Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naapurin kissa tulisi pihallesi, ottaisitko sen itsellesi?????

Vierailija
02.08.2017 |

Minä ainakin veisin sen sisälle ja hoitaisin sitä. Naapurille en enää palauttaisi, koska piha on omistuksessani ja kissa olisi luonani vieraana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan heittäisin kiven perään että häipyisi

Vierailija
2/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itselleni, mutta kylään voisin ottaa kääntymään, jos sisälle asti uskaltaisi.

Naapurin lapsen kyllä kidnappaisin, lasso on jo valmiina takapihan ovella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ota. Sillä on matoja.

Vierailija
4/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, vaan heittäisin kiven perään että häipyisi

Tekisin sinusta eläinsuojeluun ilmoituksen

Vierailija
5/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Tätini luona vieraili naapurin kissa kylässä, sai aina kalaherkkuja.

Asiasta oli sovittu naapurin kanssa, tosin kissa itse aloitti vierailut :D

Vierailija
6/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALAUTTAISIN NAAPURIIN::JOKU SITÄ ITKIEN KAIPAA KUITENKIN.

Vierailija
7/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rotukissa, söpö ja pörröinen, niin ottaisin. 

Vierailija
8/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt naapurin kissaa tarvitse... Naapurin miehen ottaisin, jos saisin kiinni.

Vierailija
9/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin löytöeläintalolle.

Vierailija
10/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi kun itellä on jo 4.

Vierailija
11/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin kissan kiinni, kiikuttaisin sen lähimpään esyyn. Saisi omistaja sieltä hoitokuluja vastaan hakea lemmikkinsä takaisin. (Kotiini en voisi teljetä, tulisi tappelu oman kissan kanssa ja lapsillekin voisi olla vaaraksi)

Vierailija
12/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mä olen itse asiassa ystävystynyt naapurin kissan kanssa. Se tulee moikkaamaan mua heti ku näkee mut pihalla. Haluaa paijauksia ja rapsutteluja ja kehrää todella kovaan ääneen. Sisälle en voi ottaa käymään kun mulla on olkkarissa rottahäkki. Kun se tuli meidän pihalle ekan kerran nappasin siitä pari valokuvaa ja tein terveystarkistuksen (turkin kunto, korvat, hampaat ym.). Ei ole kunnosta päätellen hylätty vaan jossain on koti. Pidän tilannetta kuitenkin silmällä ja jos kunto menee huonommaksi tai laihtuu tms. nappaan kiinni ja vien eläinkotiin.

Vierailija
13/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pihaharjalla usein hutkinut naapurin elukan pois terassiltani. Silti se elukka tulee aina takaisin vaikka kuinka kovaa löisi.

Kerran tantta valitti kun näki minut huitomassa kattia. Käskin pitämään poissa niin en huido. Ei kuulemma pysty kun tykkää kulkea vapaana.

Minkä minun ongelmani pitää olla jonkun muun eläin? Saako tuollaisen jo viedä johonkin eläinten löytökotiin?

Vierailija
14/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En ruokkisi vierasta kissaa, sillä vanha sanonta "routa porsaan kotiin ajaa" toimii. Nälkäinen kissa löytää kyllä oman kotioven, mutta joka paikassa herkutellut ei välttämättä palaa.

Vierailija
15/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pihaharjalla usein hutkinut naapurin elukan pois terassiltani. Silti se elukka tulee aina takaisin vaikka kuinka kovaa löisi.

Kerran tantta valitti kun näki minut huitomassa kattia. Käskin pitämään poissa niin en huido. Ei kuulemma pysty kun tykkää kulkea vapaana.

Minkä minun ongelmani pitää olla jonkun muun eläin? Saako tuollaisen jo viedä johonkin eläinten löytökotiin?

Vapaana kulkeman eläimen saa viedä löytökotiin. Lyödä ei saa! Ihan psykopaattista toimintaa tuollainen.

Tuota löytöeläintaloon kiikuttamista suosittelen kaikille, kissaa ei saisi pitää vapaana jo ihan sen oman turvallisuuden kannalta. Eläimen katoaminen liikuttaa harvaa tuollaista elukan heitteillejättäjää, mutta hoitokulujen maksaminen saattaa ärsyttää.

Vierailija
16/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa viedä, omistaja saa sen sitten maksua vastaan lunastaa. Saattaa alkaa kissan asianmukainen hoito kiinnostaa, kun muutaman kerran maksaa kissansa löytölästä pois. Kiinnipitoaika koskee myös kissoja!

Vierailija
17/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä koko kissaa, mutta nahkasta saa hyvän karvareunuksen pilkkihaalarin huppuun.

Vierailija
18/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihalla kävi naapurin kissa. Oltiin tyytyväisiä, kun ehkä se pyydysti täältä hiiriä ja myyriä. Aika usein kesällä se nukkuikin meidän tiluksilla 🐺 .. .😄

Joskus kaipailtiin, että missähän Lilli on, kun ei ole näkynyt. Olivat joutuneet lopettamaan sen 😞. Oli jo vanha 🐈

Nyt on satunnaisesti näkynyt muita kissoja. Ehkä tämä oli Lillin reviiriä.

Vierailija
19/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINAPPIA!

Vierailija
20/21 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaana kulkeman eläimen saa viedä löytökotiin. Lyödä ei saa! Ihan psykopaattista toimintaa tuollainen.

Tuota löytöeläintaloon kiikuttamista suosittelen kaikille, kissaa ei saisi pitää vapaana jo ihan sen oman turvallisuuden kannalta. Eläimen katoaminen liikuttaa harvaa tuollaista elukan heitteillejättäjää, mutta hoitokulujen maksaminen saattaa ärsyttää.

Se psykoottinen eläin koitti jo kerran käydä lapsen päälle joka halusi leikki omalla pihallamme. Koiriakin lopetetaan jos käyvät päälle niin voinko viedä tuon piikille ettei täti sitä enää takaisin voi hakea häiriköimään ja k*semaan muiden pihoille? En minä välitä joutuuko täti jotain kuluja maksamaan vaan haluan vaarallisen elukan pois.

Haluan myös itse nauttia omista puutarhakalusteista ilman kissan karvoja ja pölyä jolle olen allerginen.