä kauaa jaksa panostaa ensimmäisiin viesteihinsä, eihän niitä edes varmuudella lueta.

Tinder toimii. Sen kautta olen käynyt useammillakin treffeillä, kun taas useamman kuukauden aktiivisuus happy pancakessa tuotti vain kaksi tavattua ihmistä. Pancakessa lähetin viestiä noin sadalle naiselle, joiden kanssa oli jotain yhteistä. Noin 10 vastasi ja siis 2 tapasin. Kumpikaan ei kyllä päässyt jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän