Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne ok antaa litsari jos mies puhuu näin?

Vierailija
31.07.2017 |

Eli mies jota olen tapaillut sanoi yhteisessä kaveriporukassa mökillä "Mä ymmärrän sen jos kakarat pelkää ukkosta mutta että aikuinen nainen" ja naurahti päälle ivallisesti. Meni hermo totaalisesti koska pelkoni on aito ja annoin litsarin. Mitä mieltä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko antaa vähemmän kuin 0/5?

Vierailija
2/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vetänyt ihan rehellisesti turpaan. Käsi nyrkkiin ja kunnon kaari tollasen sian naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

väkivalta on aina väärin.

Vierailija
4/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako sulle antaa? Väkivaltainen hullu.

Vierailija
5/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies jota olen tapaillut sanoi yhteisessä kaveriporukassa mökillä "Mä ymmärrän sen jos kakarat pelkää ukkosta mutta että aikuinen nainen" ja naurahti päälle ivallisesti. Meni hermo totaalisesti koska pelkoni on aito ja annoin litsarin. Mitä mieltä?

Ei ole oikein, mutta oikein on jos mies olisi kalauttanut legosi lattialle. Silmille hyppivät lehmät pitää laittaa ruotuun.

Vierailija
6/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta on aina väärin ja tuomittavaa, häpeä ap.

Vierailija
7/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin saa heitellä sinua seinille, kun sanot jotain mikä ei miestä miellytä? Olet väkivaltainen nauta.

Vierailija
8/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi tehnyt samoin, olisit täällä itkemässä kuinka tuli sekaannuttua väkivaltaiseen mieheen mutta koska olet nainen niin on ok lyödä miestä? Ei toki ollut mieheltä empaattinen lausahdus mutta pitääkö tilanne ratkaista väkivallalla?

T. Nainen

Vierailija
9/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa se sontiainen, sinä ansaitset kultaa !

Vierailija
10/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosen yms pelko on silkkaa huomiohuo...mista aikuiselta ihmiseltä. Tekoasi ei voi mitenkää puolustaa ja koita edes kasvaa jo aikuiseksi.

Vierailija
11/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pilua ensin.

Vierailija
12/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei lyödä. KOSKAAN.

Vierailija
13/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt onko oikein lyödä toista ihmistä? Yleensä nämä asiat opetetaan jo ihan lapsena, mutta sulta jäänyt tämä välistä joten autan. Ei, väkivalta ei ole koskaan oikein. Et saa lyödä miehiä, naisia tai lapsia jos jokin heidän sanoissaan ärsyttävät sinua. Et ikinä.

Ja suosittelen jotain vihanhallinta kurssia, koska jos noin pienestä käyt käsiksi niin mitä seuraavalla kerralla? Nyt pyydät mieheltä anteeksi, sekä muilta paikallaolijoilta koska itse en ainakaan haluaisi väkivaltaa todistaa.

Vierailija
14/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa hetki jota voin ajatella että löisin miestä on jos hän yrittäisi minua fyysisesti vahingoittaa. ei koskaan muuten

Vierailija
15/16 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ihan oikeassa, käyttäydyt kuin pahainen kakara.

Vierailija
16/16 |
08.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas yksi esimerkki miesten kokemasta parisuhdeväkivallasta, joka ei varmaankaan näy missään tilastoissa. Mies tuskin nostaa syytettä eikä nainenkaan taida edes ymmärtää mihin syyllistyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan