Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikö kuntouttavan työtoiminnan paikkaa voi vaihtaa ilman karenssia?!

Vierailija
31.07.2017 |

Luin netistä jostain, että jos sopimus puretaan niin siitä tulee karenssi! Olen ollut kuukauden kuntouttavassa työtoiminnassa enkä viihdy nykyisessä paikassa. Tahtoisin vaihtaa jonnekin muualle, mutta sopimusta on siis vielä 2 kuukautta jäljellä. Mitenköhän sopimuksen voi purkaa? Aloittaisin siis saman tien uudessa paikassa. Työkkärin virkailija on nyt lomalla enkä mistään saa tietoa. Tietäisikö täällä joku?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa vaihtaa. Se ettei viihdy, ei ole syy pomppoilla paikasta toiseen.

Vierailija
2/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin netistä jostain, että jos sopimus puretaan niin siitä tulee karenssi! Olen ollut kuukauden kuntouttavassa työtoiminnassa enkä viihdy nykyisessä paikassa. Tahtoisin vaihtaa jonnekin muualle, mutta sopimusta on siis vielä 2 kuukautta jäljellä. Mitenköhän sopimuksen voi purkaa? Aloittaisin siis saman tien uudessa paikassa. Työkkärin virkailija on nyt lomalla enkä mistään saa tietoa. Tietäisikö täällä joku?

Et viihdy? Miksi siellä pitäisi viihtyä eihän työpaikallakaan viihdytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni voi vaihtaa? Asia sovittiin aikuissosiaalityön henkilön kanssa. Sitä kautta tehtiin yleensä ne kuntouttavan sopparitkin, ja jos ongelmia tuli, niin heidän kanssaan käytiin läpi. Kumma jos ei työkkärissä ole näistä tietoja. Jatkossa kannattaa tehdä sopparit vain max 1-2kk jos mahdollista.