Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin labran ajanvarauksen neuvontaan ja sain asiakkaana positiivista palautette

Vierailija
31.07.2017 |

Labrakokeita koskevassa kirjeessä oli epäselvät ohjeet ja soitin neuvontaan varmistaakseni että olin ymmärtänyt ohjeet oikein. Puheluun vastasi hyvin tympääntyneen kuuloinen naisääni. Kerroin nimeni ja asiani iloisella, pirteällä ja selkeällä äänellä (niinkuin aina teen kun soitan johonkin asiakaspalveluun). Tässä kohtaa naisen ääni oli myös muuttunut pirteämmäksi ja hän vastasi selkeästi kysymykseeni. Ja ennen kuin ehdin sanoa kiitokset ja heit tämä nainen tokaisi että oli kiva vaihteeksi ihana kuulla hänenkin puolellaan hyväntuulista ääntä ja selkeästi esitetty asia. Tästä tuli itselle hyvä mieli ja taisi puhelimen toisessakin päässä tulla parempi fiilis.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10/10

Tämän päivän paras viesti, kiitos!

Vierailija
2/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Ja mitä kyllästyneemmän kuulloinen/näköinen sitä pirteämpi ja ystävällisempi olen. Mahtaa harmittaa mitä tuokin tuossa hymyilee :D

Vierailija
4/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Vierailija
5/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale <3

Vierailija
6/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Jaa, minä en kyllä ymmärrä, olin teholla happikoneessa 3 päivää sen jälkeen kun sinne päivystykseen sitten menin. Eli en kyllä liioitellut mitään.

Vierailija
8/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Jaa, minä en kyllä ymmärrä, olin teholla happikoneessa 3 päivää sen jälkeen kun sinne päivystykseen sitten menin. Eli en kyllä liioitellut mitään.

 Oma toimisesti ei voi tuollaisessa tilanteessa toimia ja mennä esim. sinne päivystykseen vaatimaan sitä palvelua vaan pitää uhriutua kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Jaa, minä en kyllä ymmärrä, olin teholla happikoneessa 3 päivää sen jälkeen kun sinne päivystykseen sitten menin. Eli en kyllä liioitellut mitään.

Vaikka sinä et liioittele se ei auttamatta tarkoita, ettei sitä tapahtuisi. 

Vierailija
10/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Jaa, minä en kyllä ymmärrä, olin teholla happikoneessa 3 päivää sen jälkeen kun sinne päivystykseen sitten menin. Eli en kyllä liioitellut mitään.

Sinä et liioitellut = kukaan ei liioittele

Onko liian vaikeaa asettua sen vastaanottovirkailijan asemaan, joka ei vaan voi sille mitään ettei lääkärille pääse vaikka kuinka valittaisi. Hän toimii vain annettujen ohjeiden mukaisesti. Sinäkö menet joka aamu hymyissä suin töihin, eikä koskaa se harmita päivästä toiseen kuunnella samoja valituksia? Ihailen, jos näin on. Se ei ole kovin yleistä nykyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei vituta yhtä paljoa kun kaikki mikä liittyy Elisaan tai DNA:han. Kaikki, asiakaspalvelu, se heidän käsittämättömän agressiivinen myynti, se että kun kaupat on tehty niin ite saa tehdä ihan kaikki oma-asiointi-sivuilla, soitat moneen eri paikkaan ja ketään elisan tai dnan tai minkä tahansa operaattorin henkilöitä ei kiinnosta ottaa vastuuta lainkaan sen myynnin jälkeen.

Noh, asiani oli vähän erityinen ja juttelin erään naisen kanssa. Huomasin heti, että nainen suhtautui ongelmaan hyvin, hän oli kärsivällinen. Mutta se ääni...huh. Ei mikään kälättävä tyttömäinen hipsteri, vaan sivistyneen nuoren naisen ääni ja erityisesti puhetapa.

Sanoin lopussa hänelle hyvin suoraan, että sun ääni on aivan mieletön ja sovit todella hyvin tuohon hommaan, enemmin vielä painotin ääntään. Sen punastumisen ja yltiömäisen hämmästyksen ja iloisuuden pystyi maistamaan puhelimen tässä päässä. Siinä tuli itsellekin hyvä mieli kun ansaitusti nainen sai hyvää palautetta. Kyllähän kiittelikin aika kovasti...

Vierailija
12/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei vituta yhtä paljoa kun kaikki mikä liittyy Elisaan tai DNA:han. Kaikki, asiakaspalvelu, se heidän käsittämättömän agressiivinen myynti, se että kun kaupat on tehty niin ite saa tehdä ihan kaikki oma-asiointi-sivuilla, soitat moneen eri paikkaan ja ketään elisan tai dnan tai minkä tahansa operaattorin henkilöitä ei kiinnosta ottaa vastuuta lainkaan sen myynnin jälkeen.

Noh, asiani oli vähän erityinen ja juttelin erään naisen kanssa. Huomasin heti, että nainen suhtautui ongelmaan hyvin, hän oli kärsivällinen. Mutta se ääni...huh. Ei mikään kälättävä tyttömäinen hipsteri, vaan sivistyneen nuoren naisen ääni ja erityisesti puhetapa.

Sanoin lopussa hänelle hyvin suoraan, että sun ääni on aivan mieletön ja sovit todella hyvin tuohon hommaan, enemmin vielä painotin ääntään. Sen punastumisen ja yltiömäisen hämmästyksen ja iloisuuden pystyi maistamaan puhelimen tässä päässä. Siinä tuli itsellekin hyvä mieli kun ansaitusti nainen sai hyvää palautetta. Kyllähän kiittelikin aika kovasti...

Vai että oikein pystyi punastumisen maistamaan... Miksi kiitoksen antamisesta pitää tehdä tuollainen elämää suurempi draama? Itse kiitän usein ja annan positiivista palautetta ilman sen kummempaa numeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei vituta yhtä paljoa kun kaikki mikä liittyy Elisaan tai DNA:han. Kaikki, asiakaspalvelu, se heidän käsittämättömän agressiivinen myynti, se että kun kaupat on tehty niin ite saa tehdä ihan kaikki oma-asiointi-sivuilla, soitat moneen eri paikkaan ja ketään elisan tai dnan tai minkä tahansa operaattorin henkilöitä ei kiinnosta ottaa vastuuta lainkaan sen myynnin jälkeen.

Noh, asiani oli vähän erityinen ja juttelin erään naisen kanssa. Huomasin heti, että nainen suhtautui ongelmaan hyvin, hän oli kärsivällinen. Mutta se ääni...huh. Ei mikään kälättävä tyttömäinen hipsteri, vaan sivistyneen nuoren naisen ääni ja erityisesti puhetapa.

Sanoin lopussa hänelle hyvin suoraan, että sun ääni on aivan mieletön ja sovit todella hyvin tuohon hommaan, enemmin vielä painotin ääntään. Sen punastumisen ja yltiömäisen hämmästyksen ja iloisuuden pystyi maistamaan puhelimen tässä päässä. Siinä tuli itsellekin hyvä mieli kun ansaitusti nainen sai hyvää palautetta. Kyllähän kiittelikin aika kovasti...

Huoh.

Vierailija
14/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas kummaa tämäkin vain hyvää tarkoittava aloitus meni negatiiviselle puolelle. Tarkoituksena ei ollut kehua tai kertoa "millainen unikiikki lumihiutale olen". Oli vain todella kiva saada positiivista palautetta itsestäni ja huomata miten toisen, tuntemattoman ihmisen päivä piristyi edes hetkeksi.

Olen ollut tekemisissä myös monien huonojen asiakaspalvelijoiden kanssa, mutta heille annan palautteen suoraan enkä somessa asiaa kailottamalla.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, moni ei ymmärrä, miksi teet asiasta "numeron". Onko tuo niin ihmeellistä, jos saa mukavaa palvelua. Jokapäiväinen tapahtuma.

Vierailija
16/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyvää palvelua Trafilta, verotoimistosta, mutta enpä edes ajatellut laittaa tänne, mutta nyt laitoin.

Vierailija
17/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan hyvä palvelu jokapäiväinen asia. Saan kai kertoa jos jokin asia on ollut mukava piristys päivään. Saahan täällä tehdä "numeron" ikävistäkin asioista esim. huonosta palvelusta (joka on myös jokapäiväinen asia), juhlien huonosta ruokatarjoilusta, kusipää naapurista, paskasta miehestä, ärsyttävästä anopista, laiskasta miniästä jne. Mutta joo, kerrotaan kaikki vaan ikäviä asioita niin voidaan yhdessä rypeä maailman paskamaisuudessa.

Vierailija
18/18 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen noin aina kun soitan johonkin ja silti saan vaan työhönsä kyllästyneiden kurppien vittuilut osakseni 9/10 kerrasta

Jep. Viimeksi juuri soitin päivystykseen, kun olin saanut lääkäri ajan kuukauden päähän, vaikken saanut makuullaan enää henkeä ollenkaan (keuhkoissa nestettä) ja palvelu oli tätä luokkaa "aha. No hyvin pystyt näköjään puhumaan vaikket pysty hengittää? Se lääkäri aika on silloin kun se on." miten paljon vaatisi asiallisesti sanoa että tule päivystykseen jos tuntuu ettet pysty odottamaan sitä kuukautta.

Itse "ymmärrän" kyllä kommentin. Itse en ole terveydenhoitoalalla, mutta alalla kylläkin jossa ihmiset liiotteilee "oireitaan", että se oma asia olisi juuri se prio 1. Toki pyrin olemaan ystävällinen, mutta välillä se ihan oikeasti tympii ihmisten itsekyys ja suusta saattaa päästää jotain äkki väärää mitenkään omaa käytöstäni puolustelematta. Aplodeja teillä kaikkille, joille ei ole koskaan sattunut yhtään työtapaturmaa. 

Jaa, minä en kyllä ymmärrä, olin teholla happikoneessa 3 päivää sen jälkeen kun sinne päivystykseen sitten menin. Eli en kyllä liioitellut mitään.

Sinä et liioitellut = kukaan ei liioittele

Onko liian vaikeaa asettua sen vastaanottovirkailijan asemaan, joka ei vaan voi sille mitään ettei lääkärille pääse vaikka kuinka valittaisi. Hän toimii vain annettujen ohjeiden mukaisesti. Sinäkö menet joka aamu hymyissä suin töihin, eikä koskaa se harmita päivästä toiseen kuunnella samoja valituksia? Ihailen, jos näin on. Se ei ole kovin yleistä nykyään

Onko liian vaikeaa kehottaa valittavaa potilasta tulemaan päivystykseen, jos se hänen kertomiensa oireiden perusteella olisi aiheellista? Ei sinun tehtäväsi ole vittuuntua ihmisten valituksesta ja kuvitella, että suurin osa heistä liioittelisi oireitaan, vaan auttaa ja neuvoa heitä.