Mikä olisi sopiva palkka ikkunanpesusta
Naapurin teinitytölle? Kolme makkarin ikkunaa, keittiön ja olkkarin iso ikkuna, kaikissa neljä pintaa. Tarjoutui pesemään, kun haluaa tienata, paljon siis maksan? Iso apu itselleni, kun olkapäävamman takia en nyt itse pysty.
Kommentit (12)
Meidän talossa on joskus ollut ilmoitustaululla lappuja, joissa hinta on 5 euroa/ruutu. Olen olettanut, että tarkoittaa kaksilasisissa ikkunoissa 20 euroa/ ikkuna.
Kiitos, tuo 40e kuulostaa kohtuulliselta mutta 5e/ruutu, eli100e on jo liikaa. T.ap
Mieti millä summalla olisit itse valmis sen tekemään, ellet nyt satu alan ammatilainen olemaan.
Vierailija kirjoitti:
40 e. Parin kolmen tunnin homma.
Älyttömästi liikaa, tuosta tulee yli 10€ tunti ja tyttö tuskin on mikään ammattilainen. 10-20€ olisi oikea raha tuollaisesta muutaman tunnin hommasta tuon ikäiselle.
Euron per ikkuna olen tavannut maksaa lapselle.
Raha ei kasva puissa, sen pitää jokaisen oppiman.
50 euroa vois olla semmoinen järkevä. Alle 40 euroa tuntuis jo ilkeilyltä. Riippuu aika paljon teinin kulutustottumuksista ja siitä, minkä verran saa kotoaan rahaa. Jotkut herrantertut saa satoj euroja kuussa käyttörahaa täysin vastikkeettomasti, eikä niistä rahoista tarvii edes maksaa ns. pakollisia menoja. Toisilla taas paljon tarkempaa rahan kanssa.
Kiitos kommenteista, maksan 50e. Siivousfirman kautta olisi ainakin tuplasti kalliimpaa. Iso apu minulle ja käsittääkseni myös iso raha teinille, ihan tavallisesta perheestä on.
Ehdottakaa nyt jotain, t.ap