Entä jos ei enää halua olla miehen sukulaisten kanssa missään tekemisissä?
Minua niin ärsyttää suunnattomasti miehen suku. Puolet ovat alkoholisteja ja aina tyrkyttävät viinaksia ja kun ei juo, niin on "nipottaja". Joskus vedänkin pään täyteen, ihan vitutuksesta.
Sit yks tyyppi on jatkuvasti minun kimpussa fb:ssa. Kirjoittaa tosi inhottavia kommentteja mun seinälle, mun juttuihin. Eivät välttämättä koske edes aihetta, vaan jotain sen vierestä. Sen tietää, että jos noita poistelee kavereista, niin syttyy varmaan kolmas maailmansota. Mitä helkkaria teen tälle asialle? Rakastan miestäni, mutta miehen suku ottaa niin aivoon. :(
Olen makeimmat jutut estänyt niin, että tietyt henkilöt eivät facessa näe joitakin juttuja, mutta en voi sulkea seinääni kokonaan, koska sitten mä olisin vittumainen ämmä :(
Kommentit (6)
Entä jos vaan kasvatat sen selkärangan ja alat seisomaan omilla jaloillasi.
Luulet, että he joskus lopettavat moisen? Vai mitä odotat?
Outoa, ei minulla ole koskaan ollut mitään ongelmia poistaa hankalia facebook-kavereita, oli ne sukua tai ei. Jos ne siitä saa raivarin, niin ei se minua liikuta.
Poista heidät fb kavereistasi, ja jätä heidät sotimaan keskenään se kolmas maailmansotansa. Jos siinä suvussa on joku asiallinen tyyppi, pidä häneen yhteyttä, mutta älä muihin. Sinulla ei ole mitään velvollisuuksia miehesi sukua kohtaan. Lisäksi, anna miehesi päättää ihan itse, kuinka paljon on yhteyksissä sukulaisiinsa.
Mitä sitten vaikka olisitkin tuollaisten ihmisten mielestä nipo ja veemäinen ämmä? Itse poistaisin jatkuvasti asiattomasti kommentoivat tyypit facebook kavereistani surutta ja jos kysymyksiä tulisi, niin kehottaisin miettimään ensialkuun omaa toimintaansa. Miksi haluat "miellyttää" ja todistella olevasi heidän kaltaisensa, jos et sitä kerran ole. Jos et kelpaa omana itsenäsi niin anna olla.
Rajoita tekemiset miehen suvun kanssa täysin minimiin. Kerro, että voit kyläillä vaikkapa silloin, kun ei ole ryypäjäiset meneillään tai tiedossa.