Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä uudet kumilenksut ReimaTecin haalariin?

01.04.2006 |

Siis ne sellaiset uudet kunnon kumilenksut

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mietin vain edesauttoiko hapristumista se että pesin myös kumilenkit pesukoneessa haalarin kanssa melko monesti..

Vierailija
2/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompelutarvikeliikkeestä vaikka! Monesta marketistakin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä meiliä reimalle ja/tai käy kysymässä Reimateciä myyvästä kaupasta voiko heidän kautta ostaa niitä. Ja Haitulalle tiedoksi ettei Reimatecin kumisia lenksuja voi itse tehdä :*)

Vierailija
4/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en tiedä vaikuttiko asiaan se, että meillä noi renksut meni toisella käyttökerralla jo rikki ja toinenkin vähän myöhemmin, siitä suivaantuneena laitoin Reimalle meiliä ja sain ison tukun renksuja tilalle (valitin siinä samassa talvihaalarin huonoista renksuista..) Mies keksi että hyvä kumirenksu noiden Reimatecien kumirenksujen tilalle saadaan vanhasta sisäkumista, siis vaikka polkupyörän. Leikkaat siitä vaan sopivat suikaleet ja teet viillot nappeja varten ja kyllä kestää! Paremmin kuin mitkään kuminauhat tai Reiman omat renksut!

Vierailija
5/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasan samanlaista kumilenksua kuin mitä meidän lasten Reimatec-haalareissa on ollut. Vaan ehkei sitten kaikista?

Vierailija
6/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudemmissa reimatecin haalareissa (en ole varma onko ihan kaikissa), on ihan kumia (ei semmosta kuminauhaa) ne lenksut, ja semmosta tuskin saa kangaskaupasta, kun eivät millään tavalla kangasta ole...

Ikävää että noin negatiivisesti kommentoit, kun minä olen tästä palstasta juuri sen takia tykännyt, että täällä on hyvä henki, eikä kukaan ilkeile.

Vierailija
7/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä laittoivat meille nipun uusia renksuja kun pyysin.

Vierailija
8/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan pakko vastata ja vielä tuohon sävyyn, jos ei edes tiedä mitä kysytään?

Reimalle tosiaan kannattaa laittaa palautetta :) Meille tuli viime viikolla kaksi paria niitä uusia vaaleita lenksuja, kun laitoin palautetta viime vuotisista, jotka hiukan hapertuneita.. Olisin siis voinut maksaakin, mutta lähettivät ne ilmaiseksi. Haalareissa oli ne mustat ' autonkumiset' , mutta nämäkin kivan näköiset. Itse ainakin tykkään enemmän näistä kuin tavallisista kuminauhoista, kun tavalliset imee kaiken töhnän ja kosteuden itseensä.

Vierailija
9/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sitä ei kaikista kaupungeista/maaseudulla ole saatavilla, niin asia ok. Tarkoitus ei ole ilkeillä, vaan totesinpahan asian. Ja minusta on todellakin uusavuttomuutta, jos ei moista itse hoksaa.. Itse olen korjaillut useamman haalarin renksut uusilla, myös vaihtanut muihin kuin Reimatec-haalareihin tuota paksumpaa.

Vierailija
10/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Haitula, nyt ei ole kyse sellaisesta kumilenksusta eikä edes vahvistetusta, vaan jalkalenkit ovat sellaista muovia, olisko jotain polyeteeniseosta :) Mutta saako noita siis muualta kuin Reimalta? Jos saa, niin tarvetta olisi varmaan pian täälläkin.

Vierailija
11/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meille on saatu uudet Reimalta, kun uuden puvun kumilenksut oli jo ostohetkellä haurastuneet. Ne mustat lenksut tehtiin ainakin joitakin aikoja sitten vanhoista autonrenkaista ( tai ne olivat yksi materiaalin osa). Uskoo ken tahtoo, mutta meidän vuonna 2003 ostetun puvun tuoteselosteessa luki niin. Nyt uusissa puvuissa on ollut läpinäkyviä lenksuja, että tuskin materiaali on enää sama. Jostain syystä ne haurastuvat helposti. Olen kuullut monien valittavan niiden lyhyestä kestosta.

Vierailija
12/12 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on kosketuksissa otsonin tms. kanssa. Luulisi noiden uusien läpinäkyvien lenksujen kestävän paremmin.