Työpaikkani on täynnä feikkejä
Täydellisiä ihmisiä, täydellisin elämin. Heillä ei ole mitään oikeaa sanottavaa. Lastenhuoneen seinät naisilla ja sijoitussalkut miehillä. Nukahdan sinne. Miksi olen joutunut sinne!? Millä pois toimistotyöstä? En jaksa nykyihannetta, haluan pois!
Kommentit (13)
Työssäkäynti on kyllä sinällänsä todiste siitä, että ihminen on feikki. Et ole tässä mielessä yhtään työpaikkasi muita ihmisiä aidompi vaan ihan yhtä feikki.
Meillä on niiiiiin sekalaista seurakuntaa, että sinun ja minun pitäisi vaihtaa työpaikkoja. Voisin sekoittaa pakkaa siellä teillä ja sinä saisit olla kuin olet meillä.😁
Tuolla on ihan älykkäitä koulutettujakin ihmisiä, joukossa myös pari vähemmän koulutettua. Kenelläkään ei mitään uutta mihinkään. Kaikki ovat eläviä kuolleita. Varmaan minäkin osittain. Rajoittuneita ja henkisesti halvaantuneita. Sormi liikkuu..
Ahdistaa. Huomenna taas sinne.
Ap
Yksi kiinnostava on, mutta taitaa ajatella kuin minä muista. Eli olen hänelle yksi aivokuolleista.
Migreeni on jatkuvaa. Miten toimistotyöläinen pääsee vapauteen?
Ap
Lärvi kiinni, jos on työpaikka. Perkele, täällä on työttömiä sadoin tuhansin, ja joillain otsaa porata. Aihetta moiseen on vasta, jos joutuu selvästi kiusatuksi tai muutoin kaltoinkohdelluksi. Ja sitäkin on siedettävä sen aikaa, kuin kuluu uuden duunin löytämiseen. Töissä olevilta sellainen kuuluu vielä onnistuvan.
Ei töissä pakko ole olla. Ihan yhdellä paperilla niistä feikeistä pääsee eroon...
Sama meidän toimistossa. Ollaan niin korrekteja, järkeviä, jäykkiä aikuisia. Itsekin vedän sitä kulissia, vaikka toisinaan haluaisin keventää ilmapiiriä hassuilla jutuilla, lauleskella mitä mieleen tulee ja rummuttaa pöytää. Varmaan muut arvostaisi...not. Mutta itse duuni on jees, en vaihtaisi mihinkään lastentarhaan.
Vierailija kirjoitti:
Lärvi kiinni, jos on työpaikka. Perkele, täällä on työttömiä sadoin tuhansin, ja joillain otsaa porata. Aihetta moiseen on vasta, jos joutuu selvästi kiusatuksi tai muutoin kaltoinkohdelluksi. Ja sitäkin on siedettävä sen aikaa, kuin kuluu uuden duunin löytämiseen. Töissä olevilta sellainen kuuluu vielä onnistuvan.
Ei töissä pakko ole olla. Ihan yhdellä paperilla niistä feikeistä pääsee eroon...
Olen epäkelpo, pelkän lukion käynyt parhaimmillani C:n kirjoittanut hölmöläinen. Silti, ihan aina saanut töitä. Myös vanki toimistolla. Miksei saisi valittaa? Allekirjoitan ap:n tekstin. Jos tuntuu tältä niin tuntuu. Jos olet terve, niin kyllä sinäkin töitä saat. Etkö vaan sopeudu?
Vierailija kirjoitti:
Nykytöissä ei kyllä oikein esittämättä pärjää.
En jaksaisi enää esittää..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut tässä vuoden sisään sekä epätietoinen työtön että epämukavassa työssä. Rehellisesti sanoen, odotan innolla, että olen kohta taas työtön. Sentään kroppa voi sitten paremmin ja en saa jotakin burn out:ia. Sitä en tod jää odottamaan. Ja varmaan itsekin tiedät, miten raskasta työnhaku on. Ei sitä tässä työpäivän jälkeen jaksa enää myydä itseä. t. Eri
Mitä väliä? Sinähän olet siellä töissä, et seurustelemassa heidän kanssaan..
En jaksa niitä töitäkään enää. Mukatärkeää roskaa. Olisi edes kiinnostava porukka..
Ap
Tuu keikkamuusikoksi. Ei oo turhantärkeitä työkavereita, vaan iloa piisaa. Ja kivahan se on soittaakin.