Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläluomien kestopigmentointi

Vierailija
02.08.2017 |

Onko suosituksia pk-seudulla ja hintaluokkaa? Tekeekö näitä ylipäätänsä enää kukaan osaava?

Minulla on tummat piirteet, ja olen ajatellut yläluomiin pysyvämpää tummaa rajausta helpottamaan arkilookkia. Olen pohtinut tätä rajausta ikuisuudelta tuntuvan tekoripsirumban sijaan. Muutenkin kaunis ja onnistunut lopputulos tod.näk. aikuisempi kuin tekoripset.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti kaikki kokemukset, negatiiviset ja positiiviset sellaiset, ko. toimenpiteestä tervetulleita!

Ap

Vierailija
2/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen käynyt Malmilla Marjo Vilen Aholalla, hinta 250 euroa ylälinerit, kestävät noin kolme vuotta ja sitten kannattaa uusia, koskapa haalistuvat hiljalleen. Olen ollut tyytyväinen ja uusinutkin jo useamman kerran. Hintaan sisältyy mahdollinen uusintakäynti tai pari, elleivät jostain syystä kerralla pysy tasaisena. Ei ole kivulias operaatio, hieman kirvelee. Teko vie n. 90 minuuttia maksimissaan. Pari viikkoa pitää muistaa huolella hoidella mukaan saatavalla hoitovoiteella luomet, että pysyvät, mutta hoito on helppoa. Suosittelen! Siistin näköiset ja huolettomat monta vuotta ja jos jostain syystä kyllästyy, antaa vain haalistua hiljalleen.

Vierailija
4/4 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus: Vilen Ahosella, ei Aholalla.