Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei ole pettänyt koskaan?

Vierailija
01.08.2017 |

Näitä palstoja kun lukee niin tuntuu siltä että pettäminen on uusi normaali. Niin ajattelin vaan. Kaikki pettää nykyään? Ennemmin tai myöhemmin? Kun itse en ole koskaan pettänyt. Se on ollut aina itsestään selvää että niin ei tehdä. Mutta olenko vanhanaikainen? Ehkä olenko minä sitten se poikkeus ja pettäminen uusi normaali? Onko täällä muita jotka eivät ole koskaan pettäneet?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvinnut pettää...Eli et siis ole ainoa!

Vierailija
2/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ja ikää 50.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt koskaan.

Vierailija
4/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei ole koskaan edes saanut tilaisuutta pettää. Lopuistakin suurin osa on uskollisia, minäkin. Mutta eihän uskollisuus mikään uutinen ole vaan uskottomuus.

5/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on muitakin. En ole pettänyt.

Veikkaan kuitenkin, että pettämistä on tapahtunut kautta aikain. Nykyään on kaiken maailman palstat, joilla anonyymisti avaudutaan. Ennen pidettiin omana tietona tai kännissä kerrottiin kavereille.

Vierailija
6/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin ainoa. Oikeasti usko pois.

Vierailija
7/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole pettänyt, sillä en harrasta kepeitä suhteita. Olen ollut pitkiä aikoja itsekseni ja sitten taas valmis sitoutumaan 100%. Toivoisin että itseeni suhtauduttaisiin yhtä innolla!

Vierailija
8/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, olen liian laiska sellaiseen.

Vierailija
9/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana uskollisuus oli mulle vaikeaa, en oikein pystynyt hallitsemaan seksuaalisuuttani. Sitten kun olin ollut 3,5 vuotta selibaatissa (seurustelin silloinkin muutamien kanssa, mutta ilman seksiä) niin pääsin tuosta vitsauksesta. Nyt olen ollut naimisissa 17 vuotta ja pysynyt uskollisena. Pari kertaa olen ihastunut, mutta olen osannut pitää sen omana päänsisäisenä juttunani.

Vierailija
10/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei ole irtoseksin perään yleensäkään, eikä varsinkaan niin paljon että pettäisi puolisoaan. Kyllä ne pettämistouhut on tietynlaisten ihmisten juttu, niiden jotka eivät oikeasti rakasta puolisoaan, eivät luultavasti edes osaa rakastaa. Onneksi pettureita on vähemmistö.

Vierailija
11/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku v. 2013 tutkimus löytyi, jossa 4/10 suomalaisesta on pettänyt.

Miesten prosentti noista 43%.

Aika paljon...

Vierailija
12/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole. Mut mua on toki. On se tietysti yleistä mutta on niitäkin jotka eivät petä. Ja sitten on niitäkin jotka eivät myönnä edes itselleen pettäneensä (känni, kumppanin vaihtaminen lennossa, "oltiin jo oikeasti erottu siinä vaiheessa", tai jos ei vaan jää kiinni niin selittää että se on sama kuin jos ei olisi pettänyt. Nämä "selitykset" olen ainakin kuullut tuttujen parisuhdekriisien yhteydessä).

Vierailija
13/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt. Mahdollisuuksia olisi ollut vaikka kuinka, mutta pidän pettämistä niin moraalittomana etten pystyisi vaikka parisuhteessa menisi miten huonosti. Pettäminen ei ole millään lailla ratkaisu vaan korkeintaan pahentaa alkuperäistä ongelmaa.

Vierailija
14/14 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1971 syntynyt, eikä ainuttakaan tilaisuutta pettää. Eikä tule. Toisten onni tommonen mahdollisuus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi