Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa.. avomies etsii maksullista panoa?

Vierailija
01.08.2017 |

Avokki oli jättänyt eilen sähköpostin auki ja näytöllä oli viesti jossa nainen pyytää "avustusta" bensakuluihin jotta pääsee tänne. Alempana viestiketjussa kirjoittaa tapaamisesta. Tarkoittaako teidänkin mielestä että tarjolla on maksullista seksiä?

En uskaltanut tutkia viestiä tarkemmin. Enkä tiedä onko tullut uusia viestejä koska en tiedä miehen salasanaa.

Pelottaa jos oikeasti toteuttaa ajatuksen. En halua saada mitään sp-tautia tms. tai sitä että kyseessä onkin joku romanssi jonka perusteella minut jätetään.

Googletin sähköposti-osoitteen perusteella.Facebookissa on yksi joka asuu ulkomailla.

Mies vaikuttaa ihan normaalilta itseltään eikä (tietääkseni) ole ennen pettänyt. Tosin mistä minä mitään tiedän.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkos on haksahtanut johonkin ns. "catfishing" huijaukseen, ensin maksaa vähän matkakuluja, sitten pitääkin maksaa vähän lisää, jostain muusta, jne... Naikkosta vaan ei näy, tai tarkemmin ei ole edes olemassa.

https://www.scamwatch.gov.au/types-of-scams/dating-romance

Jos ei muuta niin saat ainakin nauraa viimeiseksi.

Vierailija
2/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkos on haksahtanut johonkin ns. "catfishing" huijaukseen, ensin maksaa vähän matkakuluja, sitten pitääkin maksaa vähän lisää, jostain muusta, jne... Naikkosta vaan ei näy, tai tarkemmin ei ole edes olemassa.

https://www.scamwatch.gov.au/types-of-scams/dating-romance

Jos ei muuta niin saat ainakin nauraa viimeiseksi.

Onko tuo kovin yleistä? Tämä tuntui kirjoittavan ihan oikeaa Suomea ja nimi on suomalainen tai virolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Tämä komentti ärsyttää pettäjää.

Vierailija
4/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se!

Tämä komentti ärsyttää pettäjää.

Miten teen sen jos en halua paljastua s-postin lukijaksi. Tosin näyttö oli auki, mutta salalukeminen on törkeää.

Vierailija
5/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa oppia tanssimaan polkkaa ja opettaja tulee opettamaan.

Vierailija
7/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää. Tuota ei voi kysyä suoraan, mutta epätietoisuus syö sisintä.

Vierailija
8/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näin vahingossa miehellä epäilyttävän viestin, "pääsetkö tänne neljältä ;)" jonka jälkeen mies lähetti minulle heti viestin, että jää ylitöihin.

Voit arvata, että itkin lohduttomana monta tuntia ja yritin rustata tekosyitä, että miten syyttäisin miestä paljastamatta, että luin viestin, vaikka mies oli itse jättänyt chatin auki näytölle.

En uskaltanut toimia miehen palattua töistä, kädet täristen ja oksennukset nousemassa kurkkuun siedin miestä neutraalisti illan. Yöllä taas itkin ja yritin kuumeisesti keksiä jotain keinoa. Lopulta päädyin siihen tulokseen, että ihan sama, jos tuo petturisika saa kuvan, että luen hänen viestejään, tämä suhde on tuhoontuomittu kuitenkin.

Tihrustin sitten miehelle suoraan, että näin viestin ja tiesin hänen tavanneen naisen, kun väitti olevansa ylitöissä.

Mies ymmärsi heti ja selitti todellisen tilanteen, ei syyttänyt viestin lukemisesta tai pitänyt sitä edes millään tapaa huomionarvoisena. Jos olisin oikeasti kyylännyt viestejä, olisin saanut tarkemman kokonaiskuvan; että mies sopi viikon päästä neljältä vievänsä asiakkaalle erään tuotteen. Mies pyysi minua lukemaan koko keskustelun ja sillä tuo todistui.

Minulla oli ne pari päivää ihan jumalattoman paha olla tuollaisen väärinkäsityksen takia, koko tulevaisuudelta lähti pohja. Vaikka olisin ollut oikeassa niin mielestäni paras vaihtoehto oli sanoa suoraan, että näin viestin, ja miten näin sen. Ja että sisältö vaivasi minua.

Kerro tuo miehellesi ja pyydä selitystä. Jos hän oikeasti ostaa seksiä, niin siinä ei sinun vahinkoluku paina mitään. Jos ei osta, niin mies varmasti ymmärtää hätäsi ja haluaa sinun tietävän miten asia oikeasti on.

Vierailija
9/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin vahingossa miehellä epäilyttävän viestin, "pääsetkö tänne neljältä ;)" jonka jälkeen mies lähetti minulle heti viestin, että jää ylitöihin.

Voit arvata, että itkin lohduttomana monta tuntia ja yritin rustata tekosyitä, että miten syyttäisin miestä paljastamatta, että luin viestin, vaikka mies oli itse jättänyt chatin auki näytölle.

En uskaltanut toimia miehen palattua töistä, kädet täristen ja oksennukset nousemassa kurkkuun siedin miestä neutraalisti illan. Yöllä taas itkin ja yritin kuumeisesti keksiä jotain keinoa. Lopulta päädyin siihen tulokseen, että ihan sama, jos tuo petturisika saa kuvan, että luen hänen viestejään, tämä suhde on tuhoontuomittu kuitenkin.

Tihrustin sitten miehelle suoraan, että näin viestin ja tiesin hänen tavanneen naisen, kun väitti olevansa ylitöissä.

Mies ymmärsi heti ja selitti todellisen tilanteen, ei syyttänyt viestin lukemisesta tai pitänyt sitä edes millään tapaa huomionarvoisena. Jos olisin oikeasti kyylännyt viestejä, olisin saanut tarkemman kokonaiskuvan; että mies sopi viikon päästä neljältä vievänsä asiakkaalle erään tuotteen. Mies pyysi minua lukemaan koko keskustelun ja sillä tuo todistui.

Minulla oli ne pari päivää ihan jumalattoman paha olla tuollaisen väärinkäsityksen takia, koko tulevaisuudelta lähti pohja. Vaikka olisin ollut oikeassa niin mielestäni paras vaihtoehto oli sanoa suoraan, että näin viestin, ja miten näin sen. Ja että sisältö vaivasi minua.

Kerro tuo miehellesi ja pyydä selitystä. Jos hän oikeasti ostaa seksiä, niin siinä ei sinun vahinkoluku paina mitään. Jos ei osta, niin mies varmasti ymmärtää hätäsi ja haluaa sinun tietävän miten asia oikeasti on.

Ap. tässä. Tämä mun tuleva mies ei ole kovin keskustelevainen. En tiedä miten otan puheeksi. Suoraan sanoen minua pelottaa että tilanne on jo mennyt tapaamisen asteelle. En taida nukkua ensi yönä.

Rakastan sitä miestä. Ollaan seurusteltu vuosia ja olen tähän mennessä aina luottanu häneen.

10/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kyllä epäilyttäisi tuo silmäniskuhymiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme