Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muotoilet hiuksesi päivittäin?

Vierailija
31.07.2017 |

Mulla on aikaisemmin ollut vaan lähinnä wash and go polkka, enkä osaa muuta tehdäkään, mutta haaveilen että jaksaisin jotqin vähän glamöröösimpää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot laineet joka ikinen päivä. Jakaus vain vaihtaa paikkaa. Olen onnekas, minulla on laineille menevä tukka luonnostaan, eli näyttää hyvältä jo aamulla. Tuotteina käytän shampoo pesua 1 x vk ja vesi pesu kahtena muuna päivänä. Lakkaa käytän päivittäin :)

Vierailija
2/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan hiukset yöksi nutturalle (pitää vähän kosteuttaa, mutta ei liikaa, että hiukset myös kuivuvat yön aikana) -> aamulla on kivat laineet päässä.

Jos olen laiska, niin teen sivuletin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä. Jos on aamulla aikaa, niin pesen hiukset ja annan niiden kuivua omaa tahtiaan, vähän välillä puristellen. Tuloksena upea, laineikas, kerrostettu kampaus. Kiitos oman hiuslaadun ja sopivan leikkauksen.

Jos on kiire, laitan nutturan tai jos ei tarvitse olla järin siisti, ihan vaan poninhännän.

Jos hiuksia ei aamulla pese, ovat roikkuvat ja rasvaisen näköiset littanat, jos pidän auki.

Vierailija
4/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jakauksen enemmän oikealle puolelle viistosti.

Pesun jälkeen laitan otsahiuksiin muotovaahtoa. Sen kuivuttua tupeeraan ja kiinnitän kampauksen hiuskiinteellä.

Tupeeraus ja hiuskiinne joka aamu. Päivällä korjaamista, jos tarve ja menot vaatii.

Latvat laitan nutturalle.

Minulla on vahvat hiukset ja aika painavat, ettei ihan hepsankeikka sidonta riitä.

Vierailija
5/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nutturalle tai poninhännälle, en jaksa tunkea mitään tököttejä hiuksiin.

Vierailija
6/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täyspitkä tukka ja vaihtelen kampauksia. Yöksi laitan päälaelle poninhännän ja hiukset kiedon kolmelle pitkälle patukalle jossa on sisällä rautalanka, ne väännetään sitten "solmuun". Aamulla avataan ja päälaelta vähän tupeerataan. Kiinnitän paksun ponnarin sitten hainleualla. Jos jätän auki, laitan pannan tai tekoletillä vähän korvien taakse ja lakkaa päälle. Siis aina näen vaivaa siitä kampauksesta ja menen ulos vain huoliteltuna. En voisi lähteä ovesta metsäpeikon näköisenä. Kevyt meikki silmissä aina.

Vierailija
7/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös mietin, mitä tälle kannattaisi tehdä? Mulla on pitkä polkka, ja hiuslaatu on suora, valuva ja hento. Tätä ei saa peikon näköiseksi, vaikka tekisi mitä, sillä hiukset suoristuvat itsestään - ja valuvat päätä myöten.

Vierailija
8/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ja harjaus. Jos on hirveä kiire niin föönaus. Hiukset yltää lantiolle asti niin en minä näille osaa tehdä mitään. Nutturatkaan ei pysy kun en osaa. Kiharaakaan ei jaksa. Onneksi on paksut hiukset niin ei tarvi tehdö mitään jos ei halua.

Vierailija
9/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hiukset joka päivä, nutturalle tai suorista tai teen raudalla kitaroita. Tai tupeeraan päältä ja kiinnitän 60 luvun tyyliin. Tai sitten jotenkin muuten:) mutta on joka päivä laitetut hiukset.

Vierailija
10/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ja jaksan tosi huonosti muotoilla yhtään mitään. Minulla on pitkät hiukset, karkeahkoa luonnonkiharaa laatua. Joskus suoristan ja sen jälkeen pidän pari päivää poninhännällä. Yleensä vain kietaisen hiukset nutturalle. Melkein joka päivä harmittaa, miten tylsä kampaus minulla on. Pitäisi varmaan leikata tasapitkän leikkauksen sijaan jotenkin kerroksittain. 

Jos jollain olisi tämän tyyppiselle hiukselle/kampaukselle mitä tahansa vinkkejä, kuulisin mielelläni! Esim. joku tosi hyvä silottava, muttei rasvoittava tuote päivittäiseen käyttöön.

Vierailija
11/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pari kertaa viikossa. Muuten aina kiinni.

Vierailija
12/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyt  kihara polkka, johon laitan pesun jälkeen kiharalle hiukselle tarkoitettua muotoiluvoidetta. Annan tukan kuivua omia aikojaan. Kuivaan tukkaan laitan lakkaa tai suolasuihketta.

Vierailija
13/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt espoopolkka :). Pesen aamulla (olen 45v ja yöllä jo hikoiluttaa niin että kunnon pesu aamuisin on ihan pakko), kuivaan miedolla lämmöllä, syön aamupalan ja siloittelen sitten suoristusharjalla. Vähän seerumia pörröosiin, hiukan lakkaa päälle ja olen suht duunikelpoinen. 

Tuo suoristusharja on mahtava, paljon parempi kuin suoristusrauta jolla tukka vaan silittyy. Harjalla saa nopeasti mutkat ja pyörteet suoriksi mutta tukka ei kuitenkaan näytä "suoristetulta" vaan luonnolliselta. 

Vierailija
14/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt espoopolkka :). Pesen aamulla (olen 45v ja yöllä jo hikoiluttaa niin että kunnon pesu aamuisin on ihan pakko), kuivaan miedolla lämmöllä, syön aamupalan ja siloittelen sitten suoristusharjalla. Vähän seerumia pörröosiin, hiukan lakkaa päälle ja olen suht duunikelpoinen. 

Tuo suoristusharja on mahtava, paljon parempi kuin suoristusrauta jolla tukka vaan silittyy. Harjalla saa nopeasti mutkat ja pyörteet suoriksi mutta tukka ei kuitenkaan näytä "suoristetulta" vaan luonnolliselta. 

Mistä tuollaisia harjoja saa? Minkä merkkinen?

Vierailija
15/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu, föönaus ja suoristus. Jakauksen paikkaa vaan vaihdan. Monesti pistän tukan vielä ponnarille kun en tykkää että roikkuu naamalla ja nyt kesällä on niin kuuma.

Mulla on tosi hyvä suoristusrauta ja sellainen hiustyyppi että suoristuu tosi äkkiä.

Sellainen "Jennifer aniston" tukka.

Vierailija
16/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suoristusharja voisi sopia minullekin. T. 45v taipuisan polkkatukan omaava

Vierailija
17/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylällä. M51.

Vierailija
18/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuollaisia harjoja saa? Minkä merkkinen?

Mulla on tämätosin maksoin vain puolet tuosta hinnasta tarjouksessa. Asun Englannissa, mutta eiköhän näitä saa kaikkialta. Todella hyvä vehje jos ei tarvitse niinkään suoristaa, kuin lähinnä siloittaa ja oikoa pyörremutkia. :)

Vierailija
19/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset noin 2 kertaa viikossa, ennen nukkumaanmenoa, sulfaatittomalla shampoolla tai pelkällä hoitoaineella.

Kun hiukset ovat vielä kosteat, selvitän "sukaharjalla" ja levitän reilusti muotovaahtoa, sitten kuivaan hiustenkuivaajalla pää koko ajan alaspäin.

Kuivashampoota heti puhtaana, ehkä myös suolasuihketta.

Sitten jaottelen hiukset, suihkutan vesipullolla hieman kosteutta ja väkerrän jonkinlaisen kiharrusviritelmän yötä vasten, jotta saan tukkaan muotoa, paksuutta ja rakennetta.

Aamulla avaan, harjaan ja päätän, onko lopputulos hyvä pitää auki vai teenkö nutturan.

Joka ilta seuraavaan pesuun asti lisään kuivashampoota ja uusin "yökiharat" tai ainakin laitan sotkunutturalle. En koskaan nuku hiukset auki.

Hiuslaatuni on aivan suora, hento ja liikapehmeä, puolipitkä. En kertakaikkiaan yhtään kestä sitä sellaisenaan, täytyy käyttää aineita ja temppuja etten ole tukan takia pahalla tuulella.

Vierailija
20/21 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höylällä. M51.

Hihhiiih.

Kiits, tää oli oikeesti piristävä.