Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta miespuoliselta ryhmäesimieheltä asiallista käytöstä, jos hän aloittaa viikkopaleverin (jossa valtaosa naisia) sanoilla "No niin, nyt turvat kiinni ja aloitetaan"

Vierailija
01.08.2017 |

Kieltämättä ehkä pientä puheensorinaa oli ison pöydän eri puolilla. Mutta silti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hele, luin tän aloituksen otsikon useaan kertaan "turvavyöt kiinni" ja olin kovin hämmentynyt ekojen kommenttien kohdalla :DD

Vierailija
22/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hele, luin tän aloituksen otsikon useaan kertaan "turvavyöt kiinni" ja olin kovin hämmentynyt ekojen kommenttien kohdalla :DD

Kiitti.. nyt on kahvit näppiksellä...

Vierailija
24/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin tämänkin aloituksen tehneen kaikkitietävän av-mamman kotkottamassa kanalaumassa suu vaahdossa ja mussuttamassa palaveripullaa.

Vierailija
25/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvat tukkoon siis.

Ei kaikki ole miessovinismia. Kälätitte vaan liikaa. Meilläkin sanoo pomo tuota ihan samaa ja porukka koostuu suurimmaksi osaksi kälättävistä miehistä. Kukaan ei vedä hernaria nenään siitä, emme edes me naiset.

Ei kaikesta tarvi ammattiloukkaantua.

Vierailija
26/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mitenkään osaa tuosta loukaantua, en vaikka yrittäisin.

Vierailija
27/27 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliseen palaverikäyttäytymiseen kuuluu hiljentyä seuraamaan palaveria, heti kun palaverin vetäjä ilmoittaa, että palaveri alkaa (kopauttaa nuijalla, yskäisee tai yksinkertaisesti sanoo jotain). Jos porukka ei tällaiseen reagoi, niin sitten voi joutua pyytämään vähän voimallisemmin. Minusta tuo sanavalinta ei ollut ihan parhaasta päästä, mutta tärkeintä että palaveri pääsi alkamaan. En vetäisi hernettä nenään, vaan muistaisin seuraavalla kerralla hiljentyä jo vähän hienovaraisemmastakin merkistä.