Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttö ei lopeta lukioota

Vierailija
01.08.2017 |

Mitä tää on yritän puhuu järkee mut ei lopeta. Menee kaikki mun rahat tollaseen ja kaiki mitä oon tehny.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yritystä, mutta kieliasu ei ole uskottava. 3/5

Joo, tyylitaju petti ja meni oletettu wt-kieli täysin överiksi. 

Vierailija
22/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tyttö ei pääse lukiota läpi? Eikö tyttö viitsi lukea vai eikö suju lukemisesta huolimatta? Oppiminen on melko pitkälle tekniikkalaji, joten eri oppimistekniikoihin kannattaa tutustua. Lopeta tuo mollaminen ja kannusta tytärtäsi, lukio on hyvä pohjakoulutus monelle alalle. Tyttäresi päättää itse, mitä opiskelee.

Mäkin voisin haluta opiskella mut kuka maksaa?? on paljo mitä vois haluta. Jos se olis hyvä koulusa niin en mä rutisis.

Sinä olet äiti, joten lapset menee nyt etusijalle. Jos haluat opiskella, niin selvitä, onko paikkakunnalla iltalukiota. Haluja kaikenlaiseen on jokaisella, mutta ne pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Aikuinen voi lykätä omia halujaan, joten sinäkin voit opiskella lisää kun lapset kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tyttö ei pääse lukiota läpi? Eikö tyttö viitsi lukea vai eikö suju lukemisesta huolimatta? Oppiminen on melko pitkälle tekniikkalaji, joten eri oppimistekniikoihin kannattaa tutustua. Lopeta tuo mollaminen ja kannusta tytärtäsi, lukio on hyvä pohjakoulutus monelle alalle. Tyttäresi päättää itse, mitä opiskelee.

Mäkin voisin haluta opiskella mut kuka maksaa?? on paljo mitä vois haluta. Jos se olis hyvä koulusa niin en mä rutisis.

Jos se ei olisi hyvä koulussa niin ei kai se edes pääsisi lukioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan