Vieläkään ei näy Game of Thronesin uusinta jaksoa C Morella
Mihin aikaan se on yleensä tullut sinne maanantaina? Minulla on siis tunnukset c morelle, ei ole minkään elisan tai telian kautta. Olen nyt jo pari tuntia päivystänyt, josko alkaisi tulla, eikä vieläkään. Ärsyttävää.
Kommentit (8)
klo 22:00 tulee C More Series kanavalta. Ei siis suoratoistona.
Vierailija kirjoitti:
klo 22:00 tulee C More Series kanavalta. Ei siis suoratoistona.
Mutta pitäisi kai sen sinne kirjastoon tulla jo aiemmin? Minulla näkyy vaan pahoitteluteksti, jossa sanotaan jotain että taisi talvi tulla, kun toimituskin on jäätynyt, se tulee tänne heti kun saamme sen käsiimme.
Mietin vain että onko nyt jotain erityisiä ongelmia, vai tuleeko se aina sinne vasta joskus alkuillasta?
Ne ongelmat jaksojen viivästymiseen liittyy usein juurikin siihen, että hbo on tilattu erillisen viihdepaketin kautta. Minä katson suoraan Hbo Nordicin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ota HBO Nordic 1kk ilmaiseksi?
Otin jo viime vuonna, tuskin sitä etua enää saa. Otin nyt tuon c moren, kun siinä oli myös 1 kk ilmainen tarjous. Vaihdan kyllä HBO:hon tämän ilmaisen kuukauden jälkeen.
No nyt oli tullut kun taas tarkistin, kylläpä kesti. Ei kun nauttimaan!
-ap
Onko kaikki jakson nähneet katsoneet sen HBO Nordicilta, vai mistä? GoT ketjuunkin tullut varmaan jo 7 sivua tekstiä eilisestä, eikä jakso edes näy minulla vielä. Kertokaas nyt joku? Onko siihen joku tietty kellonaika, kun ilmestyy tuonne paska C morelle?