Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin erota

01.08.2017 |

Minulla on miehen kanssa 2-vuotias lapsi ja olen myös uudestaan raskaana. Mies kuitenkin on melko vähän kotona, eikä paljoa osallistu esikoisen hoitamiseen. Nytkin mies on pari kertaa kesän aikana ollut mökillä, enkä enää edes osaa oikein kaivata häntä, tuntuu jotenkin normaalilta olla vaikkei hän olekkaan kotona. Mies on myös erittäin herkkähermoinen ja menettää hermonsa pienistäkin asioista. Saattaa siis kiukutella minulle ja lapselle heti aamusta niin, että jään yksin huoneeseen itkemään kun pahoitan mieleni. Viikonloppuisin hän saattaa nukkua jopa puoleenpäivään asti ja suuttuu kun yritämme lapsen kanssa käydä herättelemässä häntä. Monesti nukkuu myöhään sen takia, että on ollut ryyppäämässä edellisen päivän, joudun siis viikonloppuisinkin olla yksin ryypiskelyjen takia. Hän ei ole ikinä herännyt lapsen kanssa, vaan aina minä olen se joka herää ja hän jää tyytyväisenä sänkyyn makaamaan.
Seksiäkään mieleni ei tee ja tästä mies jaksaa aina ihan kiukutella. Hän ei kuitenkaan itse pidä minua lähellä vaan seksiä halutessaan antaa vaan suoria tökeröjä kehotuksia tyylillä 'ota poskeen'. Ei todellakaan tee mieli.
Meillä kuitenkin on joitain ns yhteisiä pieniä velkoja joita on otettu asunnon remontointia varten. En tiedä miten pärjäisin kaikkien laskujen kanssa yksin etenkään taas äitiyslomalle jäädessä. Olen yrittänyt yhdistää lainojani n.5000e, jotta saisin kaikki yhteen paikkaan ja yhteen laskuun, mutta asuntolainan takia kaikkialla tarjotaan vain max 2000e lainaa. Osalle lainanantajista minulla on ikää liian vähän, kun joillain vaaditaan 23-25vuoden ikää ja tuo 23 vuotta tulee täyteen vasta toisen lapsen syntymän jälkeen.
Kuitenkin kaipaan niin miestä joka huomio minua ja osallistuu lapsen ja kodin hoitoon. Miestä, joka haluaisi oikeasti omasta tahdostaan viettää lapsen kanssa aikaa jotta pääsisin vaikka salille muutenkin kuin viikonloppuisin päiväuniaikaan.
Kaipaan myös miestä, jonka kainaloon haluan käpertyä ja joka itse ottaa minut kainaloonsa.
Tavallaan pelkään miten mies muutenkasn reagoisi erohaluihini. En pelkää, että hän satuttaisi minua, vaan pelkään että hän tuhoaisi koko asunnon suutuspäissään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä