Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lentokoneessa koskaan unohtanut palauttaa selkänojan pystyasentoon niin, että matkustamohenkilökunta on joutunut henkilökohtaisesti muistuttamaan sinua...?

Vierailija
01.08.2017 |

Mikä siinä on niin vaikeaa nostaa pystyasentoon, jos sen on itse osannut laskea alaskin?!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut, ja nostanut pyydettäessä. Ja?

Vierailija
2/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se pitää laskea. Huomautan heti, jos joku laskee.

Mahdotonta päästä ikkunapaikalta edes wc:hen. Mieheni on 185cm ja kankeaminen sieltä käy jo työstä. Minä pysyn käytävällä, koska wc-tarpeeni on suurempi kuin hänen.

Eli pitäkää ne ylhäällä - eikähän tämä ole tullut esiin jo aikaisemminkin monissa aiheesta kirjoitetuissa jutuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En koskaan laske selkänojaa, kun lennot on aina olleet niin lyhyitä (alle 5 h). Eri asia joku Atlantin yli tjsp.

Vierailija
4/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomautettu, mutta en ollut itse edes kyllä laskenut sitä selkänojaa (tietääkseni), selkänoja oli vain hieman alempana kuin normaalisti.

Vierailija
5/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieluummin jotain Tallinnan lauttaan liittyvää. Saat enempi vastauksia.

Vierailija
6/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia se pitää laskea. Huomautan heti, jos joku laskee.

Mahdotonta päästä ikkunapaikalta edes wc:hen. Mieheni on 185cm ja kankeaminen sieltä käy jo työstä. Minä pysyn käytävällä, koska wc-tarpeeni on suurempi kuin hänen.

Eli pitäkää ne ylhäällä - eikähän tämä ole tullut esiin jo aikaisemminkin monissa aiheesta kirjoitetuissa jutuissa

Siinähän huomautat. Minulle istuma-asento tuottaa kipua selkävaivat takia. Voin seistä tai maata ilman ongelmia. Se noja alhaalla on hiukan siedettävämpää. Ei siihen muiden höpötykset auta. Sama oikeus teilläkin on se penkki laskea ja tehdä itsellenne lisää tilaa.

Vierailija
7/7 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt näin, koska olen aika pitkä ja selkänoja on laskeutunut hieman itsestään.