Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako herätyskelloa sinulla soi aamuisin?

Vierailija
01.08.2017 |

Meillä soimisjärjestyksessä:
- kännykässä 15 min välein kolme herätystä (ilman näitä kaikkia kolmea olen onnistunut sulkemaan torkun useamman kerran)
- kelloradio kovalla
- vanhanaikainen vekkari
- mutta vasta sitten opin olemaan nukkumatta pommiin kun näiden lisäksi ostin sellaisen kirkasvaloherätyskellon jonka valo alkaa aikaisin mutta ääni tulee viimeisimpänä herätyksenä :) :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yksi riittää. Yleensä herään kyllä jo ennen kun soi.

Vierailija
2/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi riittää. Se soi silloin, kun on pakko viimeistään nousta, joten ei voi eikä tarvitse torkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään <3

Vierailija
4/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän hälytys kello 6:45, mutta herään lähes aina jo ennen sitä.

Vierailija
5/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli melkoinen herätyskelloarmeija, kun muutimme yhteen. Jotenkin ne ovat vuosien myötä vähentyneet siihen yhteen. En edes aina herää siihen kun hän lähtee töihin joskus hyvinkin aikaisin.

Jos minulla olisi monta herätyskelloa aamuisin soimassa, nukkuisin varmasti pommiin, sillä en välttämättä muistaisi, mikä niistä on se viimeinen, johon on pakko reagoida oikeasti. Torkutus vielä pahempi, sillä en unissani tietäisi, olenko jo käyttänyt kaikki torkutusmahdollisuuteni. Sitä paitsi muutun kiukkuiseksi, jos joudun heräämään pienin väliajoin useaan kertaan.

Kännykässä on se hyvä puoli, että sen hälytysäänen voi vaihtaa, jos ei enää herää siihen tai alkaa näkemään unia, että herätys piippaa.

Vierailija
6/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään herätyskelloa. Apple watch ranteessa ja äänettömällä niin herättää pelkällä tärinällä. Ei herää koko muu perhe.

Vierailija
7/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kännykän herätys riittää. Sanon vain että herätyskellon keksijä olisi pitänyt hirttää lähimpään oksaan. Ärsyttävin keksintö ikinä.

Vierailija
8/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla

Meen toihin kun heraan

Vierailija
9/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse normaalisti herätystä. Jostain syystä herään aamuisin siihen aikaan, kun olen illalla ajatellut herääväni. Jos on elämässä paljon sutinaa, herään automaattisesti klo 6.08.

Vierailija
10/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa on yleensä kaksi-kolme herätystä. Kaksi ensimmäistä kymmenen minuutin välillä ja kolmas on "hätävara", johon hyvällä tuurilla viimeistään heräisin. Harkitsen tosin vaikka keittiöön yhden oikean herätyskellon jemmaamista, sillä siihen heräisi varmasti varmimmiten.

Vierailija
11/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, tabletti ja kännykkä. Kumpikin on joskus pettänyt, siksi molemmat aina kun haluan varmasti herätä tiettyyn aikaan.

Vierailija
12/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään kelloa...herätty jo vuosikausia klo 5. Kun aika muuttuu talviajaksi, niin kestää viikko kaks niin taas ollaan klo viiden herätyksissä...

Vierailija
13/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, nukun niin paremmin. Olen huono nukkumaan ja erityisesti herään aamuisin liian aikaisin. En ole koskaan myöhästynyt töistä, mutta pari kertaa kännykkä ei ole herättänyt (on jotenkin seonnut tai mennyt kokonaan rikki). Tämän vuoksi minulla on varaherätyskello, jotta ei tarvitse stressata ja menettää uniaan. Oikeasti herään yleensä ennen kummankaan kellon sointia.

Vierailija
14/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi herätystä. Ensimmäiseksi soi herätyskello ja viisi minuuttia sen jälkeen kännykkä herättää.

Vierailija
15/15 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, herätyskellon soidessa pitää heti nousta, jos on yhtään taipumusta torkkuiluun. Se viiden minuutin koisailu aamuisin ja pirinän keskellä tuskailu tuhoaa unirytmisi ja virkeytesi totaalisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän