Mies ei ole ikinä seurustellut
Olen tavannut aivan ihanan miehen, tuntuu täydelliseltä mutta.....
Mietityttää eräs asia. Mies on 27 vuotias eikä ole ikinä seurustellut. Sinänsä ei mitenkään ihmeellistä ole mutta mua mietityttää koska hänellä on todella paljon naiskavereita mieskavereiden lisäksi. Käy niiden kanssa jopa ulkomailla matkoilla, syömässä, elokuvissa jne , ja on jopa asunut yhden naispuolisen kaverinsa kanssa samassa asunnossa. Miten voi olla siis mahdollista ettei mies ole seurustellut kenenkään niiden kanssa.. Yhden illan jutuista ei ole puhetta ollut eikä siitä onko miehellä seksikokemuksia. Mietityttää nyt et onko miehessä joku vika 😁 Mies on pitkä, tumma, komea, hyvin korkeasti kouluttautunut jne... Ja luonteelta huomaavainen, kohtelias, empaattinen jne eli siis täydellinen.. Lisäksi hänen naiskaverinsa ovat hyvin kauniita, hoikkia ja myös korkeasti kouluttautuneita. Nyt vähä mietityttää itseä et niiden naisten rinnalla en ole mitään, ihan nätti kyllä mutta pyöreä ja enkä niin korkeasti kouluttautunut.. Mitä mies minussa muka näkee?
Kommentit (9)
Mielestäsi olisi siis parempi että miehellä olisi ollut sutinaa niiden naiskaverien kanssa? Sitten hän olisi "normaali" ja kaikki olisi hyvin? Huh, selvisitpä säikähdyksellä. Paitsi!!! Nyt joudut pähkimään että mikä miehessä vikana kun ei olekaan seukannut niiden toinen toistaan upeampien naisten kanssa? :(
Voi voi...
Voi olla että se on nirso eikä vaan ala seurustelemaan kenen tahansa kanssa. Voit olla otettu jos alkaa sinun kanssasi. Tai sitten se on homo.
Tää on varmaan nyt todella kaukaa haettua, mutta ehkä mies pitää erityisesti luonteestasi ja on siksi valmis seurustelemaan... No joo, ei varmaan mahdollista.
En ole minäkään pahemmin seurustellu mut en aio sitä kertoo jos tapaan jonkun kiinnostavan naisen kun tietää naisten ajatusmaailman tästä aiheesta.Parempi kertoo vaan että onhan noita lyhkäsiä suhteita ollu ja menny.Ehkä siinä on ajatus takana joku ettei ole kenellekkään muulle kelvannu niin miksi sitten mulle.
Minä otin itselleni vähän vastaavanlaisen tapauksen, kun tilaisuuus tuli, hetkeäkään en ole katunut!
Sain kiltin, ymmärtävän, luotettavan miehen, jonka kanssa on helppo elää yhteistä arkea. On myös ihan mahtava isä.
Hänellä on edelleen naispuoleisia ystäviä, enkä pidä sitämitenkään pahana.
Seurustelemuuttaan mies tutustumisemme alussa kommentoi vain sanomalla, ettei ole oikein sopivaa sattunut kohdalle.
Voi olla naistenmies, joka ei ole halunnut sitoutua kun sänkyyn on tunkua muutenkin. Näin oman exäni kohdalla.
Jos ei vaan ole halunnut aikaisemmin seurustella kenenkään kanssa?
Sillä on luultavasti huonot geenit minkä takia naispuoliset ystävät eivät ole halunneet sitä sisälleen. Onko hajuaistisi kunnossa?