Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää meidän kehopositiivisuus-liikkeelle nimi!

Posipanda
01.08.2017 |

Ollaan pyöritelty sanoja sopiva, aito, ihana, keho, rauha, hyvä, minä, mutta tarvitaan toisia aivoja, tulee vain imeliä vaihtoehtoja mieleen. Tarvitsisi keksiä jotain ytimekästä ja voimaannuttavaa, joka toimisi myös hashtagina.

"Lupa näkyä" on kiva, mutta Vaakakapina käytti sen jo. Eikä haluta keskittyä pelkästään painoon.

Ideoita ?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus on hyvä, vähän pitkä mutta kuitenkin lyhyempi kuin "hyvä sellaisena kuin olet", ei sekään jos on laiha mutta ilkeä, eli kehosta kun on kyse. Ainutlaatuinen on totta jokaisella mutta jotkut on pahoja silti.

Vierailija
2/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus on hyvä, vähän pitkä mutta kuitenkin lyhyempi kuin "hyvä sellaisena kuin olet", ei sekään jos on laiha mutta ilkeä, eli kehosta kun on kyse. Ainutlaatuinen on totta jokaisella mutta jotkut on pahoja silti.

Mun korvaan kehopositiivisuus taas maistuu liikaa Body positivityn suoralta käännökseltä. Ja on totta että Hyvä sellaisena kuin olet on aika pitkä. Max. 2 sanaa olis kiva. Enkä tiedä miten tämä voikin olla niin vaikeaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi mahdollisuus

Lupa nauttia / iloita

Syvä rauha

Seesteinen heppu

Vierailija
4/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänolon keidas

Vierailija
5/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa on hyvä olla

Vierailija
6/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mussa on hyvä olla on aika kiva!

Vierailija
7/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko myös ollamuitakin kuin ylipainoon liittyvää? Itse olen normaalipainoinen mutta pahaitsetunto ongelma rumien kasvojen takia. Silmät lähellä toisiaan, iso nenä, ohuet huulet ja ohut tukka. Kaikki kehopositiivisuus liittyy aina vaan ylipainoon tai kehon isokokoisiuteen.

Vierailija
8/12 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko myös ollamuitakin kuin ylipainoon liittyvää? Itse olen normaalipainoinen mutta pahaitsetunto ongelma rumien kasvojen takia. Silmät lähellä toisiaan, iso nenä, ohuet huulet ja ohut tukka. Kaikki kehopositiivisuus liittyy aina vaan ylipainoon tai kehon isokokoisiuteen.

Juuri tähän väliin me ollaan tulossa! Itsekin ihan hoikka normaali mutta järkyttävien naama-angstien kanssa tappelen. Siksi halutaan nimeksikin jotain mikä ei viittaa painoon/vaakaan. Tuntuu ettei "saisi" olla tyytymätön jos on hoikka ja sitä me tahdotaan muuttaa.

Vierailija
9/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minärakkaus

Vierailija
10/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerron keksimäni nimen niin mitä minulleon siitä hyötyö kun te saatte busineksellenne brändin?

Vierailija
11/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerron keksimäni nimen niin mitä minulleon siitä hyötyö kun te saatte busineksellenne brändin?

1. me ei olla tekemässä tällä rahaa

2. asia on hyvä ja yleishyödyllistä on, että nimi olisi hyvä ja mahdollisimman moni sen sitä kautta löytäisi

3. voi ihan vain jättää kommentoimatta jos siltä tuntuu.

Vierailija
12/12 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sinustakin jotain hyötyä.