Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tyttö ei lopeta lukioota

Vierailija
01.08.2017 |

Mitä tää on yritän puhuu järkee mut ei lopeta. Menee kaikki mun rahat tollaseen ja kaiki mitä oon tehny.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Vierailija
2/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois tehnyt lukio hyvää äidillekin. Toivottavasti tytöstä ei tule samanlainen luottotiedoton röökiä vetävä kouluttamaton sossupummi-ihmisroska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois tehnyt lukio hyvää äidillekin. Toivottavasti tytöstä ei tule samanlainen luottotiedoton röökiä vetävä kouluttamaton sossupummi-ihmisroska.

Mikä sä luulet olevas ja mitä vittua??? Mulle lukio ei sopinu ei mun elämiseen sopinu ja sen takia mä en halunnu lukiota. ei oo mun osaaminesta kyse. Ihan muut asiat oli syy en menny. 

Vierailija
4/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttösi on fiksu kun ei lopeta. Paljon enemmän mahdollisuuksia auki

Vierailija
5/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sä luulet olevas ja mitä vittua??? Mulle lukio ei sopinu ei mun elämiseen sopinu ja sen takia mä en halunnu lukiota. ei oo mun osaaminesta kyse. Ihan muut asiat oli syy en menny. 

Syy taisi olla se, että pamahdit paksuksi. Ymmärrän kyllä, että iki-yh ei pysty ihan kaikkeen rahaa repimään, mutta varmaankin toivot lapsellesi vähän parempaa elontaivalta kuin itsellä on ollut. Sentään lapsilisiäkin saat.

Vierailija
6/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi lopettaa? Lukiohan avaa vain ovia jatkokoulutukselle ja kestää kuitenkin yleensä vain kolme vuotta niin mitä siinä ajassa menettää?

Vierailija
7/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lukio nyt niin paljoa maksa, ymmärrän toki että kirjoihin menee rahaa. Onneksi Suomessa saa lapsilisää, joten eiköhän sen pitäisi reilusti riittää. Itselläni meni vuodessa noin 500 euroa kirjoihin...

Vierailija
8/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha hanat kiinne niin kalahtaa realiteetit pikku likan kalloon.

Vierailija
9/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttösi on fiksu kun ei lopeta. Paljon enemmän mahdollisuuksia auki

varmaan...Ei se tuu pääsee läpi. Meni mun rahat ja se ei toi pääsy tosi hyvä juttu joo...voin mä olla tyhmä ja en olis pärjänny mut en mä oo niin tyhmä. Et mä yritänsin jotain sellasta mitä mä pysty ja en tuu pääsee. tää on tosi rannkkaa mulle mut luulis et opettajat ei sais sanoo mua ei kuunella. Niinku aina mun elämässä mua vastaan ollaan ja ne jotka päättää on aina. Äitinä ei oo enää mitään sanaa voi sanoo. Mun puhe ei tarkota mitään niile ja se vituttaa mua. Mä toivon aina vaan kaikkee parasta mun lapsile ja ei oo siitä? No onnee kaikille ja olkaa mua vastaan vaan 

Vierailija
10/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun huono. Olisit edes kirjottanut normaalisti etkä leikkiny tyhymää.

Vierailija
11/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tyttö ei pääse lukiota läpi? Eikö tyttö viitsi lukea vai eikö suju lukemisesta huolimatta? Oppiminen on melko pitkälle tekniikkalaji, joten eri oppimistekniikoihin kannattaa tutustua. Lopeta tuo mollaminen ja kannusta tytärtäsi, lukio on hyvä pohjakoulutus monelle alalle. Tyttäresi päättää itse, mitä opiskelee.

Vierailija
12/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se lukio nyt niin paljoa maksa, ymmärrän toki että kirjoihin menee rahaa. Onneksi Suomessa saa lapsilisää, joten eiköhän sen pitäisi reilusti riittää. Itselläni meni vuodessa noin 500 euroa kirjoihin...

Helppoo kun on rikas. ei se lukio ainoostaan mut se tulee siihen päälle. Ihan hirveesti menee vaateisiin ja ruokaan ja se kun menee turhaan. Lukion jälkeen et oo mitään ja alkaa uus vinkuminen ja mitä mun oma elämä ja muut mun lapset???? 1 tekee mitä haluu 

Vierailija
13/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vissiin käy Porvoon lukiota.

Vierailija
14/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, voihan noinkin sanoa ettei äly  sinne riittänyt. Sen tosin huomaa jo ulosannistasi.

Äiti, joka estää lastaan kouluttautumasta on halveksittava ja kuvottava otus. Hanki lisätöitä niin saat sen koulun maksettua.Tai lopeta röökinpoltto ja tekokynsien käyttäminen.

Vierailija
15/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei olekaan tytär yhtä tyhmä kun äitinsä tuntuu olevan. Anna mahdollisuus tyttärellesi.

Vierailija
16/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yritystä, mutta kieliasu ei ole uskottava. 3/5

Vierailija
17/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala millainen äiti sinä olet!

Vierailija
18/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tyttö ei pääse lukiota läpi? Eikö tyttö viitsi lukea vai eikö suju lukemisesta huolimatta? Oppiminen on melko pitkälle tekniikkalaji, joten eri oppimistekniikoihin kannattaa tutustua. Lopeta tuo mollaminen ja kannusta tytärtäsi, lukio on hyvä pohjakoulutus monelle alalle. Tyttäresi päättää itse, mitä opiskelee.

Mäkin voisin haluta opiskella mut kuka maksaa?? on paljo mitä vois haluta. Jos se olis hyvä koulusa niin en mä rutisis.

Vierailija
19/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voisin haluta opiskella mut kuka maksaa?? on paljo mitä vois haluta. Jos se olis hyvä koulusa niin en mä rutisis.

Peruskoulun jälkeen pitää hankkia joku koulutus. Et ole kertonut tytön ikää etkä omaa elämäntilannetta. Tyttösi voi kysyä vaikka opolta, mihin tukiin hän on oikeutettu. Jos intoa riittää, niin lukion läpi kyllä pääsee,

Vierailija
20/23 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun jälkeen pitää hankkia joku koulutus. Et ole kertonut tytön ikää etkä omaa elämäntilannetta. Tyttösi voi kysyä vaikka opolta, mihin tukiin hän on oikeutettu. Jos intoa riittää, niin lukion läpi kyllä pääsee,

Mä tiedän. amis ja kauppis olis ollu ihan hyvä. en oo ainoo joka on puhunu sille. Ne haluis koulusa että se pääsis läpi ja mut mä en usko. Ei olla ainoo kelle käy näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän