Teinipoika vaatekriisissä, onko teillä hyviä halpoja vaatekauppoja?
Teinipoikani, 18v, valittaa nyt ennen koulujen alkua että hänellä ei ole vaatteita. Ja onhan tuo totta että hänen vaatteensa ovat jo melkolailla käyneet pienemmiksi, joten näin äitinä haluaisin vähän päästä pojan suosioon ja suositella hänelle jotain hyvää mutta halpaa vaateliikettä. Olen melko nuori äiti ja haluaisin käyttäytyä sen mukaisesti mutta eihän minulla ole mitään ideaa mistä sellaisia kauppoja vetäisin. Eli siis onko teillä tiedossanne jotain halpoja hyviä netti- / kivijalkakauppoja?Forever21 tiedetään ja samanlaista kaivataan!
Kommentit (11)
Siis häh, haluat suositella hänelle hyvää ja halpaa vaateliikettä? Ei sellaisia ole olemassakaan. Halvat on huonoja ja hyvät on kalliita, keskihintaiset siitä väliltä. Eikö nyt teini muka tiedä itse, mistä vaatteita saa? Ja ettekö voi mennä yhdessä ostoksille (ja sen jälkeen vaikka lounaalle, koska ostoksilla kävely ja haahuilu on raskasta, nälkä ja väsy siinä tulee).
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, haluat suositella hänelle hyvää ja halpaa vaateliikettä? Ei sellaisia ole olemassakaan. Halvat on huonoja ja hyvät on kalliita, keskihintaiset siitä väliltä. Eikö nyt teini muka tiedä itse, mistä vaatteita saa? Ja ettekö voi mennä yhdessä ostoksille (ja sen jälkeen vaikka lounaalle, koska ostoksilla kävely ja haahuilu on raskasta, nälkä ja väsy siinä tulee).
Tietysti voisimme, mutta pojan tyyliin ei oikein löydy kaupungistamme liikkeitä. Ja varmastihan hän itsekin tietää, haluaisin vain itsekkin suositella jotain.
Itse suosittelisin h&m:ää. Lähtisin varmaan mukaankin avuksi. Jos poika on normikokoinen niin aletangoista löytyy varmasti 15e:lla perushousuja ja 7e:lla paitoja. Kahdella parilla perushousuja pötkii jo melko pitkälle.
perus-chinot 11,90
http://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0417081002.html#Tummansininen
farkut 19,90
Luulisi, että 18v tietäisi mistä vaatteita hankkia...mistä hankkinut aiemmin?
Meillä ei teinikundi noita valmiiksi revittyjä hirvityksiä jalkaansa laita/laittaisi. Ja noistahan oli kootkin lähes kaikissa väreissä kutakuinkin loppu.
Nythän on juuri mielettömät alennusmyynnit joka kaupassa.
Ota teini mukaan ja menette johonkin isoon kauppakeskukseen, niin eiköhän kivoja vaatteita löydy, edullisesti.
Halvalla saa alennusmyynneistä. Eli ensin selvitetään mitä halutaan ostaa ja sitten laitetaan google+muut kanavat laulamaan.
Toinen tapa on mennä lukemaan jotain Ylilaudan muoti-lankaa, siellä tuollaiset 14v-18v pojat viettävät aikaa, mutta siellä on ne lapselliset ääripäät kärjistettyine mielipiteineen, mutta ehkä sieltä jotain vinkkiä voi liikkeistä saada.
kannattaa käyttää Ebayta, Sieltä löytyy suuri valikoima nuorten vaatteita ja todella halvalla.
Toimituskulut saatte ilmaiseksi kunhan merkitsette valikosta ''free shipping'' ja ''buy it now'' niin ei tule yksittäisi huutokauppa tuotteita.
Toimitus on myös kotiinkuljetus/lähin posti.
Laatu on ihan peruslaatua. Itse ostan naisten vaatteita paljon ja hyvin ovat säilyneet, muutamasta nappi irronnut.
Niin ja toimitus yleensä kestää 2-3viikkoa, ja jos tuotetta ei kuulu niin Ebay hoitaa sen niin että sinä saat rahat takaisin. :)
Tässä linkki miesten paitoihin esim.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&LH_FS=1&_nkw=mens%20shirts&rt=…
kannattaa vaikka näyttää ja kysästä jos vaikka tykkäisi :D
junkyard nyt ainakin tuli mieleen..