Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisissa tilanteissa olet ottanut pikavippejä?

Vierailija
01.08.2017 |

Mitä halusit ostaa? Miksi ei ollut rahaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, en minkäänlaisissa. Jos jotain ei ole varaa ostaa, niin sitten sitä ei osteta.

Vierailija
2/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Minulla oli Stockmannin kanta-asiakaskortti varalla koko opintojeni ajan ja siinä korotonta maksuaikaa seuraavaan kuuhun. En ollut koskaan ostanut sillä kuukauden maksuajalla, saatika pidemmällä  luotolla, joten sen yhden kerran kun opiskelijana teki taloudellisesti tiukkaa, kun oli kiire valmistua, enkä siksi ottanut tarjottua lyhyttä työsuhdetta vastaan, niin ostin kortille, mutta maksoin seuraavassa kuussa eli oli korotonta. Olin kyllä sopinut jo tulevista  töistä ja sitä kautta tuloja tiedossa. Jos palkan tulo olisi viivästynyt, olisin varmasti lainannut elämäni ensimmäistä kertaa vanhemmiltani Stockkan ruokalaskuni hoitamiseen.

Ei ikinä kulutusluottoja! Aina täytyy olla säästöjä tai sitten suunnitelma, jolle hyvä varasuunnitelma. En ikinä ole ostanut enempää, kuin olen pystynyt maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut pikavippiä.Jos ei ole rahaa, ei osteta. Tajuatko ?

Vierailija
4/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet eivät olleet vielä tulleet tai ne oli loppu, ja kaljaa teki mieleni. Tyhmää ja impulsiivista, tiedän, mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa.

Vierailija
5/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ollut kiinnostunut niistä jotka eivät ole ottaneet pikavippejä vaan niistä jotka ovat. -ap

Vierailija
6/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun asioita piti maksaa ennen kuin raha tuli tilille. Pieni epätasaisuus rahaliikenteessä siis, ja sen hetkelliseen paikkaamiseen pikavippi oli ihan ok vaihtoehto.

Vierailija
7/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tilanteessa,minulla on toinen tili mihin säästän pahan päivän varalle

Vierailija
8/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut arkisiin tarpeisiin silloin kun rahat eivät ole riittäneet palkkapäivään asti. Ruokaan, bensaan jne. Pakollisiin menoihin.

Vierailija
9/9 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kelan päätöksissä kesti ja kesti, mutta oli saatava ruokaa perheelle. Otin 50€ ja maksoin takaisin heti, kun sain Kelasta rahaa.