Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut pelätä, että päässäni tai TARKEMMIN mielenterveydessäni on jtn ongelmia.. Sillä minusta tuntuu, että aika kuluu pelottavan nopeasti.

Vierailija
31.07.2017 |

Nyt en puhu siitä, kun aina puhutaan niitä näitä että kuinka aika kuluu nopeasti..

Minusta tuntuu ihan oikeasti, että viime joulu oli about pari kuukautta sitten, vaikka siitä on jo 8 kuukautta. Minusta myös tuntuu, että kevät oli vielä pari viikko sitten ja juhannuksesta olisi ollut vasta viikko sitten.

En meinaa käsittää mitenkään, että kohtav2017 kesäkin ohi.

Äskenhän alkoi vasta 2016.

Aika kuluu pelottavan nopeasti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Mikä lie tämän taudin nimi?

Vierailija
2/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä. Ajattelisin johtuvan ikääntymisestä, oletko minkä ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko yli 25v? Silloin ihan normaalia.

Vierailija
4/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että vanhemmiten jokainen päivä on aina vain pienempi ja pienempi osa eletystä elämästä. Mustakin on järkyttävää, miten nopeasti aika nykyisin kuluu, enkä ole vasta kuin parikymppinen. Mitenköhän nopeasti elämä vilahtaa sitten tulevaisuudessa...

Vierailija
5/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika netissä roikkuminen. Mitä enemmän on menossa, sitä enemmän kertyy muistoja ja vuodet tuntuvat siksi pidemmiltä. 

Vierailija
6/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tullut vähän vanhaksi.

Vierailija
7/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali. Aika kuluu nopeasti. Kerroin juuri kaverilleni yhdestä matkasta jonka tein "pari vuotta sitten". Tarkemmin laskiessani havahduin siihen että hetki, sehän olikin 6 vuotta sitten!

Vierailija
8/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aikatutkimuksen piirissä on kehitetty teesi ajan nopeutumisesta, akseleraatiosta. Sen mukaan myöhäiskapitalistisessa yhteiskunnassa on siirrytty non-stop-elämään ja 24/7-kulttuuriin, jota leimaa ajallinen samanaikaisuus, epälineaarisuus, katkonaisuus ja välittömyys. Seurauksena on jatkuva kiire ja aikapula niin työelämässä kuin vapaa-ajallakin. Lisäksi ajan nopeutuminen johtaa nykyhetken laajentumiseen ja tulevaisuuden kutistumiseen, sillä nopeasti muuttuvissa olosuhteissa aiemmat saavutukset menettävät merkityksensä ja tulevaisuutta on aina vain vaikeampi ennustaa." Lähde: Wikipedia

Vierailija
9/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kauhisteltu tätä kaverien kanssa.

Olen 25. Eli et ole yksin tämän asian kanssa..

Monesti myös jos selittää jotain asiaa, sanoo sen olleen pari viikkoa sitten vaikka tosiasiassa siitä voi olla pari kuukautta..

Scary..

Vierailija
10/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jo 25-vuotiaat on tollaisia, niin ei hyvältä näytä. Se nimittäin nopeutuu koko ajan...

Vierailija
11/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, joku väitti että 20-30 vuotiaana koettu ajan nopeasti kuluminen ei ole mitään verrattuna 30- 40 v ja oikeassa oli. Sitten kun on n 80 v niin aika saattaa kulua tuskastuttavan hitaasti kuin ei ole oikein muuta tekemistä kuin odotella kuolemaa.

Vierailija
12/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomaa odotellessa aika kuluu toooodella hitaasti. Kolme viikkoa pitäis vielä jaksaa ennen lomaa.

Vierailija
13/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liika netissä roikkuminen. Mitä enemmän on menossa, sitä enemmän kertyy muistoja ja vuodet tuntuvat siksi pidemmiltä. 

Mulla kyllä kuluu aika nopeasti myös älypuhelimen ulkopuolellakin. Lapsena parin tunnin automatka oli ihana elämys ja seikkailu, mutta nykyisin sellainenkaan ei tunnu missään. Jos jotain positiivista on haettava, niin pitkät lenkitkään eivät tunnu enää nykyisin niin piinaavilta kuin ennen.

Itse olen kyllä hieman masentunut ja nykyiseen elämäntilanteeseeni kyllästynyt, joten varmaan se vaikuttaa. Uppoudun helposti omiin ajatuksiini ja elän sumussa. Huomaan hakevani aina vain enemmän ja enemmän irtiottoja ja jopa riskejä elämääni, jotta saisin ajan kulumaan hitaammin (ei haittaa, vaikka joutuisin johonkin epämiellyttävään tilanteeseen, koska ehkä edes se saisi minuutit tuntumaan hieman pidemmiltä).

Vierailija
14/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet liian vähän asioita. Itselläni auttoi tekemisen lisääminen.

Vierailija
15/15 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan rakenne on muuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi