Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reagoitteko, kun kassatyöntekijä ilmoittaa hinnan?

Vierailija
31.07.2017 |

Sanotteko mitään? Itse sanon yleensä hiljaisella äänellä napakasti "joo" tai jotain, mutta kai olisi kohteliaampaa sanoa "kiitos, tai kiitti", mutta se tuntuu vähän kököltä sanoa hintaan kiitti :D. Jotkut kyllä tekee niin, jotkut ei sano mitään.

Reagoitteko, kun kassatyöntekijä ilmoittaa hinnan?

Vaihtoehdot

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitos automaatti.

Vierailija
22/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessäni kassalle tervehdin ja koitan muistaa hymyillä samalla, vähän omasta mielialasta riippuu se hymyily. Tervehdin kuitenkin aina yleensä. Paitsi jos myyjä on tosi tyly, ei tervehdi itse, katso kohti, tai juttelee vain samalla kollegan kanssa. Silloin saatan tervehtiä liioitellusti tai olla tervehtimättä. Kun myyjä sanoo summan, työnnän kortin tai annan rahat, seuraan kyllä sitä maksupäätettäkin, että oon heti valmiina tunkeen kortin, etten hidasta jonoa, en sano summaan mitään (se on musta tosi outoa reagoida siihen sanomalla kiitos/joo/ok tms.). Kuitin saadessani kiitän. Sanon yleensä hei lähtiessä ruokakaupassa. Jos on kova jono, ja myyjä jatkaa seuraavaan asiakkaaseen heti, en jää moikkaileen. Muuten päivänjatkoihin ym. hei, kiitos samoin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä "okkkkeiiiii"

Vierailija
24/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kiitetään kun kassa laskee hinnan ja vaivautuu sen sinulle ilmoittamaan. Se tekee TYÖTÄ sinulle!!! Vähän kiitollisuutta

Kiitos tulee sanoa kassakoneen suuntaan, sehän sen laskee.

Vierailija
25/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nykyään kiitos, koska itse ollessani myyjänä oli erityisen mukavaa kun asiakas kiitti.

Sama täällä.

Vierailija
26/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymähdän hyväksyvästi nousevalla intonaatiolla.

Vierailija
27/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että onpa kallista.

Vierailija
28/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon "joo", "okei" tai nyökkään.

Vierailija
29/31 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeusjakohtuus kirjoitti:

Karmeinta on mielestäni se, että asiakas ei reagoi mihinkään myyjän sanomiseen, ei edes tervehdykseen. Mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu? Kertoo aika paljon ihmisestä, että on niin tylynä vuorovaikutustilanteessa.

Yhtä karmeaa on se, ettei myyjä reagoi mitenkään asiakkaan tervehdykseen. Näitäkin on nähty.

Vierailija
30/31 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ensin näin:

"Rageatteko, kun kassatyöntekijä ilmoittaa hinnan?"

juu, ragean aina siinä kohtaa hirveästi.. :D

Vierailija
31/31 |
09.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanon kiitos, tulee jotenkin automaattisesti.

Samoin.

Ja itse kun olen ollut kassalla töissä, niin tiedän, miten harvinaista ja mukavaa on kassan kuulla sana kiitos. Sitä voi viljellä vähän ylimääräistäkin, kun on niin kaunis sana.

Kerrankin ihana lukea, että jollakin on tartuttunut jotakin positiivista! Tuntuu, että se on yleensä aina jotakin kuinka itse kassatyöntekijänä ärsytti myöhään tulevat asiakkaat joten nyt jälkeenpäin kica kostaa muille yämä ja tehdä itse samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi